Gå til innhold

Jeg blir psyskisk terrorisert av min manns eks

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synest at det er ganske slitsomt å være i samme rom sammen med min manns eks-kone. Grunnen til dette er at hun har kommet med trusler til meg, om at hun ønsker å lage et helvete for oss visst jeg ikke går fra eks-mannen hennes. Hun har også kommet med ganske sårendes kommentarer. Hun sier at jeg er billig og legger meg etter alle mannfolk noe som overhodet ikke er sant. Hun kritiserer alt som jeg gjør og alt jeg gjør er galt. Hun har ofte sagt at hun misliker yrket mitt. Jwg har alltid vært hyggelig mot henne og prøvd å støtte henne i vanskelige stunder. Men takka er at jeg bør passe meg osv, har hun sagt. Mannen min forstår at dette er slitsomt, men problemet er at hun har to små barn som bor fast hos oss, men som hun kommer å besøker av og til. Jeg har blitt veldig glad i stebarna mine og jeg behandler dem som om dem skulle være mine barn. Men denne psykiske terroren fra hans ekskone er ganske slitsom. Hun har et ganske ufordragelig utseende og. Hun er tykk og er ganske kraftig bygd. Hun har et grovt ansikt og ser alltid gretten ut. Bør jeg unngå å være i same rom som henne?

Anonymous poster hash: ba05d...4fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er penest?

Anonymous poster hash: 85f90...9b2
Skrevet

Er utseendet hennes en del av den psykiske terroren?

• Liker 14
Skrevet

Hun har et ganske ufordragelig utseende og. Hun er tykk og er ganske kraftig bygd. Hun har et grovt ansikt og ser alltid gretten ut. Bør jeg unngå å være i same rom som henne?

Menijøssenavn'a

• Liker 6
Gjest chisandra
Skrevet

Dette startet som et seiøst innlegg, men så.......!

God bedring, ts! :)

Skrevet

Hadde litt sympati med deg til du dro frem utseende hennes.

Tror det er du som er heksa her.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hadde litt sympati med deg til du dro frem utseende hennes.

Tror det er du som er heksa her.

Men utseende har mye å gjøre med hvordan en person er. Hun ser ikke noe særlig blid ut. Jeg synest at hun ofte har sagt ganske krenkende ting til men som at jeg ikke er noe verdt i hennes øyne osv. Det er skikkelig vondt å høre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere trenger vel ikke henge sammen alle sammen hele tiden? Er det ikke naturlig at barna drar hjem til henne eller hun tar dem med ut et sted?
Virker unaturlig at ekskona skal komme hjem til mannen og hans nye samboer hele tiden.

Anonymous poster hash: 430c0...90d
  • Liker 1
Skrevet

Er du nødt til å ha så mye kontakt med henne da?

Skrevet

Hun har et ganske ufordragelig utseende og. Hun er tykk og er ganske kraftig bygd. Hun har et grovt ansikt og ser alltid gretten ut. Bør jeg unngå å være i same rom som henne?

Skjønner godt hvorfor hun er som hun er mot deg. Virker som du fortjener det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du nødt til å ha så mye kontakt med henne da?

Det er når hun er på besøk og at når jeg er der, at hun begynner å hakke ned på meg. Jeg har funnet ut at det beste ville vært å trekt seg vekk når hun kommer, for da sparer jeg meg selv. Men noen ganger er det umuligt og, for hun kan bli lenge.

Skrevet

Men utseende har mye å gjøre med hvordan en person er. Hun ser ikke noe særlig blid ut. Jeg synest at hun ofte har sagt ganske krenkende ting til men som at jeg ikke er noe verdt i hennes øyne osv. Det er skikkelig vondt å høre. Anonymous poster hash: ba05d...4fd

Da må jeg være skikkelig vakker. Jeg er godt likt, er stort sett blid. Modellkariere, here I come

• Liker 1
Skrevet

Det er når hun er på besøk og at når jeg er der, at hun begynner å hakke ned på meg. Jeg har funnet ut at det beste ville vært å trekt seg vekk når hun kommer, for da sparer jeg meg selv. Men noen ganger er det umuligt og, for hun kan bli lenge.

Men hvorfor kan dere ikke bare levere barna hos henne når det er hennes tur? Er unaturlig å tilbringe masse tid hos eksen. Hun vil vel ha alenetid også.

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor kan dere ikke bare levere barna hos henne når det er hennes tur? Er unaturlig å tilbringe masse tid hos eksen. Hun vil vel ha alenetid også.

Ja, hun øsnker det og. Men det hender av og til at hun kommer på middag hos oss. Og det er da dette oppstår. Men kankje jeg burde blitt mindre hårsår og bare overse det som hun sier, så kankje hun slutter med det da.

Skrevet

Ja, hun øsnker det og. Men det hender av og til at hun kommer på middag hos oss. Og det er da dette oppstår. Men kankje jeg burde blitt mindre hårsår og bare overse det som hun sier, så kankje hun slutter med det da.

Virker rart å ha partnerens eks på middag, det har jeg aldri opplevd...hvem inviterer til dette?

Greit nok om man er eksepsjonelt gode venner, men det er dere jo ikke.

Det viktigste er at dere har en god og sympatisk tone foran barna. Ellers lever dem hos henne eller la henne ta dem med ut. Dere har deres tid med dem og hun har sin, dere trenger ikke fellestid alle sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Virker rart å ha partnerens eks på middag, det har jeg aldri opplevd...hvem inviterer til dette?

Greit nok om man er eksepsjonelt gode venner, men det er dere jo ikke.

Det viktigste er at dere har en god og sympatisk tone foran barna. Ellers lever dem hos henne eller la henne ta dem med ut. Dere har deres tid med dem og hun har sin, dere trenger ikke fellestid alle sammen.

Det er mannen min som innviterer henne for barna sin del. Men jeg bør kanskje ikke være så sårbar og prøve å hevde meg over det som hun sier.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor finner du deg i at mannen din inviterer eksen sin på middag så lenge hun er frekk med deg? Det hadde vært noe annet om dere hadde en god tone.

Anonymous poster hash: e6b63...74e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor finner du deg i at mannen din inviterer eksen sin på middag så lenge hun er frekk med deg? Det hadde vært noe annet om dere hadde en god tone. Anonymous poster hash: e6b63...74e

Det er fordi at jeg ikke legger meg oppi hva mannen min gjør. Det er helt greit for meg at han innviterer henne, men jeg tror jeg må opparbeide meg og bli sterkere etter dette.

Skrevet

For det første så kunne du spart deg for den kommentaren om utseende hennes.

Men over til spørsmålet ditt. Du må bare heve deg over det, ikke si noe frekt tilbake. Etterhvert vil enten hun selv innse at det er galt/ bli lei av å aldri få respons eller så vil mannen din merke det og konfrontere henne med det.

Vet du hvorfor hun hater deg? Er det lenge siden hun og mannen gjorde det slutt/ var det et stygt brudd?

Kan ha noe med saken å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

For det første så kunne du spart deg for den kommentaren om utseende hennes.

Men over til spørsmålet ditt. Du må bare heve deg over det, ikke si noe frekt tilbake. Etterhvert vil enten hun selv innse at det er galt/ bli lei av å aldri få respons eller så vil mannen din merke det og konfrontere henne med det.

Vet du hvorfor hun hater deg? Er det lenge siden hun og mannen gjorde det slutt/ var det et stygt brudd?

Kan ha noe med saken å gjøre.

Jeg tror det er fordi at hun ikke liker at jeg har tatt over plassen hennes og at jeg og mannen min har det så fint i lag. Det kommer nok av sjalusi tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...