Gjest Tassen10 Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Traff ei jente på nett for noen mnd siden, vi har møtt hverandre en gang (bor langt unna hverandre), men snakker ofte på tlf. En annen grunn til at vi bare har truffet hverandre en gang er at vi begge var opptatt med eksamen o.l. Jeg syns hun er ganske rar, men kanskje derfor jeg liker henne også Men nå siste ukene har jeg syns hun har oppført seg veldig rart. Jeg får færre snapper enn tidligere av henne, og de jeg får er merkelige. Natt til søndag fikk jeg noen som jeg tror var tiltenkt noen andre... Og jeg fikk ett lite stikk av sjalusi da... Tenkte å ringe henne i kveld, og snakke litt om hvordan vi gjør det videre. Jeg vil gjerne ha ett forhold med henne, men jeg har blitt veldig usikker på om hun vil dette. Jeg blir jo litt lei meg om hun ikke vil. Men samtidig et det sommer nå, og pene jenter dukker opp hele tiden syns jeg Så jeg føler ikke det er noen krise om hun ikke vil ha noe forhold med meg videre. Men hva skal jeg si/gjøre uten å virke altfor bitter/konfronterende når jeg snakker med henne i kveld?
Sphynx Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Du kan jo bare spørre? Er det så vanskelig da? Folk nå til dags kan virkelig ikke snakke med hverandre...
Gjest Tassen10 Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Jepp! Det er det jeg har tenkt til i kveld! Men tenkte bare å høre om noen har noen tips og tanker. Syns liksom ikke jeg kan buse ut med:"hei, det er meg her! Jeg har en følelse av at du ikke er helt ærlig med meg. Jeg tror du har truffet en annen! Og jeg vil ha ett klart svar av deg nå, om det blir noe mer mellom oss fremover!"
Sphynx Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Jepp! Det er det jeg har tenkt til i kveld! Men tenkte bare å høre om noen har noen tips og tanker. Syns liksom ikke jeg kan buse ut med:"hei, det er meg her! Jeg har en følelse av at du ikke er helt ærlig med meg. Jeg tror du har truffet en annen! Og jeg vil ha ett klart svar av deg nå, om det blir noe mer mellom oss fremover!" Haha, vel ser den. Kanskje spørre henne hvor dette bærer, om hun vil være venner eller noe mer liksom. Si at du er veldig klar for det og alt det der. Spørre om det er ok å flørte med andre siden dere ikke er sammen osv...?
Sphynx Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Og! Det kan jo faktisk være at hun faktisk prøver å gjøre deg sjalu for å se om du er interessert nok.
Chloe- Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Hvorfor tror du snappen var ment til noen andre?
Gjest Tassen10 Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Hvorfor tror du snappen var ment til noen andre? Fordi vi som sagt bor mange mil unna hverandre. Og da jeg våkna på søndagen lå det noen snaper der, og de var av typen:" hei vi er på ....(utested) nå, og skal videre. Kommer du?" Det var jo ganske umulig for meg å skulle komme meg til ett utested 30 mil unna i løpet av en time... Kan jo selvfølgelig ha vært til ei venninne eller kompis da. Men uansett. Sendte henne en snap i stad, om at jeg kom til å ringe henne i kveld. En time etter fikk jeg sms om at følelsene hennes for meg var ikke der hun syns de skulle være for meg, så det blir ikke noe mer. Så mistanken min var nok riktig. Og det er jo forsåvidt greit. Mye bedre å få det svart på hvitt, enn å gå å være usikker.
Sphynx Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Fordi vi som sagt bor mange mil unna hverandre. Og da jeg våkna på søndagen lå det noen snaper der, og de var av typen:" hei vi er på ....(utested) nå, og skal videre. Kommer du?" Det var jo ganske umulig for meg å skulle komme meg til ett utested 30 mil unna i løpet av en time... Kan jo selvfølgelig ha vært til ei venninne eller kompis da. Men uansett. Sendte henne en snap i stad, om at jeg kom til å ringe henne i kveld. En time etter fikk jeg sms om at følelsene hennes for meg var ikke der hun syns de skulle være for meg, så det blir ikke noe mer. Så mistanken min var nok riktig. Og det er jo forsåvidt greit. Mye bedre å få det svart på hvitt, enn å gå å være usikker. Lykke til videre på musejakt. Hehe
Gjest Tassen10 Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 Lykke til videre på musejakt. Hehe Jo takk Det er midt i beste jaktsesongen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå