AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 holdt på å overføre og lagre noen bilder fra hans telefon til min og der så jeg at han skrev sex-sms(ganske grove mld) til en annen kvinne... det skjedde jo etter vi ble sammen(1-2 mnd) Videre i samtalen står han ikke vil ha noe kontakt med henne pga han har fått seg kjæreste. Vi har fri tilgang til hverandres pc og tel, uten koder osv.... Hun skrev flere ganger etter det men han svarte ikke. Det viser seg at damen er gift og har barn. han er en mann som er helt imot sånne ting, utroskap, kritiserer andre som gjør sånne ting, er allergisk mot mennesker som holder på med gifte/opptatte mennesker... Sånn at jeg føler at jeg kjenner ham ikke lenger.. Hele bildet av det ærlige, snille menneske ble ødelagt. Vi snakket åpent om hele greia og jeg vet at han elsker meg og jeg vet at han angrer... Han er livredd for å miste meg, og jeg hater meg selv pga jeg klarer ikke å glemme hele greia og komme meg videre... Kanskje jeg trenger bare litt tid? vet det er sykt at jeg er opptatt av noe som har skjedd for 1 år siden, men jeg blir kvalm av tanken at han var sammen med meg og hadde lyst på en annen... blir kvalm av å se på han.... Anonymous poster hash: 258c3...ecf
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Jeg var i samme båt som deg i forrige forholdet mitt - det var tillitsbrudd og jeg så ikke han lenger på samme måten. Ble kvalm, og usikker av den minste ting. Du må nok enten glemme dette eller gjøre det slutt, for det vil tære på dere begge om du tenker på dette ofte. Jeg prøvde å endre synes mitt, men det gikk ikke. Så da ble det slutt. Det var liksom allerede ødelagt av det han gjorde. Anonymous poster hash: 99935...747
Hjerteblomst Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Jeg hadde også blitt kvalm. Kanskje ta en pause, ikke se han på en stund?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 vi har flyttet sammen og vi skal få en liten gutt om et par mnd. problemet er at jeg klarer ikke å stole på han lenger... Han løy til meg og prøvde å komme seg ut av situasjonen på en annen måte, men jeg konfroterte ham med meldinger. da ble han stum , veldig lei seg og sverget på at han har aldri vært med en annen dame mens han var sammen med meg.... og at han vil ikke miste meg osv... det gjør j.... vondt og det er ikke bare bare å flytte ut... for å si det sånn han er verdens snilleste og mest omtenksomme menneske jeg kjenner. en som viser hver dag hvor glad han er i meg og lille familien vår. Han sier også at han føler bare skam og hater seg selv, men at han rett og slett tenkte ikke så mye over det i begynnelsen av forholdet. Han husker ikke heller når meldingene ble skrevet... Nå er han på jobb reise og ringer og sender sms hele tiden. jeg har ikke lyst å prate med han og trenger litt tid...men han får helt panikk og blir super stresset,skriver at han elsker meg, at jeg betyr alt osv... ts Anonymous poster hash: 258c3...ecf
kareen Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Uff, så vondt Det eneste rådet jeg kan gi er å gi det tid. Ikke la han presse deg, si at du trenger avstand. Ta deg tid til å tenke igjennom og prosessere alt. Dette er et tillitsbrudd uansett om det er tidlig eller sent i forholdet, dere var sammen og han var utro. Forstår godt at du har vanskeligheter med å stole på ham. Du sier han er det mest omtenksomme mennesket du kjenner, da tenker jeg helt ærlig at du ikke har møtt den rette for deg ennå. Greit, dere skal ha barn sammen, men ønsker du virkelig å leve med denne mistanken over deg resten av samlivet? Klarer du å stole på ham igjen? Det er dette du trenger tid for å tenke igjennom. Ikke ta noen valg enda, du er i sjokk og veldig sårbar. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 Uff, føler med deg. Er i dette selv akkurat nå faktisk. Det er en grusom følelse, tenkte jeg hadde drømmemannen, men nå vet jeg ikke hvem han er lengre. Blir kvalm, klump i magen, humøret er ustabilt og jeg er bare dårlig. Blir dårlig av å se på han, tenke på han.. Men det er vanskelig å la gå uansett, han fortsetter å si at han ikke er den personen, var en vanskelig tid i livet hans osv. Han og var helt imot sånt, kritiserte det stadig.. Nå tenker jeg bare at alt var bullshit, alt det han har sagt tidligere går igjen i hodet mitt og det stikker i meg :/ Løgner alt sammen.. og hvorfor skjønte jeg det ikke før, hvorfor så jeg det ikke før, sant! Den følelsen, grusom. Dette er 3 uker siden jeg fant ut nå, sliter enda. Men det er viktig å se hvordan han reagerer .. man kan gjøre feil, det er menneskelig. Om det vises godt at han angrer, at han er der for deg om du trenger å prate, så er han kanskje verdt å gi en sjanse til. Men sånt tar tid. Vil du nok, så går det vel. Det er fælt å ikke stole på partneren sin. Bare jeg ser han har søkt på ei jente begynner varsellampene, tåler ingenting mer! Håper det går over.. samme med deg også TS, det gjelder vel å være tålmodig.Anonymous poster hash: 34949...a99
Gjest Blomsterert Skrevet 1. juli 2014 #7 Skrevet 1. juli 2014 De fleste,samt meg,skjønner hvor sårende og skuffende du opplevde dette. Og den vonde følelsen av han er en helt annen enn du trodde! Han burde aldri gjort dette,men,det skjedde tidlig i forholdet. De sterke og dypere følelser tar tid før kommer. Så det jeg vil si er at den snille omsorgsfulle mannen du er blitt kjent med,eksisterer! Han har ikke spilt en rolle for deg,han har vist sitt sanne jeg. Men,det er noe en alltid må tenke på : alle,absolutt alle kan opptre mot sin natur,ta idiotiske valg,og gjøre ting de normalt ikke ville gjort. Det er menneskelig å gjøre feil. Jeg syns du skal føle det du føler,og ikke rart du blir kvalm av dette. Få samboeren din til å forstå at du trenger tid. Få han til å respektere det. Så håper jeg faktisk at du tilgir ham. Dere elsker hverandre og venter barn sammen. Dere har en fremtid sammen. Ikke la dette ene feilgrepet hans fra fortiden ødelegge det. Mitt råd.
Infinite Skrevet 1. juli 2014 #8 Skrevet 1. juli 2014 Det kan jo virke som om han i starten av forholdet har vært usikker og tatt det lite seriøst, men at dette etterhvert snudde, og at han da kuttet kontakt. Det han har gjort er selvsagt ikke greit, og hvis hendelsen gjør at du fortsatt føler utrygghet, er det veldig viktig at du snakker åpent med han om dette og er klar på at du fortsatt sliter med tilliten pga dette. Det er tross alt den eneste muligheten du har til å kunne føle deg trygg igjen. 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #9 Skrevet 1. juli 2014 Tusen takk for mange fantastiske svar... Vi ble sammen etter 1 mnd med intensiv dating og han har alltid vært ,,gal,, etter meg. Brukte alt sin fritid på meg og sa at han visste helt fra begynnelsen at jeg var den rette. Han sverger på at det han har aldri vært sammen med noen mens han var sammen med meg. Meldingene sier noe annet. Han sier at han traff henne et par ganger og da begynte de å utveksle sex-sms. De holdt på med sms en stund etter vi ble sammen og han sier at det stoppet og avsluttet med sms, ikke noe personlig kontakt. For meg er det utroskap og brudd på tillit...uansett. Og det at han løy.Han sier at han løy pga han var redd for å miste meg.... Nå er det veldig mye mas fra hans side og jeg føler at jeg blir kvalm av å snakke med han. Han ringer flere ganger hver dag og sender mange meldinger. Mange av mine venner sier at jeg overreagerer og at jeg overdramatiserer. Det er vanskelig å gå fra 100% tillit til nesten null og late som ting er bra. Nå er han veldig lei seg og redd , men jeg tenger litt tid for meg selv,sortere tankene og prøve å finne ut hva jeg skal gjøre videre. Prøver ikke å stresse pga han lille i magen, men det er også vanskelig... ts Anonymous poster hash: 258c3...ecf
Aurora_Versailles Skrevet 1. juli 2014 #10 Skrevet 1. juli 2014 Hallo frøken. Dette er ikke ille. Det er noen sms. Ble dere fort sammen etter at dere møttes? De meldingene han sendte med denne kvinnen var kanskje grove og seksuelle, men jeg er sikker på at du også sendt enoen meldinger eller hadde mer kontakt med noen kompiser rett etter at dere ble sammen, som du tilnærmet ikke snakker med lenger... Jeg mener. I begynnelsesfasen er det ikke alltid like lett for alle mennesker å bare snu på flisa og forlat singeltilværelsen tvert... Håper virkelig at du klarer å legge dette bak deg, da han faktisk ba henne om å slutte å sende han meld fordi han hadde fått seg kjæreste.. Han så vel bare an forholdet i begynnelsen og holdt henne litt på gress, så innså han hvor bra du er og bestemte seg for at han ikke brydde seg om hennes kontakt lenger.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå