AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Har nettopp begynt og se på Dexter, har bare sett to episoder, men syns det virker innmari kjedelig. Tar det seg opp etter hvert? Alle syns jo det er så bra, så føler jeg må gi det en sjangse. Breaking Bad var jo litt tregt å komme inn i, men det tok seg jo VIRKELIG opp!! Anonymous poster hash: 870ea...c0c
Gjest Timber Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Den tar seg opp et par sesonger, for så å gå nedover igjen....
Gjest Ciegus Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Den tar seg ikke opp i løpet av 3 episoder hvertfall, det var det jeg greide. Hvor mange episoder må man se for å kunne vite om denne serien er noe for en eller ei?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Tar seg opp veldig! For så å falle pladask i siste sesongen (etter min mening, da...) Anonymous poster hash: 4f71d...82c 1
dillyduzit Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Den tar seg ikke opp i løpet av 3 episoder hvertfall, det var det jeg greide. Hvor mange episoder må man se for å kunne vite om denne serien er noe for en eller ei? Jeg falt pladask på episode 2. Episodene og sesongene tar seg opp, men sesong 8 derimot syntes jeg er litt kjedelig. Får ikke meg selv til å se mer enn en halv episode når jeg gidder.
Mann 42 Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Jeg falt pladask på episode 2. Episodene og sesongene tar seg opp, men sesong 8 derimot syntes jeg er litt kjedelig. Får ikke meg selv til å se mer enn en halv episode når jeg gidder. Har alltid lurt på slutten på sesong 8, og kan ikke bare meg for at det egentlig var meningen at den skulle slutte på en helt annen måte. Anyway, det roter seg alltid til for Dexter når han forsøker å være noe han ikke er. Alle hans katastrofer der uskyldige og folk som har vært (relativt) nær ham har blitt drept pga hans beslutninger, har skjedd når han har forsøkt å ikke være seriemorder, eller evt lære av andre seriemordere hvordan han kan ha et mer normalt liv ved siden av. Det er et tilbakevendende tema i serien.
Gjest Funky Punk Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 Jeg så 2-3 episoder av Dexter og syns den virket sååå dårlig. Heldigvis for meg, for når jeg ga den en ny sjanse og så flere episoder, så ble jeg helt hekta. Og da hadde alle sesongene kommet så jeg kunne ligge en hel søndag og bare se på Dexter uten å måtte vente på neste episode
Gjest iGirl Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 Dexter tar seg veldig opp ja! Hang in there !!
dillyduzit Skrevet 1. juli 2014 #11 Skrevet 1. juli 2014 Har alltid lurt på slutten på sesong 8, og kan ikke bare meg for at det egentlig var meningen at den skulle slutte på en helt annen måte. Anyway, det roter seg alltid til for Dexter når han forsøker å være noe han ikke er. Alle hans katastrofer der uskyldige og folk som har vært (relativt) nær ham har blitt drept pga hans beslutninger, har skjedd når han har forsøkt å ikke være seriemorder, eller evt lære av andre seriemordere hvordan han kan ha et mer normalt liv ved siden av. Det er et tilbakevendende tema i serien. Plis ikke si at du nettopp spoilet slutten? Jeg har bare så vidt begynt på 8ern etter lang pause. 1
Wonders Skrevet 1. juli 2014 #12 Skrevet 1. juli 2014 Digger denne serien. To deler var døll... Mens har var sammen med hu dama med unge trodde jeg at jeg skulle gå på veggen. Og etter sesong 6 dabbet det av.
Mann 42 Skrevet 1. juli 2014 #13 Skrevet 1. juli 2014 Plis ikke si at du nettopp spoilet slutten? Jeg har bare så vidt begynt på 8ern etter lang pause. Er det spoiling å si at jeg lurer på om den ikke egentlig var ment å slutte anderledes? Neppe. 1
dillyduzit Skrevet 1. juli 2014 #14 Skrevet 1. juli 2014 Er det spoiling å si at jeg lurer på om den ikke egentlig var ment å slutte anderledes? Neppe. Leste innlegget på nytt nå, jeg misforstod. Sorry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå