Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har problemer med pcen min. Når den har vært i hvilemodus og jeg rører den får å få liv i den kommer jeg til passordet mitt også blir hele skjemen svart! Men hvis jeg er snar å klarer å logge inn og setter på musikk, også blacker den ut. Men for det om pc skjermen er svart er det enda lyd i pcen. Også må jeg skru av dataen via power/off knappen. Men når det så blir liv i pcen kommer det en melding opp at det er feil på vita mi... Er det noen som kan hjelpe meg. Setter KJEMPE stor pris på hjelp!

Anonymous poster hash: 40a38...761
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilemodus er et kjent problem. Slutt å bruke den funskjonen. Se om det hjelper

Anonymous poster hash: 313a7...755
Skrevet

Hei! Jeg har problemer med pcen min. Når den har vært i hvilemodus og jeg rører den får å få liv i den kommer jeg til passordet mitt også blir hele skjemen svart! Men hvis jeg er snar å klarer å logge inn og setter på musikk, også blacker den ut. Men for det om pc skjermen er svart er det enda lyd i pcen. Også må jeg skru av dataen via power/off knappen. Men når det så blir liv i pcen kommer det en melding opp at det er feil på vita mi... Er det noen som kan hjelpe meg. Setter KJEMPE stor pris på hjelp!

Anonymous poster hash: 40a38...761

Tipper feilen ligger der. Lever den til reparasjon, evt. til en datanerd du kjenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...