Gå til innhold

Urealistisk med 400.000 + uten utdanning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er fornøyd om jeg klarer å tjene 400.000 eller mer i året. Er det mulig uten utdanning? Tips til jobber isåfall?

Jeg vet det er best å ta utdanning, men jeg befinner meg i et vakum mellom ungdomsrett og voksenrett, så utdanning må jeg nok vente med i tilfelle.

Anonymous poster hash: 7ac57...a5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men om du skal ut i arbeidsmarkedet som 18/19 åring, så ikke forvent noe i nærheten av 400.000,- i årslønn.

Det er mulig og tjene 400.000,- i årslønn, og mer, om du kan vise til erfaring og kompetanse. Men at du skal få 400.000,- i årslønn i en av dine 2/3 første jobber, det vil være og drømme....tror jeg.

• Liker 3
Skrevet

Om du tar sikkerhets kurs så kan du få gode jobber på sjøen.

Vaskehjelp i Nordsjøen "Stuepike" har fast 400k og enda litt mer om man må jobbe mer, også har man 28dager fri..28på 28 fri.

Hurtigrute? fiskebåt?tråler?

-
Langtransport?
Selgerjobb der hvor mye av lønna er provisjon?
Hva med å finne en fabrikk å jobbe på?
Jeg sommerjobb en gang på en krabbefabrikk,.
Og jeg fikk utbetalt på 2måneder ca 80.000kr
Men der jobber du bare 4måneder også får du ikke mer jobb før neste år >.<

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta utdanningen din gjennom forsvaret.

Anonymous poster hash: 71a84...ec9
AnonymBruker
Skrevet

sykehjem. Nattevakter. Lagerarbeider - Nattevakter.

Anonymous poster hash: 78bf1...44d
Gjest Funky Punk
Skrevet

Ikke noe problem om du finner rette jobben, eller om kan vise til erfaring eller flink til å prate til deg en jobb.

AnonymBruker
Skrevet

Lagerarbeider.

Anonymous poster hash: 6a604...952

AnonymBruker
Skrevet

Ekstravakt på sykehjem etc.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for responsen! Det som høres mest aktuelt ut her er lagerarbeider, men hva er normallønn for disse? Er det bare om en er heldig en kan tjene 400.000 eller mer?

Offshore eller utenbys er dessverre ikke aktuelt siden jeg har en sønn.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Vet om mange håndtverkere (flest elektrikere) som får til det uten å jobbe svart.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ca 470000,- som regnskapsfører og jeg har ikke bestått videregående. Men det er etter tjue år i arbeidslivet. Man starter ikke med en halv mill som uutdannet, hvis man ikke har veldig flaks, samt tar på seg alt som er av ukurante vakter.

Anonymous poster hash: 23782...688
  • Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Helt umulig for en 19åring å tjene så mye? Jeg var 19 år ifjor, og tjente 375000. Vel og merke kunne jeg kommet godt over 400000 om jeg hadde jobbet helt fullt opp. Jobber i serviceyrket, ingen utdanning etter videregående.

AnonymBruker
Skrevet

Lagerarbeider som jobber skift tjener glatt over 400 000 i mnd.

Skrevet

Lokfører eller konduktør? Du må ta litt utdanning der da, men de tjener ganske greit og kommer raskt i jobb!

Gjest Funky Punk
Skrevet

Det er nok helt umulig for en 19 åring å tjene så mye.

Neida det er ikke umulig.

En god venn droppet ut av skolen midt i ungdomsskolen.

Han er datainteressert og fikk jobb som 19-20åring som it-tekniker. Null utdannelse, kun erfaring fra å drive med data på hobbybasis.

Han startet på 350k pr år og etter 3 år så tjente han 475k pr år.

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok helt umulig for en 19 åring å tjene så mye.

Er ikke 19 heller.

AnonymBruker
Skrevet

Ser forresten at mange av lagerjobbene som ligger ute er gjennom bemanningsbyråer. Lønnen er vel ganske lav da i forhold til om man hadde blitt ansatt direkte av bedriften?

AnonymBruker
Skrevet

En i familien min gikk rett fra videregående og fikk jobb som lagerarbeider på kveld/natt. Han tjener nå 550 000+ i året og har 7 uker ferie....

Så mulig er det, men kansje ikke veldig realistisk. I så fall tror jeg nattarbeid er veien å gå.

Anonymous poster hash: 076ef...b60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...