Gå til innhold

Ungt utseende..

Fremhevede innlegg

Gjest Otilie
Skrevet
Forstår deg godt trådstarter.

Selv blir jeg også tatt for å være yngre enn det jeg er, og det er ikke alltid like positivt. det føles i alle fall ikke slik.

:klem:

Det eneste positive er at jeg fortsatt får barnebillett på bussen :-)

Signerer denne,jeg :wink:

Ikke gøy å bli tatt for å være 15,når man er 17 år :ler: Men barnebillett på bussen,det er helt greit :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir 30 om ikke så altfor lenge, og ble nylig tatt for å være 19 av typen til venninna mi. Har alltid blitt tatt for å være yngre enn jeg er , og det har ikke bestandig vært like moro. Spesielt ikke i ungdomsårene da alle trodde jeg var yngre enn den tre år yngre søstra mi.... :-? Får bare håpe det fortsetter sånn når vi kommer litt oppi åra. Da kan jeg ihvertfall love deg at vi kommer til å sette pris på å se unge ut! :ler:

Klem, KozmicBlues

Skrevet

jeg har fått barnebilett på bussen i en alder av 24år..

det var ikke så hyggelig akkurat.. :evil:

alle sier jeg må være glad for at jeg ser ung ut,men vil ikke si det når jeg alltid må vise bevis når jeg skal kjøpe noe,og skal jeg på utested kan jeg bare ha beviset i hånda,spør gjør de uansett.. :cry:

litt frustrerende er det også når eg da er på jobb,og kundene mine tro eg er bare en barnejente..

Skrevet

Jeg ser også yngre ut enn jeg er.

Ikke SÅ lenge siden jeg ble spurt om hva slags billett jeg skulle ha på bussen: "Barn ?"

Ikke helt...

:roll:

Da jeg som 20- åring var sammen med en som var 7 år eldre, (og jeg så yngre ut enn jeg var og han så endel eldre ut), ble han en gang spurt om han var ute med dattera si !

:o :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...