AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Til helga går jeg ut i ferie - og jeg gruer meg Tre uendelig lange uker. Jeg er ganske ensom av meg, og med unntak av foreldrene mine har jeg ikke særlig med omgangskrets. Når sant skal sies er jeg ikke fryktelig opptatt av det heller så lenge jeg har dame, men det har jeg ikke, og da blir det straks kjedelig og traurig. Skulle gjerne reist både hit og dit og gjort ditten og datten, men uten dame gir det meg lite, så da lar jeg det heller være. Jobb er på en måte alt jeg har, så jeg kommer sikkert til å være der en del for å få tida til å gå. Vil ikke noe spesielt med dette innlegget, men føles litt godt i seg selv å skrive det Anonymous poster hash: d08eb...5dc
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Jeg har det på akkurat samme måten. Hjelper ikke med alle lykke-familie-kjæreste-feriebilder på Face heller. Drit og dra - det er snart vinter igjen. Anonymous poster hash: 804d5...03c 5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Hmm kan du ikke prøve å finne på noe da? Skjønner godt hvordan du har det jeg. Har ikke mange venner jeg heller. Egentlig så er søstra mi min eneste nære venninne. Reise til Sverige på harry-handel, treffe noen her fra KG, trene, ta deg en tur på byen (ja det er mange som reiser ut alene), grille med foreldrene dine, reise på fisketur, Anonymous poster hash: 7294a...ad3
Amarinda Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 (endret) Hva med å dra til fjells på en av Turforeningens hytter? Kjenner flere som reiser opp alene og det er mange ungdommer som går i fjellet i sommer også. Kjøp en grønn lue og slå deg løs Endret 30. juni 2014 av tally 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Jeg har det på akkurat samme måten. Hjelper ikke med alle lykke-familie-kjæreste-feriebilder på Face heller. Derfor melder vi oss ut av den slags Anonymous poster hash: d08eb...5dc
nicks803 Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Til helga går jeg ut i ferie - og jeg gruer meg Tre uendelig lange uker. Jeg er ganske ensom av meg, og med unntak av foreldrene mine har jeg ikke særlig med omgangskrets. Når sant skal sies er jeg ikke fryktelig opptatt av det heller så lenge jeg har dame, men det har jeg ikke, og da blir det straks kjedelig og traurig. Skulle gjerne reist både hit og dit og gjort ditten og datten, men uten dame gir det meg lite, så da lar jeg det heller være. Jobb er på en måte alt jeg har, så jeg kommer sikkert til å være der en del for å få tida til å gå. Vil ikke noe spesielt med dette innlegget, men føles litt godt i seg selv å skrive det Anonymous poster hash: d08eb...5dc Du setter deg i en posisjon som tilsier at du er en taper. Du klager om at du ikke har en omgangskrets eller venner? Tror du virkelig at venner kommer til deg som om du var et fluepapir? Du sier videre at du har reist hit og dit, men ikke opplevd noe gøy. Samt at du klager over at du er singel? Kanskje du bør forandre deg mtp måten du eksponerer deg på? Mulig du er rett og slett en møkka person?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Er du enebarn? Hva med kusinene og fetterene dine, hva skal de i sommer? Kontakt dem og hør, familie er ofte mere åpne for å ta med andre familiemedlemmer på ting.
Gjest Funky Punk Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 Man må slutte å sammenligne seg med alle andre og gjøre det beste ut av sin egen situasjon. Gå på kino, restauranter, stranden, fjellturer, lei en hytte, finn en hobby, begynn på lokale kurs e.l
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 Du setter deg i en posisjon som tilsier at du er en taper. Du klager om at du ikke har en omgangskrets eller venner? Tror du virkelig at venner kommer til deg som om du var et fluepapir? Du sier videre at du har reist hit og dit, men ikke opplevd noe gøy. Samt at du klager over at du er singel? Kanskje du bør forandre deg mtp måten du eksponerer deg på? Mulig du er rett og slett en møkka person? Les nå ihvertfall skikkelig fremfor å skumlese...jeg klager ikke over at jeg ikke har omgangskrets - det er bare tilfellet. Dernest sa jeg vel også at jeg ikke er opptatt av det - er egentlig bare ute etter dame. Til slutt hevdet jeg ikke å ha reist hit og dit uten å oppleve noe, men kunne tenkt meg å gjøre det hvis jeg hadde denne dama. Eksponeringsmetode kan alltids justeres. Anonymous poster hash: d08eb...5dc
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #11 Skrevet 1. juli 2014 Finn et kurs eller en samling av noe som du kunne tenke deg å prøve, og meld deg på. Forhåpentligvis blir det moro og du blir kjent med nye mennesker. Anonymous poster hash: 5d1c1...3f5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #12 Skrevet 1. juli 2014 Tjaa... Det er jo vårt ansvar å bli lykkelige? Jeg jobber for meg selv, og har bare tid til 4 dager ferie i år. Mye tid i helgene går med til jobb også. Var jo på en helgetur tidligere i år, man det hadde jeg med datamaskinen og jobbet litt. Så dro jeg bort en uke sist sommer, men det vare bare for å jobbe i andre omgivelser enn de jeg pleier å være i. Jeg elsker å reise, slappe av i solen, ta en lang lunsj med vin og slikt, men får jo ikke gjort så mye av det. Så jeg skulle gjerne hatt 3 uker foran meg uten planer, men det kan jeg heller gjøre neste sommer. I mellomtiden finner jeg lykken der jeg er i livet. Anonymous poster hash: ba43e...60a
Norbertine Skrevet 1. juli 2014 #13 Skrevet 1. juli 2014 Tråden er ryddet for trolleinnlegg. Alice i Eventyrland, mod 1
Gjest Tassen10 Skrevet 1. juli 2014 #14 Skrevet 1. juli 2014 Du kan prøve å se det på en annen måte. Du er singel. Du har ferie. Du kan gjøre absolutt hva du vil i ferien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå