Gå til innhold

Menn som sjekket opp jenter de ikke har drag på

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har mange venner som er ufrivillig single og aldri finner seg dame. Etter å ha vært på byen sammen med dem ser jeg at de bare tar kontakt med kvinner som er "over their league", for å si det pent. Har tatt dette opp et par ganger på en veldig skånsom måte, vil jo ikke ødelegge selvtilliten deres, og da sier de at de bare sjekket opp kvinner som passer sammen med dem, dette basert på første inntrykket. Dette virker å være et "guttefenomen" Hvorfor er det så mange menn som innbiller seg at de har bedre drag enn de faktisk og hvordan kan man hjelpe dem? Vil ikke at kompisene mine skal være single og ulykkelige hele livet, men selvinnsikt er mangelvare....

Anonymous poster hash: b186e...795
  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er mange kvinner som også sikter alt for høyt i forhold til hva de selv har å tilby. Populærkulturen gir både kvinner og menn urealistiske forventninger til hva de kan kreve på kjærlighetsmarkedet.

Skrevet

La dem bare holde på. De sikter på de peneste og utkommet er ikke alltid positivt, det finner de ut av senere.

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Kva gjer deg rett til å meine/sei dei er "over their league", som du så fint skriv?

AnonymBruker
Skrevet

Alle har vel rett til å forsøke seg på dem man ønsker.

Anonymous poster hash: 96d16...929
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare menn som gjør dette.

Anonymous poster hash: d2b9e...136
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er mange kvinner som også sikter alt for høyt i forhold til hva de selv har å tilby. Populærkulturen gir både kvinner og menn urealistiske forventninger til hva de kan kreve på kjærlighetsmarkedet.

Det finnes kvinner som gjør det, men jeg opprettet ikke tråden for å diskutere kvinner på byen. Det er som regel menn som sjekker opp kvinner og dette er min observasjon. Det pinligste er at en av disse kompisene mine ikke kan forstå hvorfor han ikke får seg dame. Hvordan kan man hjelpe dem?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alle har vel rett til å forsøke seg på dem man ønsker.

Greit. Men da skal man ikke klage og sutre om "prinsesser på byen"!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes kvinner som gjør det, men jeg opprettet ikke tråden for å diskutere kvinner på byen. Det er som regel menn som sjekker opp kvinner og dette er min observasjon. Det pinligste er at en av disse kompisene mine ikke kan forstå hvorfor han ikke får seg dame. Hvordan kan man hjelpe dem?

Hvorfor skal du hjelpe han? Man prøver seg på den man syntes er interessant uavhengig av fjortis nivåtankgegang, så får hver enkelt finne ut om det fungerer eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Det pinligste er at en av disse kompisene mine ikke kan forstå hvorfor han ikke får seg dame. Hvordan kan man hjelpe dem?

Det er vel ikke bare nødvendigvis at kompisen din tar kontakt med pene jenter, men heller sikkert og hvordan han oppfører seg eller snakker med dem? Det er rimelig klient med noen som kommer med oppbrukte klichéer eller kliner seg oppi folk.

Anonymous poster hash: 0f9d2...1e1

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du hjelpe han? Man prøver seg på den man syntes er interessant uavhengig av fjortis nivåtankgegang, så får hver enkelt finne ut om det fungerer eller ikke.

Fordi han, og et par til av mine kompiser, klager på at de ikke får seg dame. Noe som ikke er vanskelig å forstå etter å ha vært på byen sammen med dem flere ganger.

AnonymBruker
Skrevet

Greit. Men da skal man ikke klage og sutre om "prinsesser på byen"!

Det er det vel heller ingen som har sagt. For øvrig er det ganske vanlig å snakke menn ned blant kvinner, som om dere liksom fortjener en som er på "samme nivå". Paradoksalt nok er det menn som gir litt faen, som ikke innordner seg og som går litt utenom saueflokkmentalitet som drar mest kvinner.

Skrevet

Har mange venner som er ufrivillig single og aldri finner seg dame. Etter å ha vært på byen sammen med dem ser jeg at de bare tar kontakt med kvinner som er "over their league", for å si det pent. Har tatt dette opp et par ganger på en veldig skånsom måte, vil jo ikke ødelegge selvtilliten deres, og da sier de at de bare sjekket opp kvinner som passer sammen med dem, dette basert på første inntrykket. Dette virker å være et "guttefenomen" Hvorfor er det så mange menn som innbiller seg at de har bedre drag enn de faktisk og hvordan kan man hjelpe dem? Vil ikke at kompisene mine skal være single og ulykkelige hele livet, men selvinnsikt er mangelvare....

Send han til sluthate.com

AnonymBruker
Skrevet

Fordi han, og et par til av mine kompiser, klager på at de ikke får seg dame. Noe som ikke er vanskelig å forstå etter å ha vært på byen sammen med dem flere ganger.

Det er da mange ting som kan føre til at man ikke har draget utover det at noen mener at man ikke er i samme liga (som veldig ofte er BS og et forsøk på å snakke disse mennene ned). Man kan være for full, man greier ikke å finne passende samtaleemner eller man er dårlig til å sjekke.

Gjest Steamboat
Skrevet

Lite sur fordi kompisene dine ikke sjekker deg opp.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har noen slike kompiser jeg og, syns veldig synd på dem.. Men du bør kanskje bare la vær å si noe, så innser dem snart nok at de må senke kravene heftig.

Anonymous poster hash: b43f9...a19
Skrevet

Enig, dette fører til rot.

Jeg har ettr forslag om att kanskje en kunne merke folk, ett lite merke på jakken kanskje.

Vi kunne hatt nummer fra 1 til 10. der 10 er det dritheiteste, gis kun til personer som har vunnet missekonkurranser fra Norsk semifinale nivå og oppover. Menn, minst ha jobbet som underbuksemodell eller tilsvarende kvalifikasjon.

Så kunne en ha 5 midt på, der kunne en ha alle som er gjenomsnittslige.

1 er helt fæl. Kjempstygg, selv en mor kunne ikke ha elsket en med nr. 1 på seg.

da hadde vi sluppet allt rotet, hadde jeg f.eks nr. 3, så fikk jeg sjekke på jenter med 3 da, de er i samme league som meg. Kunne jo prøve på en 4, det hadde jo vert en personlig seier å klare en med ett tall litt over meg. Når jeg har vert hos plastisk kirurgen å fått en søt oppstoppernese og ligner litt med Brad Pitt på nesa, da kan jeg kanskje få en 4 selv..?

AnonymBruker
Skrevet
Grunnen til at man i det hele tatt snakker om over-/under their league, er folk som deg som kun ser begrensninger. Det er ingen tvil om at en som er kjekk fyr har sjanse på flere damer og at han lettere finner en pen jente, men det betyr ikke at en som er mindre kjekk ikke har sjanse på pene damer. Det virker bare som om kompisene dine er dårlige til å både sende ut og tolke signaler.

Anonymous poster hash: f01cb...70d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig, dette fører til rot.

Jeg har ettr forslag om att kanskje en kunne merke folk, ett lite merke på jakken kanskje.

Vi kunne hatt nummer fra 1 til 10. der 10 er det dritheiteste, gis kun til personer som har vunnet missekonkurranser fra Norsk semifinale nivå og oppover. Menn, minst ha jobbet som underbuksemodell eller tilsvarende kvalifikasjon.

Så kunne en ha 5 midt på, der kunne en ha alle som er gjenomsnittslige.

1 er helt fæl. Kjempstygg, selv en mor kunne ikke ha elsket en med nr. 1 på seg.

da hadde vi sluppet allt rotet, hadde jeg f.eks nr. 3, så fikk jeg sjekke på jenter med 3 da, de er i samme league som meg. Kunne jo prøve på en 4, det hadde jo vert en personlig seier å klare en med ett tall litt over meg. Når jeg har vert hos plastisk kirurgen å fått en søt oppstoppernese og ligner litt med Brad Pitt på nesa, da kan jeg kanskje få en 4 selv..?

Men herregud det der er jo helt tåpelig! Du mener altså at din versjon av hvem som er heitest eller styggest er allmenn for alle? Alle har jo en egen oppfatning av hva som er pent eller ikke. Jeg synes for eksempel ikke at at Brad Pitt er noe pen i det hele tatt og jeg ligger etter hva jeg har fått høre på en 8, så jeg ville ikke tatt i deg med en illtang en gang.

Anonymous poster hash: 0f9d2...1e1

• Liker 2
Skrevet

Alle og enhver har rett til å sjekke opp den de er interessert i.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...