AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Hei! Jeg er i et samboerforhold nå som jeg ikke syns passer for meg. Vi har det veldig greit sammen og morsomt og alt det men jeg kjeder meg sånn! han er ikke min type og vi ble sammen da jeg var i en sår situasjon og trengte omsorgen han gav meg. Vi har nå vært sammen i 2 år og jeg har enda ikke fått de riktige følelsene og den stormende forelskelsen kom heller aldri. Føler meg jo som verdens største dritt men jeg har hatt såå lyst til å få det til å fungere for han er så utrolig snill mot meg. Må jo nå bare innse at det gjør det faktisk ikke og jeg har nødt til å slå opp med han. Men hvordan gjør jeg det? jeg har så veldig lite lyst til å såre han er jo sånn at jeg går rundt å håper han er utro eller gjør noe greier så jeg faktisk har en grunn. For akkurat i dag har jeg jo ikke noe ordentlig grunn. Jeg vet han kommer til å bli helt knust og det gjør så utrolig vondt å tenke på Er det noen her som har vært i samme situasjon og kan komme med noen råd? Anonymous poster hash: 6a478...6ac
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Hvordan kan dere ha det morsomt sammen samtidig som at du kjeder deg?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Ja, har vel vært i samme situasjonen. Det er slitsomt å føle det slik du har det. Jeg følte at jeg bare måtte ta tyren ved hornene og avslutte forholdet. Jeg var jo ikke noen bra partner heller, da jeg gikk med sånne tanker som du har. Bare gjør det slutt først, og deretter møte prinsen, snarere enn å vente til du har noen andre å gå til. Anonymous poster hash: b2dfe...086
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå