AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Nå har jeg meldt meg inn på treningssenter etter å ha prøvd å trene alene. Det er rett og slett ikke noe for meg, og har lenge hatt lyst til å melde meg inn igjen. Har vært medlem før, og da gikk det jo greit, men jeg gikk bare på gruppetimer. Kan ingenting med apparatne, så jeg har lyst til å booke en veiledningstime, men jeg er nervøs. Hva kan jeg forvente egentlig? Skal veileder stå og se på meg når jeg trener? Tenker masse teite tanker om hva som kommer til å skje, at jeg gjør alt feil osv. Men jeg vet jo at jeg bare må hoppe i det. Bare lurer på hva jeg kan forvente meg?Anonymous poster hash: b7370...2ca
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Det varierer veldig etter hvilket treningsenter du velger å bli medlem av. Noen er litt mere avslappede og trenger et lite røsk for å komme og ta et tak, andre der igjen gir helt blaffen. Dersom du er seriøst med å trene anbefaler jeg deg å begynne på SATS, for det gjorde jeg. Anonymous poster hash: 94744...20f
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Har allerede meldt meg inn på Stamina hot, og vi har ikke Sats her uansett Anonymous poster hash: b7370...2ca
Gjest Coolaid Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Jobben til en instruktør er å sette opp et treningsprogram og vise deg øvelsene slik at du kan gjøre dem selv. Styrketrening er en teknikk idrett. Vedkommende vil vise deg hva du skal gjøre og så se på når du gjør det. Vedkommende vil også korrigere og gi deg tips, samt fortelle deg hvor du skal "kjenne" det. Lurt at du stiller spørsmål. Ingen spørsmål er for dumme. Instruktøren sin jobb blir lettere om du stiller spørsmål også. Tenkt at: " dette har jeg ikke gjort før, så det går sikkert bra ! "..... Lykke til. Dette kommer til å gå kjempebra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå