Gå til innhold

John Arne Riise kan vinne 60 mill kroner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

John Arne Riise spiller om 60 mill kroner.

JAR deltar i Poker-VM i Las Vegas nå. Tror dere han har sjans til å vinne? Noen som vet om kona hans blir med? Er jo best han er der alene så han ikke blir distrahert.

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 16db5...4ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har like god sjanse til å vinne som en skilpadde i maraton med mennesker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo 50/50. Enten så vinner han eller så vinner han ikke.

Hvorfor bryr du deg?

Er vel ikke 50/50? :klo:

Det er jo 1/antallet som deltar. Dessuten påvirket av talent.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest constance90

Det var en spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en spøk.

Var det en spøk at du mente han hadde 50 % sjanse til å vinne poker-VM? Tror jeg ikke noe på, tror du var litt kjapp der, og tenkte ikke over hva 50/50 faktisk betyr.

Anonymous poster hash: 664a5...339

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har like god sjanse til å vinne som en skilpadde i maraton med mennesker.

Det er faktisk direkte feil. En skilpadde har ingen sjanse til å vinne maraton med mennesker. John Arne Riise har en vesentlig større sjanse til å vinne poker-VM. Mange, mange ganger større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Var det en spøk at du mente han hadde 50 % sjanse til å vinne poker-VM? Tror jeg ikke noe på, tror du var litt kjapp der, og tenkte ikke over hva 50/50 faktisk betyr. Anonymous poster hash: 664a5...339

Djizzes. Les det en gang til. Ikke vær så trang i nøtta at du ikke forstod spøken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolket det slik at enten vinner han, eller så taper han. Ett av to alternativer.

Anonymous poster hash: 0ab93...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Jeg tolket det slik at enten vinner han, eller så taper han. Ett av to alternativer. Anonymous poster hash: 0ab93...25f

Takk. Trodde det var en velkjent lotto-vits jeg. Men ikke for resten av KG gjengen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolket det slik at enten vinner han, eller så taper han. Ett av to alternativer.

Anonymous poster hash: 0ab93...25f

Selvsagt er det bare to alternativer, enten vinner han eller så taper han, ergo 50/50. Det er uinteressant hvilket antall som deltar.

Anonymous poster hash: a7b19...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt er det bare to alternativer, enten vinner han eller så taper han, ergo 50/50. Det er uinteressant hvilket antall som deltar.

Anonymous poster hash: a7b19...a54

Se for deg at du løper om kapp med Usein Bolt. Tror du virkelig det er 50% sjangse for at du vinner?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Se for deg at du løper om kapp med Usein Bolt. Tror du virkelig det er 50% sjangse for at du vinner?

Ja, derav spøken. Enten så vinner du eller så vinner du ikke. Det er det som er poenget med lotto-spøken, det er nok 1/1200000000 sjangs for å vinne men noen må jo, derfor er spøken 50/50 for at du vinner/ikke vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, derav spøken. Enten så vinner du eller så vinner du ikke. Det er det som er poenget med lotto-spøken, det er nok 1/1200000000 sjangs for å vinne men noen må jo, derfor er spøken 50/50 for at du vinner/ikke vinner.

Tror nok ikke AB hang seg på spøken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvilken spøk.

For øvrig er sjansen for at en lottorekke går inn 1/5379616, altså 223 ganger så stor som du antyder i ditt tall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel ei veske til på musa hans da.

Kanskje 2 hvis de er på tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mer at man løper mot hele finalefeltet i OL på 100 meter som blir mer reelt å sammenligne med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...