Gå til innhold

Lei av å bli lurt.

Gjest Coolaid

Er dere kvinner lei av å bli lurt?  

1. 1. Er dere kvinner lei av å bli lurt?

• Ja
      5
    • Nei
      1
    • Tja...vet ikke helt
      3
    • plastic is fantastic!
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

...De sa på tv`n i går...at hun hadde hatt "stand in"...

....fra livet og ned....i naken scenene.......

......Og at damen i undertøysreklamen...var en bildemanipulering.....

....Jeg skulle ønske det ikke var sant....

......Drømmekvinnen forsvant........

(Utdrag fra "Lei av å bli lurt"-Postgirobygget)

Er dere damer lei av å bli lurt, eller er det dere som lurer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Og så???

Jeg skjønner ikke helt poenget ditt. Det er ikke akkurat banebrytende nyheter du presenterer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

(Stikker innom nå og da vet du, Phair)

Teksten sier vel litt om hva veldig mange av oss gutta syns..... Og vi lurer vel bare på hva dere syns....

Stiller bare sprøsmålet her, ingen hemmelighet at tallet på "skjønnhetsoprasjoner" i Norge blir stadig høyere og høyere....... Brukerne på KG er jo et tverrsnitt av norske kvinner.....Og regner derfor det er mange her inne som både er imot slike oprasjoner, og mange her har nok latt seg operere også. Hva syns dere kvinner egentlig?

Og så til Ethereal.....ikke særlig mye her på KG som er banebrytende....men det er heller ikke det som er poenget......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Lei av?
Jepp!.... Veldig mange av oss gutta er lei av falske pupper' date= osv.... Bare veldig synd at mange jenter kjøper plastikk-kropp, istedet for å være fornøyd med den de har......Tilsvarende tema er lagt ut på herresalongen.no, så kan vi se hva gutta syns..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fighter

Spør du om vi er lei av at andre utfører plastiske operasjoner? Eller om vi er lei av å bli lurt til å tro vi blir finere med plastiske operasjoner? Føler ikke at jeg blir lurt om andre utfører plastiske operasjoner, og har ikke tenkt til å gjøre det selv. Så jeg føler meg ikke lurt i det hele tatt. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Spør du om vi er lei av at andre utfører plastiske operasjoner? Eller om vi er lei av å bli lurt til å tro vi blir finere med plastiske operasjoner? Føler ikke at jeg blir lurt om andre utfører plastiske operasjoner' date=' og har ikke tenkt til å gjøre det selv. Så jeg føler meg ikke lurt i det hele tatt. :klø:[/quote']Ikke heng deg så veldig opp i all luringen, det var bare med på å fremstille det hele. Hva syns du om at mange kvinner faker og kjøper drømmekroppen? De framstiller seg jo for noe de ikke er.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
. Hva syns du om at mange kvinner faker og kjøper drømmekroppen? De framstiller seg jo for noe de ikke er.....

Det er kanskje for det er det de tror gutta vil ha? Det er jo det gutta sikler etter da. Perfekte kropper? Det perfekte er nemlig ikke naturlig for de aller fleste. Selv modellene blir jo manipulert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Jeg tror folk som utfører plastiske operasjoner kun for å bli finere heller kanskje burde prøvd å innse at folk er forskjellige og at de er bra mennesker om de har store pupper, små pupper, skeiv nese eller rare tær.

Har man så store pupper at det ødelegger ryggen blir det noe annet, eller ansiktet er totalt maltraktert eller en ulykke.

Jeg tror også at økt fokus på plastisk kirurgi kan øke usikkerheten og gjøre at folk blir mer bevisst sine "feil".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...