Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt bryllupsdag, men fikk ikke gjort noe ut av den siden kona dårlig og jeg måtte ta meg av barna. Vi har et barn som er snart 5, og en liten baby. Nå skal vi snart ha barnevakt for første gang på evigheter. Babyen er jo litt for liten, så h.n blir jo hjemme... Jeg er utrolig dårlig på å ordne i stand til date! Kan noen komme med tips til koselig aften for kjæresten?:) er vår første bryllupsdag, så litt ekstra stas synes jeg. Siden hun hadde en tøff fødsel for noen uker siden, og det har blitt veldig lite søvn er det kanskje best med noe litt enkelt.

Anonymous poster hash: 27359...973

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere badekar? Problem solved. ;)

Anonymous poster hash: 976f8...0b9

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Mobiler bort, tv av.

Teppe, puter, oljer, litt varmt i stuen. Fokus på nytelse, ha god tid.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde uten tvil ordnet til noe veldig avslappende - spesielt siden hun nok er ganske utmattet etter fødsel og har vanskelig for å kople av.

Kan dere ha en "helaften"(eller; noen få timer - regner ikke med dere har mange timene siden baby er nyfødt) på spa(hotell)?

Noe hvor det faktisk ikke gjør noe om man sovner litt eller er trøtt underveis.

Romantisk middag eller andre aktiviteter som krever det minste av konsentrasjon hadde vært uaktuelt for meg. I tillegg har hun kanskje endel matrestriksjoner dersom hun ammer - så kjedelig å ende kvelden med hylende baby fordi hun fikk i seg noe den ikke kan ha.

Dersom hun fortsatt har renselse utgår jo bading, så da hadde jeg gått for kroppsmassasje osv for begge(i samme rom) - og så noe enkelt etterpå :)

Anonymous poster hash: c524a...801
AnonymBruker
Skrevet

Hun er ikke glad i spa. Spesielt nå rett etter fødsel og sånt så er hun ikke komfortabel med kropp og sånt. Hun har forsatt renselsen, og vi har heller ikke badekar... vi er veldig fysiske, så hun får ofte massasje og kos. Er jo fortsatt bra forslag til romantisk aften da:) noen som har forslag til mat som er trygt når man ammer, og som kan passe til anledningen?

Anonymous poster hash: 27359...973

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...