Gjest Coolaid Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Hvorfor / hvorfor ikke ? http://www.bt.no/sprek/Barbie-fra-Asane-far-ros-3148727.html#.U7EL8Hnlrrc
Invicta Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Nei, ikke slik jeg ser det. Jeg synes det er ganske ironisk at det å "være seg selv" og det å "være Barbie" på en eller annen måte har blitt synonymer. 6
Gjest Newbitch Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Hvis alt kvinner er godt for er å være oppblåste sexobjekter som eier hverken hjerne eller intelligens, er hun et flott forbilde 7
Gjest Coolaid Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Se nå litt forbi "Barbie" betegnelsen og de falske? boobsene. Hun trener hardt og spiser sunt ? Veier det opp for de mindre flatterende kvalitetene flere mener at hun viser ?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Ikke godt forbilde. Hun er 34 år gammel. Hun vil aldri komme i Playboy. Synes ikke kvinner skal ha forbilder som har urealistiske ambisjoner. Anonymous poster hash: 56005...14b
pressplay Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Har delte meninger. Godt forbilde fordi hun trener og tar vare på seg selv. Dårlig forbilde fordi hun virker sykelig opptatt av kropp og utseendet selv om hun iherdig prøver å påstå noe annet. 6
Gjest Nanne70 Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Nei, en person som gjør seg avhengig av plastiske operasjoner for å likne på et kunstig ideal, kan aldri være et godt forbilde etter min oppfatning. Det finnes mange andre kvinner som trener, spiser sunt og passer på kropp, helse og for den del utseende som er mye bedre forbilder enn den dama der.
Purple Diamond Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 (endret) Nei, hun er ikke noe forbilde. Trening og å spise sunt veier ikke opp for de plastiske operasjonene. Jeg kan ikke fatte at hun får så mye ros. Er det et slikt ideal "vanlige" folk vil ha, lurer jeg virkelig på hvilken verden vi er i ferd med å bli. Endret 30. juni 2014 av Purple Diamond 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 Så ironisk, en jente som snakker om at utseende er viktig, også gjør hun alle feilgrepene: farger håret oransje, extensions, har svært silikonpupper og bruker lyseblå øyenskygge: Definisjonen på harry! Nei, Bergens Tidende, jeg føler ikke press på å være "perfekt" etter å ha lest artikkelen. Anonymous poster hash: 0c32d...92c 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #11 Skrevet 30. juni 2014 Nå sa hun jo også at hun ikke vil være noe forbilde. Forøvrig ser hun sykt bra ut, og virker i tillegg å ha et oppegående hode. Likte hun jeg! Mvh Jente 25 Anonymous poster hash: 16a12...f23
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #12 Skrevet 30. juni 2014 Se nå litt forbi "Barbie" betegnelsen og de falske? boobsene. Hun trener hardt og spiser sunt ? Veier det opp for de mindre flatterende kvalitetene flere mener at hun viser ? Nei, et godt forbilde velger den gylne middelveien. Å være besatt av trening og å bygge muskler er ikke "et sunt forbilde." Jeg holder meg slank ved å spise ganske sunt og trener tre-fire dager i uka, spiser snop og kaker 1-2 dager i uka - i helgene, og også når jeg får lyst på det. Har ingen dårlig samvittighet for det. Har hatt samme vekt i flere år, veier 49-50 kg og er 163 cm høy. Anonymous poster hash: 0c32d...92c 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #14 Skrevet 30. juni 2014 Selvsagt ikke, selv ikke rent utseendemessig. Hun er visstnok 34 - med den veldig tynne (og dermed tilsynelatende slitne) huden ser hun ti-tyve år eldre ut. Anonymous poster hash: 4b2d6...a86
Ruby_Tuesday Skrevet 30. juni 2014 #15 Skrevet 30. juni 2014 Hvorfor skulle hun være et forbilde for noen? Med tanke på at hun tydeligvis bare er opptatt av utseende, skulle man jo tro at hun kunne tatt litt botox eller noe. Hun ser jo mye mye eldre ut enn 34... 3
Teeden Skrevet 30. juni 2014 #16 Skrevet 30. juni 2014 Hun vil jo ikke være et forbilde så hvorfor diskutere henne på den måten?
Gjest Runforit Skrevet 30. juni 2014 #17 Skrevet 30. juni 2014 Hun ser ut som hun er 45 år, og ikke på en positiv måte. Hun ser sliten og dratt ut. Hun er besatt av å ligne på en plastdukke og jeg synes ikke hun er er bra forbilde. Hele fokuset hennes handler om oppmerksomhet og være et sexobjekt. Ja, hun trener og er opptatt av kropp og helse, men ikke fordi det gir helsefordeler; kun fordi hun vil ligne på en Barbiedukke, noe som hun dessverre aldri vil klare å oppnå da Barbie er en plastdukke med urealistisk kropp og utseende som ikke noen vil klare å oppnå på en elegant måte. 3
Purple Diamond Skrevet 30. juni 2014 #18 Skrevet 30. juni 2014 (endret) Nå sa hun jo også at hun ikke vil være noe forbilde. Forøvrig ser hun sykt bra ut, og virker i tillegg å ha et oppegående hode. Likte hun jeg! Mvh Jente 25Anonymous poster hash: 16a12...f23 Alle må få ha sine egne meninger altså, men hvordan kan en så kunstig utseende person se "sykt bra" ut!? 😮 Endret 30. juni 2014 av Purple Diamond 2
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 1. juli 2014 #19 Skrevet 1. juli 2014 Ikke for meg, men så er ikke utseendefikserte mennesker gode forbilder for meg uansett.
Pinkee Skrevet 1. juli 2014 #20 Skrevet 1. juli 2014 Nei, fordi hun har misforstått, Barbie har ikke digre ballongpupper. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå