Gå til innhold

Olympus gresk yoghurt Rema1000

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare en liten anbefaling. På rema fører de gresk yoghurt fra et merke som heter Olympus.Tidligere hadde de med naturell og blåbær,men når har de også fått med granateple og bringebær.Det er veldig god og nå har de de yoghurtene til ti kroner frem til 2 august.

Yoghurten er fettfri og har 88 kalorier per 100 gram :)

Anonymous poster hash: 50d27...e5c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er jo utsolgt overalt.

Rema ansatte forstår jo ikke hvorfor de bare forsvinner ut av butikken fortere enn de får joyghurten inn.....

Anonymous poster hash: db0d0...75f

AnonymBruker
Skrevet

De er jo utsolgt overalt.

Rema ansatte forstår jo ikke hvorfor de bare forsvinner ut av butikken fortere enn de får joyghurten inn.....

Anonymous poster hash: db0d0...75f

Stemmer ikke her ihvertfall!

Anonymous poster hash: 83d1a...32c

AnonymBruker
Skrevet

Ikke her heller.Og takk for det :)

Skrevet

Jeg prøvde Naturell for første gang i dag, kjempegod!

Skrevet

Jeg fant både blåbær og den røde idag :D så kveldsmaten ble et festmåltid av yoghurt, frokostblanding og frukt :P

Skrevet

Her hadde de blåbær på lager, men jeg likte den ikke så godt. Synes den ble så mektig og tykk.

Skrevet

Bare en liten anbefaling. På rema fører de gresk yoghurt fra et merke som heter Olympus.Tidligere hadde de med naturell og blåbær,men når har de også fått med granateple og bringebær.Det er veldig god og nå har de de yoghurtene til ti kroner frem til 2 august.Yoghurten er fettfri og har 88 kalorier per 100 gram :) Anonymous poster hash: 50d27...e5c

Litt off tocpic, men hvorfor har du krympet skriften på innlegget ditt. Utrolig vondt å lese sånt fra iPad ...

AnonymBruker
Skrevet

Litt off tocpic, men hvorfor har du krympet skriften på innlegget ditt. Utrolig vondt å lese sånt fra iPad ...

Det er ikke gjort med intensjon.Vet ikke hva som har skjedd.Skrev innlegget på samme måte som jeg alltid peier å gjøre her inne

Skrevet

Det er ikke gjort med intensjon.Vet ikke hva som har skjedd.Skrev innlegget på samme måte som jeg alltid peier å gjøre her inne Anonymous poster hash: 50d27...e5c

oki. Takk for svar.
AnonymBruker
Skrevet

Koster ikke de hele 40 kr?! Synes det er dyrt for en yoghurt. Jeg liker godt de fra Synøve jeg.

Anonymous poster hash: 8e1e2...c5f
AnonymBruker
Skrevet

Koster ikke de hele 40 kr?! Synes det er dyrt for en yoghurt. Jeg liker godt de fra Synøve jeg.

Nei.Hvor har du det fra?De koster ikke en gang det når de ikke er på tilbud.

Skrevet

Den med bringebær og granateple er sykt god! Men utsolgt på alle mine remaer :(

Skrevet

Neei, ingen porsjonsyoghurt koster 40 kroner :)

Er vel de spannene på 7-800 gram som koster noe rundt det.

AnonymBruker
Skrevet

Neei, ingen porsjonsyoghurt koster 40 kroner :)

Er vel de spannene på 7-800 gram som koster noe rundt det.

Og de er ikke Olympus heller,så tror vedkommende som stilte spørsmålet blander Olympus med noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...