Gjest kokkeliko Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 hvor lang tid tok det før du kom over exen din? lurer litt da jeg sliter enda og det har gått et år.. hva gjorde dere i den perioden etc etc? trenger å høre fra andre som har vært opp i det samme.. :cry:
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #2 Skrevet 22. juni 2004 Vel, skal komme med et råd som høres heilt bort i natta ut, fra en mannssjåvinist av en kollega. "Få deg et ligg" sa han, og det ligg faktisk litt i det, sjølv om det høres vulgært ut. Det funkar fint for jenter også! Finn deg en å rote litt med, så får du exen litt på avstand!
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #3 Skrevet 22. juni 2004 Tror nok ikke at et ligg gjør susen akkurat.. Hva får deg til å tro at sex er det som skal til for å komme over eksen? Vi jenter er da vel ikke totalt avhengig av menn er vi vel? Gjorde det slutt med eksen for snart tre uker siden, og har skjønt at den eneste måten å komme over han på er å lære å ha det godt med meg selv, og at jeg ikke trenger en mann for å bekrefte det. Kos deg med venner, gjør ting som du har lyst til å gjøre.
Musemor Skrevet 22. juni 2004 #4 Skrevet 22. juni 2004 Det er veldig vanskelig å svare på det spørsmålet fordi det er så utrolig individuelt. Faktorer som hvor lenge dere har vært sammen, hvem som gjorde det slutt, hvorfor det ble slutt, hvor godt/dårlig forholdet var... Med meg har det tatt alt fra et par dager til ett år! Et godt råd (funket for meg ihvertfall ) er å gå ut med venner, flørt og kos deg! Det trenger ikke å være en du er så voldsomt interessert i. Bare det å få oppmerksomhet og vite at man er attraktiv hjelper både på selvtillit og humør! Et ligg er ikke noen god ide....
Gjest Dazed Skrevet 22. juni 2004 #5 Skrevet 22. juni 2004 kommer vel an på om du gjorde det slutt eller om han gjorde det?
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #6 Skrevet 22. juni 2004 jeg ble dumpa for halvannen måned siden, har det trist enda, kanskje ikke gådd lange tiden egentlig, men hun kommer alltid til å ha den plassen i hjertet mitt hun har.. dagene går bedre, men jeg savner henne fælt, og det gjør det ikke bedre når jeg treffer henne på byen og ser at hun har det kjempemorro og masse typer legger ann på henne.jeg får bare enda mer ont i hjertet og savner henne mer.. men det blir lysere for hver dag som går, det er utrolig godt å prate med venner og familie om alt, få ut det som jeg har inni meg.. all støtten jeg får er utrolig bra! jeg kunne aldri dratt ut på byen å plukket opp ei dame og hatt sex med henne bare for å gjøre x'en sjalu selv om at jeg ser at hun styrer med andre.. jeg savner henne enda, og hun er fortsatt den jeg vil ha.. det må gå over før jeg klarer å involvere meg med en ny, uansett omd ete r for en natt eller ikke.tror jeg..
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2004 #7 Skrevet 22. juni 2004 et par måneder. Men hadde ikke vært med han mer enn en og en halv måned da, fy faen jeg sløste mange tårer på slikt griseri!!
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #8 Skrevet 23. juni 2004 kommer vel an på om du gjorde det slutt eller om han gjorde det? NEI. Måtte gjøre det slutt med en som ikke behandlet meg bra, sleip, dominerende og svingete og hadde litt "vrengt" virkelighetsoppfatning. Det var ikke lett å gå videre for det.
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #9 Skrevet 23. juni 2004 Til kokkeliko. Det har nå gått 8 mnd. Noen dager er litt bedre, men bitterheten og sinnet kommer også. Kanskje ekstra vanskelig fordi han er litt mini psyko.
Gjest Moonshadow Skrevet 23. juni 2004 #10 Skrevet 23. juni 2004 Det ble slutt mellom meg og exn for to år siden og jeg har ikke klart å glemme han.. Har hatt ett forhold i mellomtia men det bettydde lite.. Jeg tror slike ting kan ta lang tid. Jeg har innfunnet meg med at jeg alltid vil elske og savne han.. Det som holder meg gående er drømmen om at det en gang i framtiden kan bli oss igjen.
Gjest kokkeliko Skrevet 23. juni 2004 #11 Skrevet 23. juni 2004 det er det jeg også føler,tror jeg alltid kommer til å elske han men må finne meg i at det ikke er oss akkurat nå.. jeg også går med den følelsen av at det er han for meg og at vi muligens finner sammen igjen engang.han sier selv at han kan se oss sammen i framtiden men ikke akkurat nå.. vi var sammen i 4 år siste året var litt fram og tilbake. det er så vondt at den du er mest glad i går fra deg :cry:
Gjest GreenSky Skrevet 23. juni 2004 #12 Skrevet 23. juni 2004 Det er 1 1/2 år siden det ble slutt mellom samboeren. Det stikker enda, men jeg ville aldri i verden hatt han tilbake. Ble sammen med en fyr i januar, ble dumpa 2 mndr etterpå, tok et par mndr å komme over han. Så det varierer nok.
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #13 Skrevet 23. juni 2004 Den beste medisin mot kjærlighetssorg er en ny forelskelse. Klart at du ikke glemmer x'en din sånn med en gang. Men, du vil få ham mere og mere på avstand.
Gjest TomKrus Skrevet 23. juni 2004 #14 Skrevet 23. juni 2004 Den beste medisin mot kjærlighetssorg er en ny forelskelse. Klart at du ikke glemmer x'en din sånn med en gang. Men, du vil få ham mere og mere på avstand. Og risikere å havne i den samme fella en gang til og ikke lære av dine feil?
Gjest kokkeliko Skrevet 23. juni 2004 #15 Skrevet 23. juni 2004 problemet mitt er at jeg ikke klarer å treffe en annen,vil så gjerne..men hjerte mitt er hos han. det tærer på selvtilliten min og skjønner ikke hvorfor det ikke går over. jeg er ikke like lei meg lenger nå men sorgen sitter der hele tiden på en måte.. vet at det er bare jeg som kan gjøre noe med det,men det er det som er så rart jeg går ut og gjør masse prøver å være opptat men likevel... det beste for meg tror jeg er å møte en ny som kan få meg på andre tanker!
Gjest Moonshadow Skrevet 23. juni 2004 #16 Skrevet 23. juni 2004 Jeg ville i alle fall ikke presset meg selv til noe nytt forhold. Vent til du er føler du er klar for det. Det kan ta lang tid, men er det så ille å være singel da? Jeg gikk inn i ett nytt forhold etter ca ett halv år. Det varte i tre mnd og betydde egentlig veldig lite for meg. Jeg har bare bestemt meg for at så lenge som jeg føler det sånn for min ex, så vil jeg være singel.. Når jeg ikke kan få han eg vil ha, prøver jeg og gjøre så godt jeg kan for å trives alene
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #17 Skrevet 23. juni 2004 Har hatt 2 forhold som har vart lenge, begge gangene tok det over ett år før jeg i det hele tatt klarte å SE på en annen gutt. Nå er det litt over 1 mnd siden samboeren fant seg ny dame (og gjorde det slutt etterpå), og det er tungt og veldig vondt fremdeles. Gruer meg til tida framover. Går rundt og synes alle er STYGGE og at menneskeheten er ekkel og ond. Ser på par som går hånd i hånd og tenker "Stakkars jente, hun vet ikke at typen hennes sikkert bedrar henne og fantaserer om en annen akkurat nå" etc. Tror jeg må bruke lang tid denne gangen for å få tiltro til menn. Blir bare kvalm når noen prøver å vise litt interesse for meg på byen, så det er ikke noe gøy å gå ut heller. Har bestemt meg for å flytte til en ny by for dette går ikke lenger. Tenkte over da jeg våknet i morges at det er så urettferdig at JEG må stri med tristheten og tomheten mens han koser seg med den nye. Det var jo han som var utro og valgte å gå ut av forholdet. Skulle ønske det var HAN som måtte ta støyten og ikke jeg.
Gjest kokkeliko Skrevet 23. juni 2004 #19 Skrevet 23. juni 2004 takk for svar;) tina: hva skjedde med dere? hvor lenge var dere sammen?
Gjest kokkeliko Skrevet 23. juni 2004 #20 Skrevet 23. juni 2004 uff ja forstår deg godt "ny i byen" det føles så vondt at det skal være du som skal sitte å føle deg trist, det er vel noe i det som sies at i kjærligheten må man tørre prøve, satse og feile det hører vel med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå