AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Skal ha ferie om to uker nå. Da skal jeg ha tre uker ferie og synes det er litt leit at jeg ikke har dame nå som jeg har blitt 28 år. Har det helt ok som singel, men akkurat i ferien er det litt sårt da jeg ellers har en travel hverdag. Jeg har jobb, lelighet, ok økonomi uten at jeg er rik og en utdannelse fra universitetet. Jeg har hobbier som jeg driver med da jeg er aktiv både innen musikk(spiller gitar) og idrett(fotball og sykler på et lag). Driver litt med skikjøring om vintern. Men har egentlig lyst på en ferie der jeg tar fri alt og bare dyrker kjærligheten med ei dame i noen uker. Det er mange steder jeg har lyst å reise til, men da skal jeg ha med ei nydelig dame å dele det med. Alle mine jevnaldrende kompiser som jeg har feriert med tidligere har planer sammen med dama i år. Jeg har reist litt alene før, men fikser ikke å være alene mer enn maks en uke da jeg er en sosial peron og det blir også veldig dyrt da single betaler dobbel pris for hotell og det blir stusselig å sitt i en restaurant å spise alene for tiende dagen på rad. Det er kult å reise alene en weekend eller noen dager, men uker blir for lenge. Kommer nok ikke til å gjøre så mye i ferien i år og sparer heller pengene til jeg får meg dame som jeg kan ha med. Noen flere her som savner noen en spesiell i disse ferietider SUKK . Anonymous poster hash: a5620...229 1
pluttipott Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Skal ha ferie om to uker nå. Da skal jeg ha tre uker ferie og synes det er litt leit at jeg ikke har dame nå som jeg har blitt 28 år. Har det helt ok som singel, men akkurat i ferien er det litt sårt da jeg ellers har en travel hverdag. Jeg har jobb, lelighet, ok økonomi uten at jeg er rik og en utdannelse fra universitetet. Jeg har hobbier som jeg driver med da jeg er aktiv både innen musikk(spiller gitar) og idrett(fotball og sykler på et lag). Driver litt med skikjøring om vintern. Men har egentlig lyst på en ferie der jeg tar fri alt og bare dyrker kjærligheten med ei dame i noen uker. Det er mange steder jeg har lyst å reise til, men da skal jeg ha med ei nydelig dame å dele det med. Alle mine jevnaldrende kompiser som jeg har feriert med tidligere har planer sammen med dama i år. Jeg har reist litt alene før, men fikser ikke å være alene mer enn maks en uke da jeg er en sosial peron og det blir også veldig dyrt da single betaler dobbel pris for hotell og det blir stusselig å sitt i en restaurant å spise alene for tiende dagen på rad. Det er kult å reise alene en weekend eller noen dager, men uker blir for lenge. Kommer nok ikke til å gjøre så mye i ferien i år og sparer heller pengene til jeg får meg dame som jeg kan ha med. Noen flere her som savner noen en spesiell i disse ferietider SUKK . Anonymous poster hash: a5620...229 Har det på samme måte selv. Hadde vært så greit å hatt en kjæreste å slappe av med nå som det er sommer. Dra på ferie og få gode minner sammen med en spesiell, og nyte de varme dagene sammen hjemme i Norge. Skjønner godt at man blir mer ensom når man "har alt det andre" som jobb, leilighet og god økonomi, blir annerledes når man er student. Men likevel er det litt stusselig med den lange ferien uten noen å ha skikkelig nærhet med.
Catlin Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Det er når man har pause fra hverdagen at savnet er størst hos meg i alle fall 1
romtemperert Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Enig! Mye lettere å være singel i en travel hverdag... 2
Purple Diamond Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Enig. Har kjent savnet etter kjæreste har kommet mer og mer etter som ferien har nærmet seg...
Sapientia Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Pakketurer er jo greie hvis du synes ferie med ukjente folk er greit Kjenner noen som synes slike turer er helt alrighte. Ellers kan jeg se at det blir kjedelig med flere uker på Mauritius eller lingende reisemål aleine, noe av grunnen til at jeg ikke har kommet meg tilbake til Afrika er jo at jeg ikke har funnet noen som vil reise med meg tidligere + at jeg ikke har hatt lyst på pakkereise. Har reist mye aleine ellers, men det har stort sett vært weekend eller langweekend turer. Regner med fast reisefølge på fremtidige ferier, selv om Afrika fortsatt må vente en god stund av andre årsaker.
Sapree Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Dra på gruppereiser for single da vel feks : http://www.singelreiser.org/
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Jeg er ledig Anonymous poster hash: 768a0...634
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 Dårlig innpakket annonse? Anonymous poster hash: f8837...dd9
lillbilly Skrevet 1. juli 2014 #10 Skrevet 1. juli 2014 Hvorfor kunne dere ikke bare oversett han? Nå fikk han den responsen han ønsket... Dere altså... Ang tema her, det er alltid stusselig når folk på jobben osv spør : skal du på ferie? Hva skal man si? Det er ikke morsomt å dra alene. Mange steder jeg har lyst å reise, men noe av greia med det er jo å sitte etterpå, se på bilder, snakke om turen.... sammen med den man dro med. Mye lettere når alle har det like travelt , da er det ingen som spør
Gjest Faerunpedia Skrevet 1. juli 2014 #11 Skrevet 1. juli 2014 Hvor gammel er du? Hvis du drar til et typisk backpackersted og er litt sosial av deg er du ikke lenge alene.
Gjest SoccerPlayer Skrevet 1. juli 2014 #12 Skrevet 1. juli 2014 Det er min første ferie som singel etter 4 år Enda hun er gravid!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #13 Skrevet 1. juli 2014 Vel, slik er det. Jeg er ennå litt eldre enn deg og er singel. Mens mange venner drar sammen med sin utvalgte så skal jeg lite i sommer. Det går for så vidt greit nå, men om 10 år kommer jeg til å bli sett på som den merkelige skrua som aldri har dame. Men, men man får la det stå til, det er jo ikke meningen at alle finner noen i denne brutale naturen. Anonymous poster hash: e5d64...038
Norbertine Skrevet 1. juli 2014 #14 Skrevet 1. juli 2014 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Alice i Eventyrland, mod 1
bortkommen Skrevet 1. juli 2014 #15 Skrevet 1. juli 2014 Hva er greia? Du er singel og vil ha dame eller du er singel men vil ha dame når det passer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå