Gå til innhold

Hvordan er livet ditt i år i forhold til i fjor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Livet forandrer seg hele tiden og går opp og ned. Man blir kjent med nye mennesker, og mister kontakten med andre. Hvertfall når man er ung. Man har det kanskje kjempebra det ene året og ikke bra i det hele tatt det neste. Man har kjæreste et år og er singel det neste. Er så rart å tenke på hvordan ubetydelige valg fører til betydelige ting her i livet. Vil høre hvordan deres liv har forandret seg siden i fjor?

Jeg har blitt singel. Flyttet og er i en litt dårlig tid. Hadde det mye bedre i fjor enn i år. Satser på at 2015 blir litt bedre. Hva med dere?

Anonymous poster hash: 3cbf9...2a3
Videoannonse
Annonse
Gjest Chloe87
Skrevet

Blitt singel og flyttet. Fått et ganske annerledes liv.

AnonymBruker
Skrevet

I år har jeg en nydelig datter, og bor i et koselig hus som jeg ikke hadde for 1 år siden :-) Livet mitt har blitt helt topp!

Anonymous poster hash: b4d63...2e6

Skrevet

I år er jeg nyutdannet, skal flytte til et nytt land i ny jobb. Helt annerledes fra i fjor når jeg var student, fattig og bodde i en liten hybel. Gleder meg til helt egen leilighet og få første lønning :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Ganske stor forskjell.

På denne tiden for ett år siden søkte jeg jobb, hadde null motivasjon i livet, deprimert, få venner og følte meg ganske så ensom. Jeg var supersjenert og turte ikke å si noe nesten da jeg møtte nye mennesker.

Nå har jeg jobb, er sosial hver dag, har mange nye venner, alltid noe å gjøre og noen å møte, er ikke deprimert.. men har dårlige dager, som føles bra (på en rar måte?). Jeg har blitt mye mer sosial (pga jobb i klesbutikk) og pga nye venner som kjenner halve Oslo, så må hilse på nye folk og får nye bekjentskaper hele tiden.

Hadde heller aldri hatt kjæreste, men har nå blitt mer flørtete og får mye mer oppmerksomhet.

Åja, også er jeg 20kg lettere, som hjelper på haha.

Anonymous poster hash: 5de76...7f1
  • Liker 5
Skrevet

Har det mye bedre :)

AnonymBruker
Skrevet

I fjor levde jeg livet, reiste masse og koste meg på festivaler hele sommeren, skulle bli ferdig med studiet mitt til høsten, gledet meg og hadde ikke så mye bekymringer.. Så ble livet snudd opp ned av kronisk sykdom og ingenting er som det var, nå orker jeg sjeldent å gå ut døra og har lite å se frem til. Heldigvis har jeg en fantastisk kjæreste som står ved min side uansett:)

Anonymous poster hash: 96214...144

Skrevet

I fjord strevde jeg med studiene hvor jeg slet veldig. I tillegg til alt stresset som førte med studier (og følelsen av å mislykkes), så var jeg i et forhold hvor ingenting fungerte. Jeg hadde også dårlig økonomi da jeg ikke bare måtte prøve å forsørge meg, men også min nåværende ekskjæreste. Jeg var ulykkelig også i jobben! Så 2013 var et mareritt for meg. Vendepunktet kom da jeg gjorde det slutt med eksen.

På få uker som singel, så ble alt snudd på hodet :D

Jeg endte opp med å gjøre mitt livs semester som gav meg videre muligheter for drømmestudiet. Jeg gikk inn i nyåret med fast ansettelse i en jobb jeg aldri har turt å drømme om engang. Økonomien er strålende, og livsgnisten enda større! Jeg går til jobben med et stort smil hver dag, og fritiden fylles med meningsfulle ting - da jeg kan gjøre som jeg selv vil (nå som jeg er singel), og dyrke min spontane side. Jeg er også godt i gang med boligjakten (noe som også var helt fremmed for meg før nyttår).

Og så mye mye mer :D

Livet er herlig i 2014 - livet var helt jævlig i 2013. Så ja, det svinger og går. Men dette året har sålang bydd på mer stabile, og ønskede endringer.

• Liker 1
Skrevet

Ikke forandret seg stort egentlig...

Skrevet

Har blitt singel i år.

Det er nok største forskjellen. Ikke vært noe særlig til år frem til nå, men året er ikke omme ennå :)

Har ennå barna mine, vennene mine, jobben min og min egen leilighet, så prøver å se lyst på tilværelsen.

Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Litt mer kaos i år enn i fjor :/

AnonymBruker
Skrevet

Har gått fra en mann jeg prøvde å komme meg bort fra i lang tid, men som holdt meg igjen med trusler. Har da blitt singel, flyttet ut og blitt alenemor. Men har det mye bedre :)

Anonymous poster hash: 5c3d4...657

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn familiesett er jeg i samme situasjon som for et år siden. Jeg skulle i gang med studier, skulle flytte og ungen begynne i ny barnehage. Alt har gått kjempeflott egentlig:)

Men jeg hadde aldri trodd at jeg ville sitte her og fremdeles ikke være gravid.. Har prøvd i 3 år på å få søsken til barnet vi har, men det går ikke. Nå er snart løpet kjørt av diverse grunner og vi må innfinne oss med at det ikke blir flere barn. Utrolig trist og absolutt ikke det jeg så for meg..

Anonymous poster hash: c81e7...8ce

Skrevet (endret)

I fjor var et topp år! Jeg reiste på flere turer til spennende land, hadde kjæreste som gledelig ble med meg, skulle bli samboer og var klar for studiene.

2014- slutt med typen, studiene gikk i dass og måtte flytte hjem + veldig dårlig økonomi.. Helomvending tror jeg at vi kan kalle det

Endret av Kolibrii
Skrevet

Livet har blitt ganske annerledes fra i fjor, ja. I fjor var jeg gift, bodde på sørlandet og bodde for meg selv i en liten studentleilighet på 13 kvm, var fulltidsstudent og jobbet 50% ved siden av.

Nå er jeg separert, samboer med ny mann, kjøpt meg leilighet i Oslo og har fulltidsjobb og prøver å bli ferdig med masteroppgaven.

Jeg har fått en ny start, og jeg har det bedre enn på lenge! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

SÅ mye bedre. 2013 var helt forferdelig, jeg gikk på en fryktelig smell og trodde jeg skulle dø av kjærlighetssorg. Nå begynner jeg å føle meg bedre,selv om jeg fortsatt er singel og sikkert kommer til å være det resten av livet. Men jeg har det hvertfall morsomt for tiden og møter masse morsomme mennesker :)

Anonymous poster hash: e3b8a...a5d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har gått ned 15 kg siden i fjor sommer og har klatret en del på jobb ift tittel, lønn og arbeidsoppgaver. Men er i dårligere form da jeg omtrent ikke har trent det siste året.

Anonymous poster hash: 5246c...0aa
Skrevet

Livet mitt ble plutselig snudd fullstendig på hodet i fjor da faren til barna mine døde, så det ble et tungt år, på toppen av et par foregående år med samlivsbrudd og konflikt. Nå har ting gått seg til og jeg har det bedre enn noen sinne.

AnonymBruker
Skrevet

Føler livet fortsatt er ganske likt som for ett år siden. Jeg er fortsatt sammen med kjæresten og vi har det fortsatt veldig bra, jeg bor i samme hus og studerer det samme. Tror den største forskjellen er at jeg har fått meg noen nye venner som er mer inkluderende enn de jeg hadde før, så det er mer sosialt og ålreit å være på skolen!

Anonymous poster hash: 11c18...85f
Skrevet

Blitt pappa til ei jente og kommet enda nærmere samboeren min. Kjøpt hus som vi venter på, "mistet" foreldrene mine i den forstand at de har klikket fullstendig, mye drama og jævelskap.

Har det nå ganske så bra og kunne ikke hatt det så mye bedre, bare samtidig så forferdelig trist å ikke ha med nærmeste familie på alt det flotte som skulle vært med vårt første barn.

Siste året kunne ikke vært mer absurd, så sinnsykt lykkelig, men samtidig så utrolig sint og lei seg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...