Luciddreamer Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Jeg tenker på henne hele tiden. Møtte henne på dansegulvet, hun stod å danset med noen andre menn. Men virket ikke veldig engasjert. Så startet vi å tulle danse litt sammen. Dansa sikkert i 20 min. Før jeg stakk til et annet utested. Slappet av der med en kamerat, før jeg fikk lyst til å danse igjen. Så jeg stakk tilbake til der vi hadde danset. Til min oversakslese stod hun akkurat på samme stedet og danset. Det var da jeg så øynene og ansiktet hennes. (Det var litt skjult bak håret hennes, hun hadde litt sånn rocka sveis med pannelugg). Vi danset og det ble mer og mer nærgående.Til slutt holdt jeg rundt henne. Og når låten stoppet prøvde hun å si noe til meg. (Jeg har et problem med hørselen så jeg hadde ingen sjanse til å få med meg hva hun sa). Jeg sa "Jeg hører ikke hva du sier". Hun hørte ikke noe bedre en meg, så jeg tok tak i henne og pekte på et sted vi kunne prate. Vi havnet rett ved baren. Hun: "Du har en så fantastisk attitude, den må du love å beholde" Jeg lo litt og takket for det. "Ja det har du". "Det var morsomt sa jeg, og hintet til dansingen". Det viste seg at vi begge er fra samme sted. Det syns hun var spennende. Og sa samtidig at det var noe ved meg. Hun kunne se at jeg var et godt menneske i øynene mine. Hun leste svært mye i øynene mine. Jeg hørte ikke alt for jeg var opptatt med hennes. Smilende, kloke, erfarne, selvsikre, modne, og blå grønne. *Jeg bøyde meg over til henne og visket i øret hennes* "Du har så vakkre øyne selv, at jeg datt helt ut* "Noe i mot at vi går og setter oss et sted? Jeg vil gjerne bli bedre kjent med deg". Hun kom med meg og vi satt oss ute. "Hun satt og smilte mens hun så meg dypt inn i øynene" Det er noe ved deg sa hun, "Men du er for ung". "For ung for å bli kjent med deg? For ung for å prate? Hvor ung tror du jeg er?" 27 sa hun. Jeg sukket i skuffelse, dama tippet 1 eldre en det jeg var. Jeg bestemte meg å si at hun bommet med ett år. 26? Ja. "Jeg vet at man ikke spør damer om alderen deres, men siden alder tydeligvis er et problem for deg. Det er ikke et problem, men jeg har levd livet, jeg har vært gift, og har to barn. Det er 17 års forskjell. Jeg er 43. Kompisen min kom og la seg bak ryggen hennes. (Halvfull, og en som liker å dele damer, kort oppsummert). Han sjekket henne opp. Jeg så surt på han , og spurte la oss kalle henne "Linn". Om hun ville ha en drink. Hun så på meg og spurte om det ikke ville være uhøflig. Nei nei, kom kom. Jeg fikk blikk kontakt med kompisen min i det jeg gikk mot baren. Han tok hintet. Da vi kom til baren, var de stengt. Og det eneste vi kunne få var vann. Jeg så på Linn og sa ok, da tar vi to vann med isbiter. Linn lo. "Jeg skulle gjerne ønske at det ikke endte her, men.." Men hva? Hun smilte, og jeg ble stille. Mens jeg prøvde å finne på noe lurt å si. "Neiiiii, du er fin" Var det eneste jeg fikk sagt. Venninnen hennes kom bort til oss. Virket som hun hadde fått med seg hva som skjedde. "Skal du ikke introdusere meg Linn?" Hun introduserte venninnen og vi små pratet litt, før venninnen bad meg på fest i september. Jeg skulle til Oslo dagen etter, for å se på paraden. Det hadde vist venninnen og Linn planer om også i følge venninnen, vi måtte møtes der sa hun. Linn så ut som hun ikke hadde de samme planene. Litt etterpå gikk venninnen på do. "Jeg skulle virkelig ønske at du greide å se forbi alderen min sa jeg til Linn". "Er jeg for ung for å drikke en kopp kaffe med" Hun vred seg unna spørsmålet. Og jeg sa jeg skjønte greia. Men at hun samtidig, tross alt ikke hadde gått, at hun faktisk stod her enda, og pratet med meg. Ender det her, så kan du i det minste gi meg et kyss sa jeg. Hun smilte, og så lurt på meg, før hun bøyde seg frem og kysset meg. De bløte leppene hennes, og tungen, jeg MÅTTE ha mer. Men hun trakk seg unna. Jeg smilte. Og vi gikk ned og ut av utestedet. Venninnen hennes sto nede og ventet, "så kommer du på festen? Møtes vi i morgen?" "Ja, jeg kommer gjerne på festen" Men Linn ønsker ikke å gi fra seg nummeret sitt. "Det har jeg aldri sagt" sa hun, "du har ikke spurt". (Da hadde jeg tross alt bedt henne på kaffe og spurt om nummeret hennes 3 ganger). "Jo det har jeg". "Ok du skal få det" sa hun. Dama likte meg like godt som jeg likte henne, det var helt tydelig. Jeg fikk navn og nummer, og hun skrev til og med etternavnet sitt i blokkbokstaver. (Facebook). Vi fant ut at vi skulle samme veien. Og jeg og Linn, dypt opptatt med å fantasere hver for oss om hva som muligens kunne skjedd om hun ikke var så a4. Beveget oss i retning hvor jeg bodde. Da vi kom et lite stykke bortover veien, tok venninnen hennes oss igjen. Linn ble plutselig alvorlig. Det var et stykke å gå hjem for damene. Og de fant ut at de burde ta taxi. Jeg sto igjen som en pjuskete hund. Jeg gikk hjem, og la henne til på fb. Ett bilde jeg kunne se. Profilen var helt låst. Jeg kikket mye på det bildet morgenen etter. Dagen etter tok jeg bussen innover med to kompiser, jeg måtte sende henne en melding. Kanskje var det mulig å se henne igjen i dag. "God morgen, nå er jeg og guttene på vei inn til Oslo. Her er nummeret mitt". Hun har ikke svart, og ikke godtatt venneforespørselen. Siden fredag har jeg tenkt på henne hele tiden, det var noe ved henne som gjorde at jeg følte noe. Noe jeg ikke har følt på 5-6 år. Skal alt ende sånn? Jeg har pratet med folk om dette. Og de sier at hun har det sikkert enda tøffere en meg. Jeg har grått en del, og får tårer i øynene nå. Endelig møter jeg noen jeg føler noe for. Også er jeg bare en sekk med problemer og utfordringer for henne. Jeg setter veldig pris på tanker, erfaringer og annet. Jeg skjønner henne. Det ville vært en utfordring. Men samtidig så kjente jeg energien vi fikk sammen. Jeg har lyst til å si så mye til henne. Men jeg ønsker ikke å gjøre ting vanskelig for henne. Hva gjør jeg? Er det noen sjanse her? 1
Gjest Heartbeat Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Tenker du forhold her, eller bare sex? Hun vil vel neppe ha flere barn, siden hun har fått sine og er kommet noe lengre enn deg? Har du barn? Jeg tror det kun er alderen og erfaringen som gjør at hun trekker seg. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Jeg synes ikke du skal gi opp så lett når du først har møtt ei du liker så godt. Ikke la den aldersforskjellen være noe hinder. Kjenner selv en som er samboer med ei som er 15 år eldre, og det funker fint for dem, så hvorfor skulle det være så vanskelig for dere? Kan tenke meg at det er litt større utfordring når det er to barn inne i bildet, men siden hun er 43 er de muligens ganske store, det er mest styr når barna er små, når de blir tenåringer ordner de seg mye selv, og er ikke så avhengig av foreldrene, eller at man må ta seg av dem i alle sammenhenger. Anonymous poster hash: 7b1d2...77d 1
Britt Banditt Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Tror de aller aller fleste 43-åringer syns en 26-åring er for ungt (selv jeg som er 29 syns generelt 26 er for ungt for meg..). Her er nok toget gått. Du virker forresten fryktelig dramatisk. 8
Gjest Bud Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Hvorfor sa du ikke at du ville pule henne? Det enkle er ofte det beste!
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Hvorfor sa du ikke at du ville pule henne? Det enkle er ofte det beste! Tror du virkelig at han hadde giddet å skrive det lange stykket om det kun handlet om å pule henne? Han er forelsket. Synes ikke han skal gi opp dama, teit om de ikke skal kunne møtes bare på grunn av aldersforskjell. Anonymous poster hash: 7b1d2...77d 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 1. Hun svarer ikke 2. Hun bekrefter ikke venneforespursel på FB Om hun fortsatt ikke gjør det innen rimelig tid så er hun ikke interessert, enkelt og greit. Da er det heller ingen vits i å kaste bort mer tid. Tror også du legger mer i det enn det var, dere har tross alt bare møttes en kveld. Anonymous poster hash: ffd9f...949
Luciddreamer Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2014 Tenker du forhold her, eller bare sex? Hun vil vel neppe ha flere barn, siden hun har fått sine og er kommet noe lengre enn deg? Har du barn? Jeg tror det kun er alderen og erfaringen som gjør at hun trekker seg. Jeg har ikke tenkt så langt. Jeg vil bare se henne igjen. Nei, jeg har ikke barn..
Luciddreamer Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2014 Tror de aller aller fleste 43-åringer syns en 26-åring er for ungt (selv jeg som er 29 syns generelt 26 er for ungt for meg..). Her er nok toget gått. Du virker forresten fryktelig dramatisk. Ja. Jeg tenker at om det er meningen så møtes vi igjen. Jeg er ikke bare Norsk, så ja. Jeg virker sikkert dramatisk.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 Du liker en jente, hun er ikke interessert i deg. Alle opplever avvisning. Legg det bak deg og move on. Anonymous poster hash: 4943a...c03 1
Luciddreamer Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #11 Skrevet 30. juni 2014 1. Hun svarer ikke 2. Hun bekrefter ikke venneforespursel på FB Om hun fortsatt ikke gjør det innen rimelig tid så er hun ikke interessert, enkelt og greit. Da er det heller ingen vits i å kaste bort mer tid. Tror også du legger mer i det enn det var, dere har tross alt bare møttes en kveld. Anonymous poster hash: ffd9f...949 Hører hva du sier. Og det er jo det jeg tenker jeg også.
Luciddreamer Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #12 Skrevet 30. juni 2014 Du liker en jente, hun er ikke interessert i deg. Alle opplever avvisning. Legg det bak deg og move on. Anonymous poster hash: 4943a...c03 Kompis, jeg vet når jeg blir avvist.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #13 Skrevet 30. juni 2014 Kompis, jeg vet når jeg blir avvist. Tydeligvis ikke, du startet tråden og ber om råd om situasjonen. Anonymous poster hash: 4943a...c03 2
Luciddreamer Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #14 Skrevet 30. juni 2014 Jeg synes ikke du skal gi opp så lett når du først har møtt ei du liker så godt. Ikke la den aldersforskjellen være noe hinder. Kjenner selv en som er samboer med ei som er 15 år eldre, og det funker fint for dem, så hvorfor skulle det være så vanskelig for dere? Kan tenke meg at det er litt større utfordring når det er to barn inne i bildet, men siden hun er 43 er de muligens ganske store, det er mest styr når barna er små, når de blir tenåringer ordner de seg mye selv, og er ikke så avhengig av foreldrene, eller at man må ta seg av dem i alle sammenhenger. Anonymous poster hash: 7b1d2...77d Det virker som hun likte meg. Men samtidig hadde skammet seg om det ikke var hemmelig.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #15 Skrevet 30. juni 2014 LOL, for en historie. Anonymous poster hash: c129a...9d6 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #16 Skrevet 30. juni 2014 Vil hun ikke ha deg eller treffe deg "for en kopp kaffe", må du slå deg til ro med det. Du har vært så heldig å få treffe henne, ta med deg minnene videre, de vil du leve lenge på. Anonymous poster hash: cc6f3...8ca 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #17 Skrevet 30. juni 2014 Syns enkelte av dere svarer ganske så frekt!! Det er ingenting galt om å spørre om råd i en slik situasjon, ingen spørsmål er dumme, man skal ikke være redd for å spørre om ting her inne.. Altfor mange forkastelige mennesker, som latterliggjør spørsmål som de selv ser på som besvarte, men vet dere hva? Folk er forskjellige, og da er det lov å spørre om råd til hva man kan gjøre for at håpet ikke skal slukne helt. Jeg håper for din del at hun tar kontakt, men husk at en liten forelskelse kan sette i gang følelser som virker sterke der og da, men som ikke nødvendigvis er reelle med tiden. Lykke til videre, og om det ikke skulle ordne seg, må du huske på at det fins mange snille damer der ute, men man må være tålmodig for å finne firkløvere J Anonymous poster hash: 5f92c...969 4
Stueloff Skrevet 30. juni 2014 #18 Skrevet 30. juni 2014 Ta et nei for et nei. Hun er tydelig ikke interessert, og det er lite du kan gjøre for å forandre det. 2
Luciddreamer Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #19 Skrevet 30. juni 2014 Syns enkelte av dere svarer ganske så frekt!! Det er ingenting galt om å spørre om råd i en slik situasjon, ingen spørsmål er dumme, man skal ikke være redd for å spørre om ting her inne.. Altfor mange forkastelige mennesker, som latterliggjør spørsmål som de selv ser på som besvarte, men vet dere hva? Folk er forskjellige, og da er det lov å spørre om råd til hva man kan gjøre for at håpet ikke skal slukne helt. Jeg håper for din del at hun tar kontakt, men husk at en liten forelskelse kan sette i gang følelser som virker sterke der og da, men som ikke nødvendigvis er reelle med tiden. Lykke til videre, og om det ikke skulle ordne seg, må du huske på at det fins mange snille damer der ute, men man må være tålmodig for å finne firkløvere JAnonymous poster hash: 5f92c...969 Takk for et godt svar. Det satte jeg pris på.
Luciddreamer Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #20 Skrevet 30. juni 2014 Vil hun ikke ha deg eller treffe deg "for en kopp kaffe", må du slå deg til ro med det. Du har vært så heldig å få treffe henne, ta med deg minnene videre, de vil du leve lenge på. Anonymous poster hash: cc6f3...8ca Det gjør jeg jo! Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå