Gå til innhold

Hjelper det?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei, det jeg lurer på er om det er noen her som har prøvd WICCA/voodoo/love spells o.l???

Jeg kom over en side hvor det stod at det var 100% sikkert osv...jeg er ikke godtroende, men jeg lurer likevel om andre har prøvd og om det funker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TomKrus

Hvis du tror på det, og tror at det skal virke, skal du ikke se bortifra at det vil påvirke selvtilliten din slik at du sender ut mer positive vibber, og dermed fører til at du blir mer attraktiv for din utkårede (hvis det var derfor du var interessert i det).

Hvis du heller i tillegg til denne forbedrete selvtilliten også ønsker en bedre helse, anbefaler jeg deg å trene i stedet. Det gjør underverker for kropp og sjel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstarter

Jeg er i en situasjon hvor jeg er temmelig desperat. Det er blitt slutt mellom meg og min store kjærlighet igjennom mange, menge år. Leste om andre som har prøvd "love spells" og keltiske amuletter og fikk sin eks tilbake. Jeg vet dette høres helt idiotisk ut og for noen uker tilbake ville jeg ha syns dette var bare fjas og tull. Men som sakt jeg er ganske desperat og villig til å gjøre hva som helst for å få min kjære tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Nei, det hjelper ikke.

Anbefaler heller å ta dette opp på samliv for å få andre råd om hvordan få en eks tilbake/komme over sorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...