got2go Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Ja, som overskriften da sier, hunden min på 2 år er helt ram på å spise opp puta si. Tygger opp hjørnene og sidene, og hiver "innmaten" rundt overalt. Ser ut som den har hatt den festen når jeg kommer hjem fra jobb. Noen som vet om det finnes noe middel jeg kan sprøyte på, som avgir fæl lukt/smak så den kanskje slutter med dette tullet? Den gjør jo dette på dagtid, så jeg kan jo ikke straffe den når jeg kommer hjem, da har jo skaden allerede skjedd, og hunden er såå glad. Jeg har vært streng, men det hjelper ikke. Hunden gir blaffen. Noen råd?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Her har vi resignert etter at en håndfull hundesenger ble spist opp. På dagtid kan han rett og slett ikke ha noe annet enn noen ødelagte filler å ligge på. På natta er han derimot i ro og snorker lykkelig i den eneste uspiste senga vi har igjen, Anonymous poster hash: f2a67...5c5
Tabris Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Vet du om hunden er gjør det fordi den er stresset? At den takler dårlig og være hjemme alene? Ellers kan du kjøpe type hundetepper/seng som ikke så lett lar seg ødelegge.
got2go Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2014 Neei, er vel mer kjedsomhet. Hun takler ellers å være font alene. Hjelper ikke uansett hvilken pute hun har, har kjøpt de mest robuste jeg finner, hjelper ikke...
Gjest Eurodice Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Neei, er vel mer kjedsomhet. Hun takler ellers å være font alene. Hjelper ikke uansett hvilken pute hun har, har kjøpt de mest robuste jeg finner, hjelper ikke... Hva er hensikten med at en hund skal ha pute? Det blir bare bortkastede penger for deg, når den ødelegger alle den får.
Portvinpiken Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Det er ihvertfall meningsløst å spraye noe som lukter vondt på den om hunden skal ligge og sove der... Dropp puter og bruk gamle pledd. Hvor gammel er hunden? Og når skjer dette?
got2go Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2014 Hva er hensikten med at en hund skal ha pute? Det blir bare bortkastede penger for deg, når den ødelegger alle den får. Hva skal den ligge på da mener du?
got2go Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2014 Det er ihvertfall meningsløst å spraye noe som lukter vondt på den om hunden skal ligge og sove der... Dropp puter og bruk gamle pledd. Hvor gammel er hunden? Og når skjer dette? Hunden er 2 år og gjør det mens jeg er på jobb. Vet at den ikke lider av seperasjonsangst. Virker som hu kjeder seg, men har leker inne hos seg.
Gjest Eurodice Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 Hva skal den ligge på da mener du? Du får kjøpe en ekstra slitesterk Svanemadrass til hunden din. Fra spøk til alvor, jeg er oppvokst med forskjellige typer hunder og kan ikke huske at de lå på noe spesielt. De kunne ligge på en fillerye, et avdanket teppe, rett på gulvet. Sov om natten gjorde de i hvert fall
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 På europris selger de hundesenger i hardplast. Du kan jo kjøpe en sånn og hive oppi ett teppe eller en gammel dyne. Funker fint her hvertfall. Hunder liker å ha sin egen seng eller plass og sove som er bare deres. Anonymous poster hash: 8451b...297
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #11 Skrevet 30. juni 2014 Når jeg hadde hunder så lå de i senger mannen hadde laget pluss tepper jeg kjøpte på Jysk som het "speidertepper".De kunne nok gnage litt på sengene,men teppene holdt lenge:) Anonymous poster hash: c6681...3e4
Portvinpiken Skrevet 30. juni 2014 #12 Skrevet 30. juni 2014 Hunden er 2 år og gjør det mens jeg er på jobb. Vet at den ikke lider av seperasjonsangst. Virker som hu kjeder seg, men har leker inne hos seg. Nei, det er vel heller ikke tegn på seperasjonsangt, men hun liker å tygge og aktivisere seg med noe når hun er alene. Jeg ville gitt den andre ting å aktivisere seg med (frossen kong m/noe smurt inni o.l.), og droppet puter. Man behøver ikke gjøre livet vanskelig (og dyrt) for seg selv, ved å stadig kjøpe puter som blir spist opp.
Surriball Skrevet 30. juni 2014 #13 Skrevet 30. juni 2014 Kanskje hun ikke liker å sove på pute? Mange hunder liker å ligge hardt, bare på et teppe. Ville hatt noe annet å tygge på framme, og droppet puta. Og aktivisert godt før du drar fra hunden, feks med søk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå