AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Jeg synes dette begynner å ta av. Jeg kan bli sint på mennesker jeg ser. Enten det er i trafikken eller på jobb. Sinnet er jo selvfølgelig inni meg. Jeg skjeller aldri ut noen men jeg lurer på om det er normalt: her er noen eksempler. 1. Jeg jobber i dagligvare butikk og blir totalt provosert når folk ikke sier her når de kommer til kassen. Er generelt sure og viser lite interesse. De som bruker lang tid på å betale eller slikke seg på fingrene før de gir deg penger. Veldig sjarmerende. Jeg koker inni meg. Og gir de et stygg blikk. 2 i trafikken er det også veldig mange som irriterer meg. Folk som ikke gidder å gi gass når de kjører ut på en vei eller kjører under fartsgrensen. Ååååå jeg holder på å sprenge av sinnet. 3. Folk som glor. Vi bor på et lite bygd så alle kjenner alle, men er det nødvendig å glo så jævlig. De skulle bare sett seg selv hvor dum de ser ut når de gjør dette. Ekle mennesker. Hvorfor hater jeg mennesker så fælt? Jeg har nesten ingen venner fordi jeg trives best med dyr. Jeg føler at mennesker er noen idioter på to bein!! Anonymous poster hash: fd8bb...1cc 1
Sjøhesten Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Det er noen uløste konflikter i forhold til deg selv. Når du blir irritert har du ti valg, du kan velge å bli irritert eller du kan la være. Det er uansett kun deg selv det handler om, du lar deg selv bli irritert og provosert. Prøv heller å fokusere på deg og det du kan gjøre noe med.
netpuppy Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Du blir ikke sint og irritert, du lar deg selv bli sint og irritert. Denne setningen har hjulpet meg når jeg har kjent at det holder på å koke over 1
Apocalypse Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Du blir ikke sint og irritert, du lar deg selv bli sint og irritert. Denne setningen har hjulpet meg når jeg har kjent at det holder på å koke over Kanskje du burde gjøre noe for å få utløp for aggresjonen din? Trene for eksempel?
Gjest Iben Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Åååå det mest irriterende er folk som slenger seg inn foran deg i trafikken, når de har vikeplikt, og så på toppen av det hele nekter å kjøre så mye som en kilometer over fartsgrensa etterpå. Hiver seg inn foran deg, bare for å sinke etterpå. Utrolig irriterende. Da pleier jeg å kjøre bak dem mens jeg brøler noe sånn som "KJØØØØR! KJØØØR DA FOR FAEN!". Ser sikkert ikke helt friskt ut hvis de kikker i speilet, men skal du på død og liv slenge deg inn foran noen, ja så får du værsågod holde det oppe etterpå også. Det betyr minimum 10 km over fartsgrensa. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå