wongaponga Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 som du flyttet inn i. Glem aldri det, jeg pusser opp slik jeg vil ha det, jeg velger de fargene jeg vil ha, du skal bare være superheldig at du bor her, for jeg og mine unger er de eneste som vil ha deg. Ikke noen andre vil ta i deg med ildtang. Jeg ble målløs, dette kom ut av mannen min sin munn. Jeg trodde at det var vårt hjem, jeg trodde at det var sånn at ting skulle taes sammen, at vi skulle bli enige, men i stedet for vurderer jeg å pakke veska mi og reise. Det som er problemet er at jeg gav han alle skattepengene mine, slik at jeg ikke har noen midler å komme meg vekk. Jeg har koden til kortet hans men ikke noen mulighet til å ta ut penger. Jeg kjenner at verden raser litt sammen, jeg måtte få utbygget boligen da jeg sitter store deler av tiden i Rullestol, og dette er noe som han drar goder av nå. Jeg sitter likevel uten noe, da jeg ikke har begynt å betale på lånet, ingen av oss, lånet står på han, pga at jeg er i gjeldsordning, men det er sånn at jeg hvis jeg flytter likevel betale på det lånet, eller jeg kan sette han i beita men det gjør jeg ikke. Drittliv
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Ring familien, siden du sitt i rollestol så treng du også sterk støtte, ingen er mer redd for sviger familien. Han fyren høres ut som en narsissistisk jævel, han utnytter deg totalt. Anonymous poster hash: 788e4...bc9 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Du ga alle skattepengene for hva da? Leie håper jeg? Som nevnt over, ring familie eller venner og kom deg ut. Anonymous poster hash: c67fb...63e 2
Gjest Knuse Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Fy faen for en drittsekk! Si til ham du skal ha skattepengene dine tilbake og dra din vei.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Du klarer deg så mye bedre uten en mann som behandler deg sånn!! Ikke få han til å tro at du er avhengig av han. Anonymous poster hash: b9987...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Fy faen for en drittsekk! Si til ham du skal ha skattepengene dine tilbake og dra din vei. Nei, si for all del ikke noe slikt. Dere har krysset et veiskille, ts. Ring familie, venner, eller om du ikke har noen av delene så ringer du legen din eller en gammel nabo eller en filletante. Så pakker dere sammen og du ser deg aldri tilbake. Når du vel er borte kan du ringe han og ta all videre kommunikasjon på telefon eller med et vitne til stede. Det neste veiskillet er kanskje et slag, så ta ingen sjanser på en konfrontasjon.Anonymous poster hash: 076af...148
Zevs Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 (endret) Du skal ikke betale noe som helst på lånet. Som han selv så vakkert understreker, det er hans hus. Ergo hans lån. Hvis han får problemer med å betjene lånet så får huset selges. Endret 30. juni 2014 av Zevs 3
Gjest Lille-pus Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Dette hørtes ikke hyggelig ut, TS. Nårtid var det forholdet dere imellom begynte å bli slik? - for jeg antar det ikke var slik fra dag 1? - og har dere forsøkt å snakke rolig sammen og forstå hverandre, slik at dere kan finne tilbake til det dere hadde i begynnelsen? 1
Gjest Ildergreier Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 Siden det er hans hus så skal ikke du betale ned på lånet i det hele tatt. Så ikke gi ham mer penger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå