Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #1 Del Skrevet 22. juni 2004 Her i huset er vi 2 voksne og 3 (viltre) barn, og jeg regner med vaskemaskinen går ca 20 ganger :o i uken. Jeg føler at jeg ikke gjør noe annet enn å vaske-brette-og legge på plass klær! Jeg er ikke noe overhysterisk når det gjelder rent tøy, men alle skifter selvsagt alt undertøy hver dag. Hvor mange er dere og hvor ofte/mange ganger går din vaskemaskin i løpet av en vanlig uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 22. juni 2004 #2 Del Skrevet 22. juni 2004 Vi er to voksne og ett barn. Akkurat nå om dagen går den mer enn en gang om dagen for vi driver og vasker unna til ferien. Vanligvis vil jeg nok si at vi vasker ca en vask pr dag. Jeg kan ikke fordra å ha høøøye hauger med skittentøy, og så liker jeg å ha det meste av klærne mine tilgjengelige. (Altså ikke liggene i en skittentøysdunk.) Så jeg er rask til å sette over en maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 22. juni 2004 #3 Del Skrevet 22. juni 2004 Her går den 1-2 ganger om dagen, som regel. Vi er to voksne, og et lite guttebarn som søler og griser mye. Om jeg glemmer å sette på vask en dag, må jeg ta 3-4 maskiner neste dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 22. juni 2004 #4 Del Skrevet 22. juni 2004 Vi er to voksne, og en på 7 og en på 2..... han på to bruker sinnsykt mye klær, griser og hærjer på...... maskinen går vel en gang om dagen, ellers hoper det seg opp....... tørketrommelen får også kjøre seg og det resulterte i at drivreimen røk.... nå har vi en ny drivreim å slite ut....... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 22. juni 2004 #5 Del Skrevet 22. juni 2004 Vi er 2 voksne og 2 barn. Hos oss går maskinen ca. 7 ganger i uka. Jeg vasker ikke hver dag, men tar heller 2 vasker per dag innimellom... :-? Skittentøyet hos oss har ikke plass i kurven som regel, etterhvert kaster vi bare tøyet på gulvet og så sorterer jeg når det skal vaskes. (...vaskerommet blir ikke brukt til noe annet, og ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 22. juni 2004 #6 Del Skrevet 22. juni 2004 Vi er 2 aktive voksne, og vaskemaskina går vel nesten daglig. Blir mye håndklær og treningstøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 22. juni 2004 #7 Del Skrevet 22. juni 2004 Vi er 2 voksne og 1 barn. Hos oss går vaskemaskinen i skippertak. Det kan gå dager uten vask, men når jeg først setter igang, går maskinen 2-3 ganger ca 2 dager på rad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2004 #8 Del Skrevet 22. juni 2004 Vi er to voksne, og her går vel ca 4 vaskemaskiner i uka. (Mer når vi har trent eller vært på byen) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 23. juni 2004 #9 Del Skrevet 23. juni 2004 Når vi er bare to voksne, så går vel maskinen ca. 4 ganger i uka, vil jeg tro... Når vi er to voksne pluss tre barn (på 8, 4 og 3 år, hans fra før) så går maskinen minst en gang om dagen. Jeg er ikke hysterisk når det gjelder rene klær, men jeg tar ikke på ungene klær sånn at de ansatte i barnehagen kan gjette hva vi hadde til middag dagen før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. juni 2004 #10 Del Skrevet 23. juni 2004 To voksne og to skolebarn, her går maskina rundt femten ganger i uka vil jeg tro....Vi trener alle sammen, minstemann går i første klasse og er ut hele tiden, jåla i femte klasse bytter ofte klær, jeg jobber i barnehage og bytter alt to ganger om dagen...... min manns arbeidstøy vaskes gudskjelov på jobben hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 23. juni 2004 #11 Del Skrevet 23. juni 2004 Vi er 2 voksne og ett skolebarn. Vaskemaskinen går ca. 10-12 ganger i uken.. Jeg orker heller ikke hauger med skittentøy.. tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 23. juni 2004 #12 Del Skrevet 23. juni 2004 Vi er 2 voksne og 1 barn. Hos oss går vaskemaskinen i skippertak. Det kan gå dager uten vask' date=' men når jeg først setter igang, går maskinen 2-3 ganger ca 2 dager på rad. [/quote'] Samme her :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*AM* Skrevet 23. juni 2004 #13 Del Skrevet 23. juni 2004 Vi er en voksen og ei på 2 år. Her går maskinen ca 4 ganger i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 23. juni 2004 #14 Del Skrevet 23. juni 2004 vi er to voksene og 2 barn (8 mnd og 2,5 år) og vi vasker sikkert 14 vask i uka. Nå har vi endelig fått tørketrommel (jippi!!!) så nå kan jeg vaske unna litt mer. Før har vi bare hatt plass til 2 vask på litt over døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 23. juni 2004 #15 Del Skrevet 23. juni 2004 Vi er to voksne og to barn, og her går vaskemaskinen hver dag. Hvor mange maskiner jeg vasker i uken har jeg ikke peiling på, men det er mange. Alt for mange rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. juni 2004 #16 Del Skrevet 23. juni 2004 Vi er to voksne, han trener to ganger i uken. Vi vasker vanligvis 3 maskiner i uka, ca 1 gang i mnd vasker vi 5 maskiner (f.eks. røde klær, som vi ikke har så mye av, så det samles opp). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. juni 2004 #17 Del Skrevet 23. juni 2004 Ca en gang om dagen - og gjerne to i helgene. Vi er to voksne og to barn og jeg trener tre ganger i uka... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 23. juni 2004 #18 Del Skrevet 23. juni 2004 2 voksne og 2 barn. Vaskemaskina går jevnlig . ca 1 vask annenhver dag med forskjellige tem. Men nå har lageret gått, og vi vasker tøy til min mor og far. og hans bestefar. (Skal kjøpe ny når vi skal på"by-tur")- Bor på landet, sjø! Ingen som har en nesten ny maskin på billigsalg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 23. juni 2004 #19 Del Skrevet 23. juni 2004 2 voksne og 2 barn som går i barnehage. Vi trener endel begge to. Vil anta at vi vasker 7 - 10 vasker i uka, de fleste i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 23. juni 2004 #20 Del Skrevet 23. juni 2004 Vi er to voksne og en gutt på 13 og vi vasker en gang i uka! Vi har fellesvaskeri i kjelleren med STORE maskiner og når vi vasker blir det gjerne seks mer eller mindre fulle maskiner. Har hatt egen maskin på badet, men da ble det så mye småvasking så vi synes det var bedre med storvask en gang i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå