AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Hei Jeg studerer borte, og skal reise hjem til familien min to uker i sommer.. Jeg gleder meg masse til å se alle, men spesielt søsteren min. Syntes det er ganske trist at vi bare ses en gang i året og har gledet meg skikkelig til å tilbringe kvalitetstid med familien. Dette er en "rundt halve jordkloden" reise, og jeg har ikke mulighet til å reise hjem oftere. De har visst når jeg kom siden rundt februar. I dag sendte jeg en melding til søsteren min at nå var det bare en mnd til jeg kom hjem og at jeg gledet meg til å se henne! Dårlig nyheter, sier hun. Hun skal på et arrangement mesteparten av tiden jeg er hjemme, og får derfor ikke sett meg noe særlig. "Men det går vel fint?" sa hun. Jeg har en annen venninne fra hjembyen som skal på dette arrangementet, og vet påmeldingsfristen var i mai en gang.. Altså hun visste når jeg skulle komme når hun meldte seg på, og det kan jo ikke kommet som et "stort sjokk" for henne at datoene overlapper hverandre. Jeg er skikkelig lei meg.... Er det greit om jeg forteller henne hvordan jeg føler? Jeg er helt ærlig utrolig skuffet over måten hun prioriterer på.. Anonymous poster hash: 70883...27e
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Du har ganske ekstreme forventninger hvis de er ut at søsteren din bør tilbringe natt og dag med deg i to uker. Livet går videre selv om du er på andre siden av jordkloden.Anonymous poster hash: d8fec...e49 27