Gå til innhold

Utdrikningslag - tips noen?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal arrangere utdrikningslag for en vakker kommende brud. Skal holdes i Bergen, deler av dagen er ganske planlagt, men føler jeg mangler en form for aktivitet.

Noen aktiviteter som er ganske utelukket grunnet brudens personlighet og interesser: smykkelaging, keramikkmaling, vinsmaking, spa, actionfylte ting som tandemhopp ol, bowling, hyttetur ol.

Foreløpig har vi en viss plan. Vi må ha litt utdriting, da i form av at hun skal lede en aerobicklasse i passende outfit. Senere blir hun stylet, sminket og ordnet av en fagdyktig før hun blir sendt på fotografering med hele laget. En bedre lunsj, rebusløp og en slags "pakkelek" der hun får en liten, personlig gave fra alle som forteller noe om vennskapet er også planlagt. Senere på kvelden blir en enda større gjeng samlet og festen fortsetter.

Føler som sagt at vi mangler noe. Rebusløpet kan vi jo dra i ulike retninger, men føles allikevel litt "tomt". Vil ha et opplegg for hele dagen, slik at vi ikke føler at vi går rundt å "suller" helt uten mål og mening. Noen forslag?

Anonymous poster hash: f46cf...c2a
Skrevet

Tiden flyr kjempe fort, og ikke bind dere til alt for mye...

AnonymBruker
Skrevet

Mannlig stripper såklart

Anonymous poster hash: 40ec5...861
Skrevet

Jeg var i et utdrikningslag hvor de hadde en bolle med lapper så trakk kommende brud lappene så var det sånne småting hun skulle gjøre. F. eks. kjøpe kondomer uten å si noe på 7/11 og sånne type ting.
Da kan man jo bare stoppe hvis det ikke blir tid til mer ihvertfall. :)

Du utelukket jo ganske mange aktiviteter her, så var litt vanskelig å komme med forslag...
Kanskje spørre akvariet om hun kan få mate en pingvin? Haha, det har jeg lyst til selv så kanskje litt inhabilt forslag :P

AnonymBruker
Skrevet

Av erfaring går dagen veldig fort, så å ha for mye aktiviteter kan fort bli for mye. Men det du allerede har planlagt høres bra ut :)

Det siste utdrikningslaget jeg var med på hadde lite med aktiviteter, og det var det litt krangling med forlover om. Men da dagen kom var det flere som sa at de var glad for at det ikke var flere aktiviteter. Det ble mye frem og tilbake som det var.

Anonymous poster hash: f1257...4fc
AnonymBruker
Skrevet

Kampsport som fekting, bryting e.l. Det behøver ikke være så actionfylt, om man ikke vil ha fysisk kontakt så kan man ta en time med skyggeboksing f. eks. eller boksing mot puter.

Vinsmaking, drinksmaking, matlaging?

Geocaching?

Anonymous poster hash: b3658...bfb
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i Riga😊DET var gull det, ikke dyre flybilletter heller- et par tusen pr snute, og alle får en opplevelse på kjøpet og valuta for pengene!

Anonymous poster hash: 80861...33e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...