Gå til innhold

Bør jeg ta kontakt med henne igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det hele begynte med at jeg passet barna til denne moren. Jeg og hun moren hadde veldig god kontakt i lag. Hun er en voksen dame. Hun sa at jeg virkelig var flink med barn og hun var virkelig varm mot meg. Så jeg fortsatte å ringe henne og gå hjem til hun ellers og. Dette likte hun dårligt og hun sa klart og tydelig i fra at dette ville hun ikke ha noe av. Jeg ble selvfølgelig skuffet over hun, fordi at hun har aldri vært så skarp før. Så allikevel fortsette jeg og snakke til hun når jeg såg henne og jeg gikk fortsatt hjem til henne. Det endte med at hun ignorerte meg. Hun sluttet å svare på telefonen og da jeg gikk hjem til henne var mannen hennes der. Jeg spurde om jeg kunne få snakke med hun, men han sa at jeg burde holde meg unna dem. Jeg har og oppsøkt henne på butikken der hun jobber, men da har hun bare svart irritert at jeg bør gå visst jeg ikke skal ha noe. Jeg vet at dette kalles stalking men jeg klarer ikke å la være å tenke på hun. Nå har det godt en god stund siden sist jeg har oppsøkt henne. Så jeg lurer på om jeg bør prøve å snakke med henne nå. Jeg synest det er trist at når hun var så positiv til meg før, at hun nå skal droppe kontakten med meg.

Anonymous poster hash: ed1b9...837

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare at du spør om det vitner til at du ikke eier antenner.

AnonymBruker
Skrevet

Bare at du spør om det vitner til at du ikke eier antenner.

Jeg bare likte hun svært godt. Og jeg tenkte at siden det har gått minst tre måneder, så hadde det kankje godt an å prøvd å snakket med henne igjen. Jeg savner hun og jeg følte at hun var en veldig grei og omsorgsfull person å snakke med.

AnonymBruker
Skrevet

Nei du skal holde deg langt langt unna henne!

Anonymous poster hash: 4a1fc...354

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du ha av henne,vennskap eller noe mer?

Ut i fra det du skriver er hun allerede gift eller samboer slik jeg forstår det..

I så fall er det nok best å holde seg unna.

Anonymous poster hash: 2e012...ee4
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du med dette da TS? Er du forelsket i denne damen, eller vil du bare ha henne som venn?

Er du forelsket må du holde deg langt unna. Er du ikke, kan du vel prøve å forklare henne bedre hva du mener, at du savner henne som en venn, en du liker å snakke med. Om denne damen ikke forstår hva du vil, skjønner jeg godt hun avviser deg, måten du oppfører deg på, får deg til å virke ustabil, og er det noe folk med barn er redd for så er det vel det!

Anonymous poster hash: 35803...54d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å ha henne som samtalepartner og venn. Men det ønsker hun tydeligvis ikke. Og mannen hennes er jeg faktisk redd. Han har vært ganske forbannet på meg.

Skrevet

Jeg ønsker å ha henne som samtalepartner og venn. Men det ønsker hun tydeligvis ikke. Og mannen hennes er jeg faktisk redd. Han har vært ganske forbannet på meg.

Dette høres ut som gode grunner til å holde seg unna henne.

• Liker 1
Gjest Tassen10
Skrevet

Hold deg langt unna. Både hun og mannen hennes hater deg antagelig, og syns du oppfører deg som en idiot.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du bør ikke ta kontakt. Du bør oppsøke behandling for stalking-tendensene dine.

Anonymous poster hash: 4571e...b9c

• Liker 1
Skrevet

Det hele begynte med at jeg passet barna til denne moren. Jeg og hun moren hadde veldig god kontakt i lag. Hun er en voksen dame. Hun sa at jeg virkelig var flink med barn og hun var virkelig varm mot meg. Så jeg fortsatte å ringe henne og gå hjem til hun ellers og. Dette likte hun dårligt og hun sa klart og tydelig i fra at dette ville hun ikke ha noe av. Jeg ble selvfølgelig skuffet over hun, fordi at hun har aldri vært så skarp før. Så allikevel fortsette jeg og snakke til hun når jeg såg henne og jeg gikk fortsatt hjem til henne. Det endte med at hun ignorerte meg. Hun sluttet å svare på telefonen og da jeg gikk hjem til henne var mannen hennes der. Jeg spurde om jeg kunne få snakke med hun, men han sa at jeg burde holde meg unna dem. Jeg har og oppsøkt henne på butikken der hun jobber, men da har hun bare svart irritert at jeg bør gå visst jeg ikke skal ha noe. Jeg vet at dette kalles stalking men jeg klarer ikke å la være å tenke på hun. Nå har det godt en god stund siden sist jeg har oppsøkt henne. Så jeg lurer på om jeg bør prøve å snakke med henne nå. Jeg synest det er trist at når hun var så positiv til meg før, at hun nå skal droppe kontakten med meg.

Jeg har kjent på samme følelser som deg. Har opplevd å vært så forelsket at jeg så meg blind på at han ikke viste samme følelser tilbake. Jeg vet hvordan det føles. Du klarer ikke å tro at personen ikke vil ha kontakt med deg, og ikke har samme interesse som det du har. Hadde det slik selv en stund, og jeg maste litt på noen som jeg hadde nære relasjoner til tidligere. Men nå har jeg forstått at det må jeg bare unngå. Uansett hvor fornærmet og skuffet jeg blir på at de ikke vil det samme som meg, så må en unngå de. Det viktigste er at du har sagt at du er interessert, også får hun komme tilbake hvis hun vil. Ikke mas på henne. Har en som maser på meg på telefonen min om dagen selv. Og det er ufattelig irriterende. Han skriver og skriver, og jeg har sagt flere ganger at jeg føler meg skeptisk til han, og at jeg trenger roen, og må desverre si at jeg tror at meg og han er for ulike. Det har ikke med utseende hans å gjøre. Det har med andre ting å gjøre. For meg vil det aldri funke med han, selv om jeg skulle ønske det. Jeg vet det aldri går. Så ikke heng etter henne. Bare la henne gå. Skriv bare en enkel beskjed: hvis du er interessert i meg, så håper jeg at du sier ifra, for jeg liker deg. Thats it, og ingenting mer, så får hun komme tilbake om hun vil. Da har du gjort ditt. :)

Skrevet

Du er faen et stk sykt menneske! Virkelig!

Kanskje du bør ta til deg, det de andre her sier. At du ikke eier sosiale antenner! Herregud for et sykt menneske du er!

Skrevet (endret)

har hun mann også? det hadde jeg ikke fått med meg. Da bør du ihvertfall holde deg unna. Hun er opptatt. Hva skal du med henne når hun er opptatt? Finn deg en annen :). Er hun opptatt så ligger hjerte hos den hun er sammen med. Så da er det dumt av deg å blande deg inn i de. Jeg vet at en kan bli blind i forelskelse å bli forelsket i en som er opptatt. Det har jeg blitt før og. Men har lært å holde meg unna slikt. Er mer reflektert nå enn jeg var før;) Heldigvis!

Endret av Meline37
Skrevet (endret)

Jeg bare likte hun svært godt. Og jeg tenkte at siden det har gått minst tre måneder, så hadde det kankje godt an å prøvd å snakket med henne igjen. Jeg savner hun og jeg følte at hun var en veldig grei og omsorgsfull person å snakke med.

Jeg tror du er forelsket. Du skriver likt som en som henger på meg hele tiden gjør. Han skriver det samme. Han vet jeg er singel men han vet at jeg ikke føler for han pga ting med han å gjøre, altså ikke utseende men andre ting. Jeg skjønner hvordan du har det, men hun her er tross alt i forhold, så la hun få ro, og du kan finne deg en annen som er rett for deg. Jeg dømmer deg ikke for de følelsene. Ser du får mange harde kommentarer. Ikke la deg nedpsyke av de harde kommentarene. Er så dumt at folk skriver så sint til deg. Jeg forstår at dette ikke er enkelt for deg. Vet hvordan du har det, men ikke bli blind på følelser. Prøv å tenk fornuftig, og kom deg vekk fra det hele, og heller prøv å finne deg en singel dame, som du kan ha det flott sammen med. :) Håper at du klarer å glemme dette, og tenke klarere. For jeg hadde det likt tidligere. Jeg forelsket meg, og ble helt blind.

Endret av Meline37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...