AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 hvordan få typen til å fjerne taggen på facebook bilder..? vet dette er utrolig trangsynt av meg, men jeg trenger å ikke bekymre meg for hva venner og beskjente tenker når de går innpå facebook profilen hans... jaja, vet, er du glad i ham driter du i alle andre. blabla, men sånn er ikke jeg, aldri vært heller.. og han er utrolig kjekk og flott og ja, men dette plager meg utrolig, tenker på det hele tiden... hvordan få ham til å fjerne dem uten å såre ham? Anonymous poster hash: 1d9d7...6f6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Si det til han???Anonymous poster hash: d1cd0...2e0
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Sånn har jeg hatt det med begge mine kjærester også, det endte med at etter vi ble veldig close så sa jeg det til dem.. Vi bare lo av det. Han ene hadde også bedt meg slette et bilde han ikke likte av meg! Anonymous poster hash: ce135...e47
Pottepalme Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Er det virkelig så nøye? Han er jo typen din uansett hvilke bilde folk får se av han. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Han blir nok ikke såret. Han synes antagelig det er jævlig rart, men vi gutta synes ikke det er trist og leit å høre sånt, bare jævlig merkelig å tenke over at folk tenker over det. Tipper han flirer godt og fjerner dem. Anonymous poster hash: 1cc1f...68c 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Ikke at alle "vi gutta" er like, altså, men jeg er i hvert fall rimelig sikker på at det er det vanligste. Anonymous poster hash: 1cc1f...68c
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Herregud, snakk om å lage problemer ut av ingenting. Ikke gå innpå facebook-bildene hans da, om de ser så forferdelige ut. Anonymous poster hash: 0c1b6...5aa 3
Pottepalme Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Dessuten; om det er så MANGE, kanskje det bare er sånn bilder blir av han da? At han ikke er så fotogen?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 Du sier til ham at han må fjerne tagger på bildene hvor han ikke er pen nok sånn at ingen skal tro at du er sammen med en støgging. I samme slengen kan du finne frem en bråte vakre ungdomsbilder av deg selv og forberede deg på å bare kunne poste disse resten av livet, for han vil neppe at folk skal tro at han er sammen med en kjerring.Anonymous poster hash: 71b91...83f 7
Express Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 I-landsproblemer! Godt å huske at man ikke har verre problemer enn at typen er tagget i stygge bilder på Face 4
Ruslebiff Skrevet 1. juli 2014 #11 Skrevet 1. juli 2014 Haha, du får snike deg inn og "un-tagge" dem da vel. Antageligvis merker han det ikke engang.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #12 Skrevet 1. juli 2014 Jeg ba kjæresten om å fjerne noen av bildene han var tagget i, siden de var støtende mot meg, og det var ikke noe problem, og han gjorde detAnonymous poster hash: b7646...581
Selvstendig Skrevet 1. juli 2014 #13 Skrevet 1. juli 2014 Han er han. Ikke prøv å forandre han. Elsk han sånn han er. Dritt i hva andre tenker eller ser 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #14 Skrevet 1. juli 2014 Hvordan stygge bilder? Jeg skjønner deg godt dersom det er snakk om masse fyllebilder hvor han er drita, halvnaken osv. Men dersom det bare er snakk om bilder hvor han ikke ser 100 % optimal ut utseendemessig så er det ikke ham som er problemet, men at han er sammen med en overfladisk fasaderytter. Anonymous poster hash: d8e92...41f 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #15 Skrevet 1. juli 2014 Fasaderyter! Er det du er. Anonymous poster hash: 90f47...3e6
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #16 Skrevet 1. juli 2014 Kanskje han bare er max ufotogen? Anonymous poster hash: 941da...b51
roberta Skrevet 1. juli 2014 #17 Skrevet 1. juli 2014 Om det bare er fordi han er uheldig på bildene synes jeg ikke du skal gjøre noe med det. Dersom det derimot er støtende bilder eller "grove" festbilder synes jeg du med fordel kan ta det opp med han. Gjerne med en veiledning om hva som sømmer seg på et offentlig medium som facebook. Altfor mange tenker ikke over hva de legger ut eller er tagget i.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #18 Skrevet 1. juli 2014 Jeg hadde begynt å lure på hele fyren om min kjæreste hadde bedt meg om det samme. I tillegg hadde jeg revurdert hele forholdet. Jeg ville ikke vært sammen med en såpass overfladisk drittunge. Hvem bryr seg filla om bildene på face? Ja, TS gjør, men som sagt tidligere i svaret mitt.. Anonymous poster hash: fed96...5d1 2
Aurora_Versailles Skrevet 1. juli 2014 #19 Skrevet 1. juli 2014 Har veldig lyst til å være krass mot deg, men ser andre allerede har gjort jobben.
TheTeen Skrevet 1. juli 2014 #20 Skrevet 1. juli 2014 Kan forstå det om det er en form for fyllebilde, men om det er helt normale bilder hvor han ikke er "pen" nok så syntes jeg ikke du skal gjøre noe. Men ja, prøv å snakk med han du. Spør om han kan fjerne taggene, men da må du tåle at han gjør det samme tilbake om du ikke ser helt optimal ut på noen bilder du er tagget i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå