Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store, synlige porer på kinnene, som jeg hater. :(

Noen tips til hva jeg kan gjøre for å kvitte problemet? Har noen strips til nesa og panne/hake som jeg bruker et par dager i uka, så har ikke problemer på de stedene. Det som da kommer er gule hudormer. Er det det som er på kinna også? Kan jeg evt. bruke stripsa som er ment for panne og hake på kinna istedetfor? :)

Renser ansiktet daglig, bruker toner og fuktighetskrem både dag og natt. Skrubber huden 1-3 ganger i uka.

Har også bestilt meg en mia2 Clarisonic, så håper det gir resultater!

Jeg har også i perioder masse kviser i ansiktet, store, vonde som gir arr.. :( Ser slettes ikke pent ut. Det går verst utover kinnene rett under kinnbena opp mot øret. Dette kommer i perioder, men blir aldri helt kvitt det.. Vil helst ikke ha flere arr der.. Jeg tror ikke det kommer av hudproduktene jeg bruker, siden det er av og på (kan gå et par uker uten disse store kvisene, så kommer de tilbake etter et par-tre uker), og jeg bruker de samme produktene hele tiden..

Noen tips? :)

Anonymous poster hash: 77f1d...c23
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ytterst få ting som fungerer for å få porene mindre igjen,

har du store porer må du leve med de, men du kan få de rene

ved å dyprense, klemme ut osv, og passe på at de ikke tetter

seg igjen, men store vil de allikevel være dessverre.

Anonymous poster hash: eda96...7b8
Skrevet

Hei :)

Ville anbefalt deg å bruke ei rensende leiremaske. Leiremaske (prøv å finne en med rene, ordentlige ingredienser) som jobber i dybden og trekker ut urenhetene. Jeg har brukt Beaute Pacifique sin, den er veldig god på akkuratt dette.

Ikke skrubb for mye på kvisene. Peeling 1-2 ganger i uken er ofte nok. Har du veldig hissige kviseutbrudd ville jeg unngått peeling på det området, og heller behandlet den som en sensitiv hud.

Veldig bra å peele huden mtp hudormer, da burde det holdes i sjakk.

Høres ut som samme type problem jeg hadde for en stund siden. Vonde, dype viser på kinn, langs kjeveparti. Jeg ville søkt råd hos hudlege med tanke på kvisene. Kjedelig om du risikerer å få mange arr. V

Hva slags produkter bruker du/merke?

Håper dette hjalp litt..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...