AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 den blir så fort ødelagt, er det slik hos dere også? kjøper lader hver esneste måned, men de blir så fort ødelagt men vi er 3 stykker som har iphone og ipad. opplever dere det samme også? tenkte å bytte til samsung hvis dette fortsetter slik..opplever dere det samme med samsung? Anonymous poster hash: 3c66c...fc7
Notisblokk Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Har det på akuratt samme måte.. Fant ut at hvis jeg trykket på volumeknappen mens jeg tar inn ledningen så vil den lade. Men ikke alltid.. Utrolig slitsomt! Min familie har også iphone 5, men sålangt er det bare min som er slik hos oss.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Jeg har iphone 5. Kjøpt i fjor sommer. Har ingen problemer med laderen. Har bare kjøpt en ny ladeledning en gang, da plasten sprakk på den orginale ladeledninga. Og den kjøpte jeg forrige mnd.Anonymous poster hash: c8d36...849
Neket Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Ladeledning er forbruksvare, og spesielt om man bruker uoriginale.
Gjest Peanut Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Jeg kjøpte min iphone 5 med lader i '12 og har aldri hatt noe problemer med laderen. (For at mobilen skal lade på halve tiden så slår jeg over på flymodus).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå