AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Hvilke produkter er dine favoritter? Innen hud og hårpleie, sminke, verktøy (sminkekoster, føner, andre pleie"dingser"..), parfyme osv. Anonymous poster hash: b6e8b...6d4
Purple Diamond Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 (endret) Hår: Tigi S-Factor Smoothing sjampo og balsam. Nydelig lukt og håret blir mykt og med mindre frizz. Bruker ellers lite i håret, men olje etter hver vask. Har brukt forskjellige, men favoritten er en fra frisør som jeg ikke husker navnet på. Mascara: Max Factor Masterpiece Max. Har brukt den i flere år. Prøvd andre innimellom, men kommer alltid tilbake til denne. Parfyme: Giorgio Armani Acqua Di gioia - fantastisk frisk lukt! Concealer: Bruker nå en fra Everyday Minerals. Liker den, men favoritten er YSL anti-cernes. Rettetang: GHD Sminkekoster: Har en fra Makeup mekka som er ganske god. Ellers har jeg litt ulike, bl.a. fra The Body Shop. Deodorant: Vichy, den med blå kork. Kommer aldri til å bytte! Body lotion: The Body Shop Pink grapefruit body butter eller body puree. Tenkte å prøve den nye body sorbet neste gang. Dusjsåpe: The Body Shop Pink grapefruit. Endret 30. juni 2014 av Purple Diamond
Høstblader Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Foundation: Terre d'Oc Mineral Powder Foundation Rouge: Bobbi Brown Pot Rouge "Raspberry" Highlighter: Youngblood Luminous Crème Blush "Champagne Life" Settingspray: Urban Decay All Nighter Long-Lasting Makeup Setting Spray Øyenskyggeprimer: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Sminkekost: Sigma F82 Ansiktskrem: emerginC Scientific Organics Phytocell Cream Skrubb: MD Formulations Face & Body Scrub Deodorant: Sure Cotton Ultra Dry Bodylotion: HTH Original Body Lotion Håndkrem: emerginC Relief Hand Cream Parfyme: D&G L'Impératrice Barbergele: RFSU Easy Shavin' Intim Shaving Gel Shampoo: Alterna Caviar Replenishing Moisture Shampoo Balsam: Alterna Caviar Replenishing Moisture Conditioner Hårkur: Alterna Caviar Replenishing Moisture Masque Hårolje: Orofluido Beauty Elixir Hodebunn: John Masters Organics Deep Scalp Follicle Treatment & Volumizer
lemon-aid Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Dette er produkter jeg ikke kan være uten.. Jeg sverger til Define sin tørrsjampo. Den redder alle dårlig dager, til tross for at jeg ikke vasker håret hver dag. Den runde kabukibørsten til The body shop er jeg også veldig fornøyd med. Beste sminkekosten jeg har, og den holder seg fin leeenge. Sist, men ikke minst. Solkrem! Jeg elsker Piz Buin sine solkremer...
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 *klipp* Hvilken hud og hårtype har du? Har vurdert flere av produktene du nevner, blant annet foundation, ansiktskrem og hårpleieproduktene. Anonymous poster hash: 99708...90f
Høstblader Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 Hvilken hud og hårtype har du? Har vurdert flere av produktene du nevner, blant annet foundation, ansiktskrem og hårpleieproduktene. Anonymous poster hash: 99708...90f Hud: Kombinasjonshud som er litt fuktfattig. Har sjelden kviser, men kan få svarte prikker på nesa og haka om jeg ikke passer på. Når jeg bruker foundation er det for å få en litt jevnere hudtone. Hår: Har fått høre at jeg har tykt hår, men at hårstråene er veldig tynne. Glatt (ikke krøller). Har farget det i over 20 år. Hodebunnen kan være litt tørr og stram om jeg glemmer å bruke sprayen til JMO er periode.
vimsefrøken Skrevet 1. juli 2014 #7 Skrevet 1. juli 2014 Parfyme : Viktor & Rolf Flowerbomb Foundation: Evagarden Double Last Foundation & Terre D`oc mineralfoundation Mascara: Chanel Immitable Sminkekoster: Sigma Øyeskygge: Urban Decay Finishing Powder: LA Minerals Diamond Veil Rouge: The Balm Frat Boy Highlighter: The Balm Mary Lou Manizer Solpudder: Too Faced Milk Chocolate Soleil Shampo & Balsam: Pureology Precious Oil Hårkur: Joico K pak Hårolje: Alterna Kendi Pure Oil treatment Hodebunnsbehandling: John Masters Organics Deep Scalp & Follicle Treatment Ansiktsskrubb: MD Face & Body scrub Dyprensmaske: Emergin C Deglazing mask Fuktmaske: Decleor Hydra Floral fuktmaske Glattetang: Corrioliss K2 Saltvannsspray: KMS Tørrshampo: Batiste
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Hud: Kombinasjonshud som er litt fuktfattig. Har sjelden kviser, men kan få svarte prikker på nesa og haka om jeg ikke passer på. Når jeg bruker foundation er det for å få en litt jevnere hudtone. Hår: Har fått høre at jeg har tykt hår, men at hårstråene er veldig tynne. Glatt (ikke krøller). Har farget det i over 20 år. Hodebunnen kan være litt tørr og stram om jeg glemmer å bruke sprayen til JMO er periode. Takk for svar Anonymous poster hash: 99708...90f
SuperFace Skrevet 4. juli 2014 #9 Skrevet 4. juli 2014 Ansikt: Ole Henriksen (dagkrem, nattkrem, skrubb, rens, øyekrem, CC cream/highlighter og lypsyl)Sminke: Isadora (øyenskygge og eyeliner), BareMinerals (fondation), Helena Rubinstein (mascara), E.L.F. (sminkekoster og primer) Kropp: The Body Shop (skrubb, bodylotion, bodybutter. Gjerne den som heter Shea) Hår: R.E.F. of Sweden (shampoo og varmebeskyttende spray), *Husker ikke navnet* (keratin leave in spray for tørt og slitt hår- den på en sølvsprayflaske og er fantastisk), Moroccanoil (keratinkur). Glattetang: GHD er den beste! Har også en HH Simonsen men den kan ikke sammenlignes altså.
Mkay87 Skrevet 4. juli 2014 #10 Skrevet 4. juli 2014 Hud: Kombinasjonshud som er litt fuktfattig. Har sjelden kviser, men kan få svarte prikker på nesa og haka om jeg ikke passer på. Når jeg bruker foundation er det for å få en litt jevnere . Som å høre meg beskrive huden det... Hvilke produkter bruker du?
Infinite Skrevet 4. juli 2014 #11 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Shampoo: Redken Extreme Balsam: Redken Extreme Hårkur: Redken All Soft Hårspray: Fudge Skyscraper Glattetang: GHD Foundation: Bytter på mellom ID Bare Minerals og Loreal True Match Mascara: Loreal Volume Million Lashes Eyeliner: Isadora Glossy Eyeliner Øyenbrynspenn: H&M Deodorant: Sterilan Blooming Freesia Paryfme: Clean - Skin eller Juicy Couture - Viva La Juicy Dusjsåpe: Dr Greve Bodylotion: Bodybutter fra Body Shop (oliven) Endret 4. juli 2014 av Infinite
Gjest Peanut Skrevet 4. juli 2014 #12 Skrevet 4. juli 2014 Serum: Estée Lauder Perfectionist [CP+R] Line filler: Estée Lauder Perfectionist [CP+R] Perfect Line Smoother Ansiktskrem: Nivea Creme CC-Cream: Estée Lauder Revitalizing Supreme CC Cream Concealer: YSL Touche Eclat 2 Luminous Ivory Foundation: la Prairie Cellular Treatment Foundation Powder Finish SPF 10 (Beige Dore) Mascara: Maybelline Volum 'Express Rocket Mascara Øyeskygge: Almay intense i-color smoky-i™ kit for hazels Eyeliner: Almay Black Brown 206 EyelinerLipbalm: La Mer the Lip Balm/ Chanel Hydra Beauty Nourishing Lip Care Skrubb: Nivea Skin Refining Scrub Shampoo: Björn Axén Repair Shampoo Hårbørste: Tangle Teezer Hårolje: Lee Stafford Argan Oil Hodebunn: Cocosa Extra Virgin Coconut Oil Parfyme: Joop! pour Homme Håndkrem: la Prairie Cellular Handcream Negleserum: Dior Huile Abricot Neglekrem: Dior Creme Abricot
neon_sun Skrevet 4. juli 2014 #13 Skrevet 4. juli 2014 Shampo/balsam; redken all soft tørrshampo: batiste for mørkt hår rettetang: remington/ghd ansikt; lumene cc cream, bare minerals original foundation, mary lou manizer highlighter, nyx øyenskygger, max factor masterpiece max mascara. koster: RT, eco tools og bare minerals parfyme: V&R flowerbomb bonbon
Høstblader Skrevet 4. juli 2014 #14 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Som å høre meg beskrive huden det... Hvilke produkter bruker du? Jeg har (alt for) mange produkter, og det varierer litt hvilke jeg bruker. Har laget en liten oversikt under. Rens / toner: Decléor Aroma Cleanse Soothing Micellar Water Matis Vitality by M Micellar Water 3-in-1 emerginC Scientific Organics Kombucha Cleanser emerginC Scientific Organics Spirulina Toner På morgenen bruker jeg enten den fra Decléor eller Matis. På kvelden bruker jeg de to fra emerginC. Serum ansikt: emerginC Scientific Organics Phytocell Serum emerginC Active Hydrating Complex Priori CoffeeBerry Tightening Serum Linda Johansen Hydra Gold Serum Varierer litt hvilket jeg bruker fra dag til dag. Serum øyeområdet: emerginC Scientific Organics Eyelight Serum Priori CoffeeBerry Radiance Eye Serum Også her varierer det litt hvilket jeg bruker. Ansiktskrem: emerginC Scientific Organics Phytocell Cream Priori CoffeeBerry Natural Daily Protection SPF25 Bruker kremen fra emerginC både morgen og kveld. Skal jeg være mye ute i sola bruker jeg Priori sin etter den fra emerginC (den fra Priori gir ikke nok fukt til at jeg kan bruke den alene). Øyekrem: emerginC Scientific Organics Eyelight Cream Carita Protecting and Correcting Eye Contour Suncare SPF15 Bruker Carita sin på dagtid på sommeren. Ellers emerginC. Skrubb: MD Formulations Face & Body Scrub Bruker den en dag i uka før rensende maske. Rensende maske: MD Formulations Vit-A-Plus Clearing Complex Masque emerginC Scientific Organics Phytocell Detox Mask Bruker en av disse en dag i uka etter skrubb og før fuktighetsmaske. I perioder med svarte prikker bruker jeg gjerne MD sin (iallefall på problemområdene). Ellers den fra emerginC. Maske for glød: emerginC Vitamin C + Retinol Mask Bruker denne stort sett en gang i uka etterfulgt av en fuktighetsmaske. Fuktighetsmaske: Decléor Hydra Floral Anti-Pollution Flower Essence Moisturising Mask Priori Advanced AHA Replenishing Masque Bruker en av disse et par ganger i uka (etter rensemaske og masken for glød). "Skjemme bort meg selv"-maske: Linda Johansen Instant Rescue Mask Bruker ikke denne fast. Mer som en ekstra boost om huden føles gusten og sliten (hvis jeg har slurvet med maskene nevnt over) eller jeg vil skjemme bort meg selv litt. Endret 4. juli 2014 av Høstblader
Heaux Skrevet 7. juli 2014 #15 Skrevet 7. juli 2014 Neglelakk: Essie Fiji Håndkrem: Nuxe Rêve de Miel Hand and Nail Cream Bodylotion: Biotherm Lait Corporel Anti-Drying Body Milk Parfyme: Chanel Chance eau Tendre Ansiktskrem: Weleda Skin Food Foundation: Estée Lauder Double Wear Stay-In-Place makeup Concealer: MAC Pro Longwear Leppestift: MAC Creme Cup, MAC Ruby Woo, Estée Lauder Vanilla Truffle Lipgloss: NYX Butter Gloss Apple Strudel, NYX Pump It Up Lip Plumper Sminkebørste: MAC 187, Real Techniques Expert Face Brush, Real Techniques Setting Brush Øyenskygge: Urban Decay Toasted(fra Naked paletten), MAC Naked Lunch Øyenbryn: Anastasia Beverly Hills Brow Wiz Solpudder: Too Faced Chocolate Soleil Ansiktsmaske: Origins Clear Improvement Mask Rens: Kiehl's Ultra Facial Cleanser Hårprodukt: Paul Mitchell Hot Off The Press Mascara: Benefit They're Real Lille ekstra: MAC Fix + Ansiktsservietter: Simple Cleansing Wipes Primer: L'Oreal Lumi Magique
Persephone Skrevet 13. juli 2014 #16 Skrevet 13. juli 2014 Parfyme: Rihanna, den sorte Sminkekoster: Går for det meste i Real Techniques Øyenbryn: Brow Mascara fra Maybelline Foundation: Bobbi Brown Skin Foundation Concealer: Bobbi Brown Corrector (fantastisk produkt for å skjule skygger under øynene) og en fra Collection som er samme tone som huden min Pudder: Rimmel Stay Matte i Translucent eller Bobbi Brown i hvitt (jeg er blek!) Rouge: Et fra Lancome som navnet er slitt av. Er en veldig fin ferskenaktig farge mwd skimmer Mascara: Varierer hva jeg kjøper, men jeg er glad i de fra Maybelline Eyeliner: Gel liner fra Maybelline Ansiktskrem: Vitamin c med SPF 50 fra Body Shop Serum: Vitamin E fra Body Shop Lipbalm: Elizabeth Arden Eight Hour Cream Er ikke så nøye på hva jeg bruker av shampoo, balsam og hårkur, men jeg likerserien fra VO5 som gir tekstur. Jeg bruker også balsam fra first price til farging av hår siden denne ikke inneholder silikon. Tørrshampoo: Batiste (dyrt I Norge, så jeg hamstrer i England) Kroppskrem: Body butters fra Body Shop Ansiktsservietter: De fra Simple
Rosewood Skrevet 13. juli 2014 #17 Skrevet 13. juli 2014 Parfyme: D&G L'Imperatrice, Miss Dior eau de parfum, og Lacoste touch of pink CC cream fra Maybelline? Den som er lilla for gusten hud Shampo og balsam: Tigi bed head dumb blonde, men også veldig glad S factor Hårkur: Cutrin for farget hår Dusjsåpe: Nivea Hawaiian rose Body butter: The body shop med bringebær, og after sun body butter fra Hawaiian tropic; lime colada. Nam! Lipsyl: Lip smackers (har ca alle, men liker best den med mango og den med kirsebær) og rosa EOS Deodorant: Sterilan med blå kork, rosa kork eller gul kork. Varierer litt mellom de, lukter så deilig og holder meg tørr Solkrem: Hawaiian tropic og Piz buin Mascara: Max factor false lash effect fusion Foundation: I.d. Bare minerals Solpudder: Matte tan fra Isadora Blush: Terracotta fra Glo minerals
Gjest Linn35 Skrevet 13. juli 2014 #18 Skrevet 13. juli 2014 CC cream: It Cosmetics Your skin but better spf 50 Foundation: YSL Touch Eclat Concealer: Mac Prolongwear Bryn: Clinique superfine liner og Benefit Gimme Brow Øyeskygger: Urban Decay Naked palettes Øyeskyggeprimer: The Balm - put a lid on it Eyeliner/tightlining: Laura Mercier cakeliner Solpudder: Chanel, bronze universelle og Benefit Hoola Contouring: Benefit Hoola og Kevin Aucoin contouring powder Lepper: Alt av lipgloss, er ikke glad i leppestift. Elsker lipglossene til The Balm. Mascara: Jordana Best Lash Extreme mascara eller Chanel Le Volume Mascaraprimer: Estee Lauder lashprimer Rouge: Bobbi Brown, pale pink - The Balm Hot mama Highlighter: The Balm Mary - lou manizer Koster: Sigma, Zoeva og Mac Hårfarge: Garnier Nutrisse Shampo: Alterna Caviar-serien Tørrshampo: Batiste Saltvannsspray: Bumble&Bumble Parfyme: D&G Límperatrice, Ralph Lauren - Ralph, MJ - Daisy Glattetang: GHD Hudpleie: Varierer. Veksler nå mellom Vichy, Bobbi Brown og Sisley Hårolje: Chi Dette er altså mine favoritter
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #19 Skrevet 14. juli 2014 Parfyme: Chanel chance tendre eller Chanel coco madimoiselle Øyenbryn: Jeg bruker øyenbrynspenn fra Isadora (dark brown) og Omega øyenskygge fra Mac. Foundation: Chanel vitalumiere aqua nr. 10 beige på sommerenConcealer: Nilens jord og Mac Pudder: Laura Mercier translucent powderLeppestift: Pale pink nr.21 Bobbi Brown, 253 Nude L`oreal. Mascara: Hypnose Lancome, Le volume Chanel og Telescopic L`orealEyeliner: Double wear liquid eyeliner Estee Lauder, Mac gel liner dipdown eller super liner L`oreal. Alle i brun. Bruker også Teddy fra Mac. Øyenskygge: Dior smokey nude 571 eller Chanel les ombres nr.39 raffinement.Ansiktskrem: Clinique dramatically different moisturizer gel. Serum: Vitamin E fra Body Shop eller Estee lauder Lipbalm: Life sin, kjøpt på Life helsekost. Tørrshampoo: Batiste Kroppskrem: Mandelolje eller NatusanAnsiktsservietter: Nautral Shampoo: Jeg har alltid to-tre ulike typer fordi jeg liker å variere. De "faste" er Redken (Clear moisture) og Wella. Jeg har også alltid såpefrie shampoo og balsam tilgjengelig, nå for tiden går det i Einerlåg. Solfaktor: Clinique superdefense spf 20 Anonymous poster hash: 973ee...2a0
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #20 Skrevet 16. august 2014 Dytter. Anonymous poster hash: 99708...90f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå