AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Hvor ofte må du farge håret før fargen begynner å gå ut? Gikk fra mørk blond til mørk brun i januar. Farget hos frisøren, men allerede etter et par måneder var fargen utvasket. Gadd derfor ikke å gå tilbake til frisøren for å gjøre det på nytt, da jeg syns det blir veldig dyrt i forhold til varighet av fargen. Så jeg brukte derfor hjemmefarge i påsken, og etter en og en halv månede begynte fargen å bli utvasket igjen. Så slitsomt å hele tiden måtte farge håret og ikke minst dyrt i lengden! Så spørsmålet er: Hvor ofte må dere farge håret for å vedlikeholde fargen? Noen tips til hva jeg kan gjøre for at fargen holder lenger? Anonymous poster hash: 1b044...1a7
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Håret mitt holder skikkelig på fargen og selv glansvask holder i oppmot 6 mnd. Bruker jeg permanent kan det holde opp mot et helt år (er mørk blond) Nå som det er sommer og sol har jeg sett håret blekes mye fortere og det blonde dukker opp igjen Anonymous poster hash: 3947c...b23
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Nå bruker jeg olia som skal være mildere og ha mindre skadelige stoffer. Den holder desverre også dårligere på fargen, ca 1,5 mnd.. Tidligere brukte jeg H&M sin og den sitter, omtrent umulig å få ut. Anonymous poster hash: 878be...0b9
Apocalypse Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Farger det en gang i måneden pga ettervekst. Fargen mister også en del glans etter en måned, men jeg bruker bare vanlig butikkfarge da. Er jo litt forskjell på farger, men før farget jeg håret lilla med farge som gikk ut etter kun noen uker. Da var de vanlige tipsene å vaske så sjeldent som mulig og heller bruke tørrsjampo, og vaske håret i kaldt vann.
Gjest rådyr Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Jeg har prøvd mange forskjellige (også HM sin), og samtlige er utvasket etter 4-5 uker. Jeg vasker håret ca 2 ggr. pr. uke.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Jeg har brukt Garnier Nutrisse en del. Holder vel et par mndr før jeg må til å farge igjen...Veldig kjedelig, men likevel billigere enn frisørfarging (som jeg ofte syns blir blassere etter 4-6 uker). Det sies at fargene til Revlon skal være veldig bra men jeg har ikke prøvd Anonymous poster hash: 881da...d4f
Gjest Blue Ivy. Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Synes egentlig alle hårfarge mister glansen etter kort tid Farger håret en gang i måneden pga ettervekst.
Høstblader Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Jeg farget hele håret hos frisøren for et år siden. Etter den gangen har han kun farget etterveksten min hver 6.-8. uke. Mulig fargen har blitt litt blassere i lengdene, men jeg synes den har holdt seg veldig bra. Vet ikke om forklaringen er at håret mitt holder godt på farge, at fargen han bruker er veldig bra eller at jeg har sett meg blind på håret mitt og at det i virkeligheten er veldig blast. Bruker ingen spesielle produkter for å få fargen til å holde lenger, og jeg vasker håret nesten hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå