Gå til innhold

Hva ønsker du å lese om i en blogg? Hva gjør den spennende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier; hva gjør en blogg bra? Hva gjør at du vil komme tilbake til akkurat den bloggen? (altså; hva bør bloggeren skrive om, hva slags bilder etc)

Tenker mest "hverdagsblogging", men alt unntatt sport er velkomment i forslaget! Skal det være seriøst? Litt humor? Hva fanger DIN interesse?

Anonymous poster hash: f452b...1e9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For at jeg skal gidde å følge med på en blogg, må den haen form for substans. Jeg foretrekker det seriøse. Hva folk har på seg, hva de spiser til middag og hva de har trent den dagen er veldig uaktuelt å lese for min del. Hadde det funnes en blogg som tar for seg flere ting som nyheter på en kritisk og relativt nøytal måte, bakgrunnsmateriale for aktuelle temaer, tips til litteratur, og slike ting er blogger jeg gjerne skulle ha lest. Men det er også veldig viktig at postene er godt skrevet, er de fulle av skrivefeil og lite engasjerende, dropper jeg det som regel.

AnonymBruker
Skrevet

b00bs

Anonymous poster hash: ed751...42c
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vil lese om hvordan de alvorligste psykiske sykdommene oppleves og forskning.

AnonymBruker
Skrevet

Burde ha et skikkelig innhold, ikke bare bilder av hva men har kjøpt eller bilder av maten man spiser. Men det er omtrent ingen som klarer å skrive om ordentlige temaer. Er nok uansett sånt overfladisk piss som selger best.

Anonymous poster hash: e7dfe...2de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...