AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Svarer du telefonen når du får et anrop fra; - skjult nummer - et nummer du ikke kjenner til. Jeg er kanskje litt spesiell her, men jeg svarer ikke tlf. umiddelbart med mindre det er en kontakt jeg kjenner til. Dersom jeg venter at anrop fra noe spesifikt vil jeg selvsagt svare. Men ellers venter jeg heller og ser om jeg får en beskjed på svareren, evt. lete opp nummeret og se hvem det er eller sende en sms. Da jeg var yngre opplevde jeg tulleringing. Bl.a. fra en fyr jeg hadde avvist som ringte meg med frekke spm. fra en fest - jeg var alene hjemme og kunne høre folk le i bakgrunnen. Har litt angst for skjult nummer og tenker alltid at det er en grunn til at folk bruker det. Men ganske mange numre kommer opp som "unknown" på tlf min. Går nok glipp av noen beskjeder på den måten men jeg tenker at folk får vel ringe fra et reellt nummer om de trenger svar? Anonymous poster hash: a02b3...45b
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Jeg svarer ALDRI ved skjult nummer, og må alltid sjekke numre først hvis jeg ikke kjenner til det. Aner ikke hvorfor det er sånn, har aldri opplevd noe skummelt eller sånn.Anonymous poster hash: 9d7bb...3c9
Gjest lipgloss Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 aldrig,åpner heller ikke døren visst noen står med nylonstrømpe over hode,blir nesten det samme
nattsvermer Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Skjult nummer svarer jeg aldri på. Jeg har en app som søker opp ukjente numre, så der svarer jeg hvis jeg ønsker.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Hvilken app ?Anonymous poster hash: 10f37...34a
Polly Ester Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 Jeg tar heller ikke telefonen ved ukjent nummer eller anonyme innringere. Jeg bruker 180.no sin app på telefonen for å slå opp hvem som ringer. Men, den viser ikke tlf.nr hvis det er noen som har reservert seg da... seff.
nattsvermer Skrevet 1. juli 2014 #7 Skrevet 1. juli 2014 Hvilken app ?Anonymous poster hash: 10f37...34a Jeg har en fra Telenor. Mulig den kun er for bedriftskunder, men det er jeg ikke sikker på.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #8 Skrevet 1. juli 2014 Ok. Takk. Gule sider fungerer ikke på alle telefonnumre.Anonymous poster hash: 10f37...34a
mandel92 Skrevet 1. juli 2014 #9 Skrevet 1. juli 2014 Jeg svarer ikke, men søker opp nr på 1881 eller noe, så bestemmer jeg meg for om jeg tør å ta den eller ikke Har et snev av telefonskrekk, så jeg hater bestandig når telefonen ringer, selv om det er mennesker jeg kjenner.
Sunbeam Skrevet 1. juli 2014 #10 Skrevet 1. juli 2014 Har også app fra 180.no da får jeg opp hvem som ringer. Oftest er det markedsundersøkelser og selgere og da svarer jeg ikke
Gjest Ung tøff mann Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 Hvilken app ?Anonymous poster hash: 10f37...34a Det hadde jeg også tenkt å svare!
Adele Skrevet 2. juli 2014 #12 Skrevet 2. juli 2014 Svarer ikke på anonyme numre, og bruker 180.no-appen på resten. Men ikke alltid den slår opp hvem som ringer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå