Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser i morgen, og er veldig usikker på om jeg skal kjøpe med en pakke betakaroten eller ikke. Noen som har prøvd, funket det? Eller blir man bare oransj?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjelper, men du burde starte noen uker før du skal til syden

Skrevet

Synes ikke det hjalp i det hele tatt, jeg.

Skrevet

Jeg syns ikke betakaroten gjør meg brunere, men den gjør at jeg oppnår brunfarge raskere, i tillegg til at fargen varer lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Du måtte egentlig startet for noen uker siden. Jeg blir helt utrolig brun av Betakaroten, faktisk så brun at jeg ikke bruker det mer. Blir litt sånn skitten Aurora fra Paradise-brun.

Hvis du vil prøve det så kan du ta to piller hver dag da, funker sikkert da. Er ikke farlig, for er bare vitaminer og hvis du får for mye vil det skille seg ut i urinen.

Anonymous poster hash: 5b34d...208
Gjest Knuse
Skrevet

Vet flere som bruker det og felles er vel at jeg synes alle er litt orange i huden. Ikke sånn naturlig brunfarge.

AnonymBruker
Skrevet

Du måtte egentlig startet for noen uker siden. Jeg blir helt utrolig brun av Betakaroten, faktisk så brun at jeg ikke bruker det mer. Blir litt sånn skitten Aurora fra Paradise-brun.

Hvis du vil prøve det så kan du ta to piller hver dag da, funker sikkert da. Er ikke farlig, for er bare vitaminer og hvis du får for mye vil det skille seg ut i urinen.

Anonymous poster hash: 5b34d...208

Feil! Betakaroten omdannes til A-vitamin som er et fettløselig vitamin, og som kroppen dermed kan lagre. Det kan medføre vitaminforgiftning, og er altså ikke ufarlig. Det er kun vannløselige vitaminer som skilles ut i urinen.

Anonymous poster hash: b98f4...096

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...