AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Hei jeg er en jente som er plaget med veldig fethud i noen år nå. Det er såpass ille at primer og pudder ikke funker lenger, foundation bare forsvinner løpet av dagen og jeg blir så fet at alle klærne mine blir flekkete. Men jeg har alltid trodd jeg har hatt det fethud pga urenhud, men jeg fikk beskjed at huden min var såpass tørr at den ordner opp i det selv og da blir huden fet. Men hvordan vet jeg at huden er fet pga tørrhud eller fethud ? Åssen finner jeg ut det ?Anonymous poster hash: 66c5e...c13 Anonymous poster hash: 6de3b...b49
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Det beste rådet er vel å ta turen til en hudpleier, men det man kan se det på er, dersom huden har store porer, mye kviser, hudormer, olje osv, er den gjerne fet, men hvis huden flasser, blir oljete i løpet av dagen, men ikke har store porer men gjerne får urenheter så kan det være at du har tørr hud. Er huden stram etter f.eks dusj e.l er du også fuktfattig og huden trenger fukt. Har du tørr hud trenger huden fett. Anonymous poster hash: 908f5...3f2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Ta en tur til Hudpleier. Hvis huden din blir blank og produserer masse talg er det noe feil i rutinen din. Huden trenger fukt, og får den ikke det produserer den fett selv. Dvs har du tørr, eller fuktfattig hud (to ulike hudtyper) og bruker produkter mot fet hud, vil huden måtte produsere masse selv og du blir speilblank. Jeg gikk til Hudpleiere i mange år som mente jeg hadde fet hud og urenheter kom og gikk og huden var blank, inntil jeg møtte en klok Hudpleier som sendte meg hjem med produkter for sensitiv hud og masse fukt. Huden min er en helt annen i dag. Finnes med andre ord Hudpleiere som tar feil også, men er godt sted å starte. Og les deg opp på ulike hudtyper hos hildechristina.comAnonymous poster hash: aa6c5...912 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå