Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min har alltid hatet å jobbe før. Gler seg hver gang til arbeidsdagen er ferdig slik at han kan komme hjem til meg men syns han har blitt skikkelig forandra nå. Nå vil han hele tiden jobbe overtid (trenger pengene sier han) hr registrert at han driver å søker opp ei hele tiden på facebook ei dame som han jobber atmed. Hver gang hun ringer (jeg tror det er hun siden det er dame stemme) så er han så hyggelig i tlf en hva han ellers bruker å være med meg og andre eller andre jobb kollegaer. Han tar på seg alle ekstra vaktene han får tilbud om. Fyren er omtrent på jobb hele tiden. Han driver og sier hele tiden nå at han skal slanke seg og trene, for kroppen hans er ikke bra. Steller seg mer. Vist vi har Feks lagt planer så kan jobben ringe og høre om han vil jobbe Feks den dagen vi har planer og så sier han ja uten og høre på meg.

Jeg har ikke sakt noe til han om det jeg tenker. Vet ikke helt hva jeg skal tenke heller, har en skikkelig dårlig magefølelse på at det er noe som ikke stemmer.

Anonymous poster hash: 40395...9dd

Videoannonse
Annonse
Gjest Genic
Skrevet

Da er det bare å begynne og spionere.

AnonymBruker
Skrevet

Da er det bare å begynne og spionere.

Er ikke så lett. Har ikke lappen å sitter stuck her med barnet

Anonymous poster hash: 5fc71...710

Gjest Chloe87
Skrevet

Her lyser varsel lampene. Du har ikke mulighet til å en dag å eventuelt "overraske" han på jobb? Ta med deg noe mat og si du bare ville ta en liten tur innom.

.

Gjest Chloe87
Skrevet

Er ikke så lett. Har ikke lappen å sitter stuck her med barnetAnonymous poster hash: 5fc71...710

Få noen til å passe barnet og kjøre deg?
AnonymBruker
Skrevet

Her lyser varsel lampene. Du har ikke mulighet til å en dag å eventuelt "overraske" han på jobb? Ta med deg noe mat og si du bare ville ta en liten tur innom.

.

Nei han jobber i fengsele:(

AnonymBruker
Skrevet

Få noen til å passe barnet og kjøre deg?

Jeg kjenner ingen her. Har ei venninne å hun er i Tyrkia. Vet ikke hva jeg skal Gjøre. Har tenkt tanken selv å dra for å (spionere) om han virkelig drar på jobben.

Skrevet (endret)

Jeg ville konfrontere han med det , og se hva slags kroppsspråk han gir tilbake. Analyser det og ikke aksepter at han bryter avtaler til fordel for jobben uten å høre med deg først. Følg med på om han gjemmer telefonen, og er nøye med å logge ut av face/Mail. Hvis du får sjansen, snok litt. Selv om det ikke er riktig, men du bør følge magefølelsen din. Stoler du på han? Spør han om du kan stole på han, og om han ville fortalt deg det hvis det var noe galt/ noe du har rett til å vite .

Endret av FMBLys
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ingen tvil om hva som foregår her.

Anonymous poster hash: 202c0...766
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville konfrontere han med det , og se hva slags kroppsspråk han gir tilbake. Analyser det og ikke aksepter at han bryter avtaler til fordel for jobben uten å høre med deg først. Følg med på om han gjemmer telefonen, og er nøye med å logge ut av face/Mail. Hvis du får sjansen, snok litt. Selv om det ikke er riktig, men du bør følge magefølelsen din. Stoler du på han? Spør han om du kan stole på han, og om han ville fortalt deg det hvis det var noe galt/ noe du har rett til å vite .

tlf har han i lomma hele tiden eller ved siden av seg når han sover. Jeg har ingen mulighet for å ta den uten om at han våkner. .. Facebook har han ikke noe meld på. Mailen kan jeg ikke passordet på.

Han er livredd for at jeg skal dumpe han.

Vist jeg tar det opp så kommer han til å bare bli sur eller komme med at det er bare jeg som over tenker osv. Hva slags knep kan jeg bruke? ?

Idag så snakket vi ang jobben hans, han har tidligere sakt at han vil ha 08 til 16 jobb. Men nå har han forandret mening osv... noe som jeg ikke skjønner siden han har vært klar på det Før at han vil ikke ha en slik jobb. Men bruker det at han trivst og kollegaene er så kjekke.

Vist vi skal snakke om ting så vil han helst ikke snakke bruker Feks unnskyldninger på at han er trøtt eller så sier han at han ikke er den personen som liker og prate om ting. Hva skjer med han , før så ville han alltid ha tid til meg. Jeg kan gråte vist vi krangler eller om jeg er lei meg for noe, men han trøster meg aldri slikt som Før, han holder ikke rundt meg engang og det gjør så vondt!:(

Jeg vil ha han slik som han var før. Jeg prøver å være god med han. Vasker, lager middag, har ofte sex, forteller han om hva jeg føler, gir han masse massasje og kos.

AnonymBruker
Skrevet

Anal

hihi :fnise:

Anonymous poster hash: 3d1b5...fe2

Skrevet

Hvorfor ringer hun han..? Utenom jobb?

Dette hadde ikke jeg akseptert!

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ringer hun han..? Utenom jobb?

Dette hadde ikke jeg akseptert!

Jeg vet ikke om hun ringer uten om jobben. Ser ikke på nr, har bare overhørt samtalen mellom dei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...