AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Noen som har prøvd Wen her? Har sett litt på det, men er usikker. Er jo flott at det er naturlig. Men når ett og samme produkt skal være shampo og balsam så blir jeg litt skeptisk. Er det egentlig balsammetoden da? Anonymous poster hash: 67848...1ac
Cessa74 Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Ja det er balsammetoden. Jeg har prøvd wen produktene og håert mitt ble bare verre og verre.. Anbeafler det absolutt ikke! (Bortsett fra hårkuren, den var ok - men ingen wow faktor på den heller..) Styr unna, gå heller til frisøren og få drøye og gode produkter til ditt hår!
Sandie Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Har ikke prøvd Wen,men sliter litt med å skjønne konseptet. I starten av reklamen sier de "Du trenger kun Wen og ingenting annet" og da er det altså kun ett enkelt produkt det er snakk om. Etterpå viser de frem en masse andre Wen-produkter som kommer i tilegg til hovedproduktet...så da var det ikke bare ett produkt likevel? Har prøvd balsam-metoden (å droppe sjampo og kun vaske håret med balsam) da jeg hadde langt hår med litt slitte tupper. Likte det absolutt ikke. Det føltes som at håret ikke ble skikkelig rent og jeg merket heller ingen forbedring på håret, bare at det føltes fett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå