AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Min forlovede lager innimellom mange irriterende lyder i søvne. Han skjærer tenner, lager konstante høye svelgelyder, tygger og smatter. I natt måtte jeg for eksempel snike meg ut på stua for å sove, for lydene holdt meg våken. Dette skjer ofte, og jeg ber han ringe tannlegen, men han har tannlegeskrekk. Og for ca 6 mnd siden sa han at han hadde ringt tannlegen og ventet på en innkallelse. Det har han fremdeles ikke fått, så vet ikke om han sa det kun for å få meg til å slutte å mase. Jeg kan selvfølgelig putte noe i ørene om natten, men dette skader tennene hans. Har noen vært i en liknende situasjon før? Anonymous poster hash: 47615...55a
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Min samboer lager også lyder i søvne. Stort sett sover jeg uten å våkne av han, men hender jeg våkner uansett. Syns det er ganske søtt med disse smattelydene. Er jo så søt der han ligger Som du sier selv, kan ikke du bruke sov i ro da? La mannen slippe tannlege hvis han har tannlegeskrekk. Han er en voksen mann som får ta konsekvensene av det selv. Anonymous poster hash: a3312...213
melatonin Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Han burde få nattskinne (: Absolutt!! Før tenna blir ødelagt og må ha dyre reperasjoner!!! 1
Kjempeliten Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Vet man kan kjøpe sånn biteskinne på apoteket. Jeg må gjøre det selv snart...
Gjest Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Det er jo bare tull at han ikke har fått innkallelse hos tannlegen etter 6 måneder! Jeg har vært borte i 1 måneds ventetid for noe som "ikke hastet", men det var nå absolutt det meste. Hvis tannlegen hans er så overarbeidet, så får han ta ansvar og kontakte en annen. Du får bare ta en samtale med han. Si at det går ut over nattesøvnen din, og det er en ting du ikke er villig til å ofre. Siden det er han som skaper problemet og han som nekter å gjøre noe med det, så får han sove et annet sted til han har fikset opp i det. Helt urimelig at han juger for å slippe unna! Hva kan han ellers juge om? Og veldig lite sexy med en mann som ikke gidder å ta vare på tannhelsa si. 1
Gjest Knuse Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Ventetid hos tannlegen på en måned eller mer? Har aldri ventet lenger enn til neste dag for å få komme til.. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Min samboer lager også lyder i søvne. Stort sett sover jeg uten å våkne av han, men hender jeg våkner uansett. Syns det er ganske søtt med disse smattelydene. Er jo så søt der han ligger Som du sier selv, kan ikke du bruke sov i ro da? La mannen slippe tannlege hvis han har tannlegeskrekk. Han er en voksen mann som får ta konsekvensene av det selv. Anonymous poster hash: a3312...213 Jeg tar ofte meg selv i å se på han sove, for jeg syntes også han er kjempesøt å se på Jeg føler jeg også har et lite ansvar for at han har god helse. Selv om han er en voksen mann kan jeg ikke bare sitte og se på at han ødelegger tennene sine. Anonymous poster hash: 47615...55a
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 Vet man kan kjøpe sånn biteskinne på apoteket. Jeg må gjøre det selv snart... Vurderer å stikke på apoteket og kjøpe en for han. Han har allerede skollet av en bit av en tann.Anonymous poster hash: 47615...55a
Gjest Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 Ventetid hos tannlegen på en måned eller mer? Har aldri ventet lenger enn til neste dag for å få komme til.. Har hendt meg en gang, ja. Men jeg skulle bare reparere en tann med fylling det det hadde skallet av en bit. Hastet altså ikke, og tannlegen hadde fullt opp å gjøre. Men uansett, poenget var at mannen skrøner når han sier han ikke får innkalling. Jeg hadde ringt tannlegen selv, forklart situasjonen og fått en uttalelse derfra. Om ikke annet så bør de kunne si noe om ventetider uten å sette personvernet i fare. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #11 Skrevet 30. juni 2014 Har hendt meg en gang, ja. Men jeg skulle bare reparere en tann med fylling det det hadde skallet av en bit. Hastet altså ikke, og tannlegen hadde fullt opp å gjøre. Men uansett, poenget var at mannen skrøner når han sier han ikke får innkalling. Jeg hadde ringt tannlegen selv, forklart situasjonen og fått en uttalelse derfra. Om ikke annet så bør de kunne si noe om ventetider uten å sette personvernet i fare. Han har (igjen) lovet meg å ringe tannlegen når vi kommer hjem fra ferie om fire uker. Skal sitte ved siden av han og høre at han får bekreftet time. Hvis ikke får jeg ringe tannlegen selv, til tross for at foreldrene hans prøvde det en gang hvor han da avlyste timen (han kom med en dårlig unnskyldning).Anonymous poster hash: 47615...55a
Smusa Skrevet 30. juni 2014 #12 Skrevet 30. juni 2014 Haha jeg har en samboer som smatter og suger på tunga si om natten. Verdens mest irriterende lyd. Dytter bort i han så gir han seg :D haha
Gjest melonly Skrevet 30. juni 2014 #13 Skrevet 30. juni 2014 Nattskinne, selges på apoteket til 300 kr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå