Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet vel egentlig svaret på dette allerede, men må likevel lufte litt frustrasjon.

For en tid tilbake hadde han flere nattlige samtaler med en annen.

Nå vet han at jeg er "på vakt" overfor mobilbruken hans, og har lovet bot og bedring, men så har han tydeligvis funnet et smutthull: Skype.

Han er altså i gang igjen. Snakker med damer midt på natten.

Tror ikke han bryr seg så veldig om jeg får vite det heller, for han snakker ikke spesielt lavt.

Nå føler jeg bestemt at nok er nok. Har strukket selvrespekten min nok, føler jeg.

Om han faktisk er utro? Strengt tatt vet jeg ikke når han skulle fått tid til å ha et forhold på si, men evt. ennattsaffærer? Jo, kanskje.

Og jeg føler at disse nattlige samtalene (bl.a. om oss/meg/forholdet vårt/hvor "vanskelig" han har det) som et tillitsbrudd. Han vil visst ha damer gående på gress, slike han vet er begeistret for ham. Men så - dagen derpå - bedyrer han hvor glad han er i meg og hvor dum han har vært, og "det skal aldri skje igjen".

Føler dette forholdet begynner å bli litt vel usunt. For oss begge.

For han kan da vel ikke være særlig happy, han heller?

Anonymous poster hash: 33b1e...d96

Anonymous poster hash: 33b1e...d96
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Det skal aldri skje igjen" - hvor mange ganger? Enten tar du en real talk med ham, eller så drar du.

Gjest Knuse
Skrevet

Skulle av og til likt å vite hvordan menn tenker, men kan være han ikke er så lykkelig i forholdet deres og er på utkikk etter nok bedre. Kanskje han liker å fantasere om seg selv sammen med andre og det bare ender der for ham, med prat. Kanskje han føler noe mangler i deres forhold. Han liker at disse damene er så begeistret for ham, fordi han kanskje føler du ikke er?

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Han er nok ikke særlig happy med deg nå dessverre. Hadde han vært det så hadde det vært nok for ham å ha deg.

For min del hadde det vært over og ut med ham her. Du fortjener bedre.

Skrevet

Hvorfor lar du han sitte å Skype med fremmede damer på natts? Om du i tillegg kan høre alt han sier? Han kommer bare til å fortsette om du ikke sier stopp og han får konsekvenser..

Skrevet

Skjønner ikke at du gidder.

Skrevet

Du kan høre han om natten når han snakker med andre jenter på skype. Hvor sitter han da? Andre enden av senga..?

Litt merkelig at han gjør det så åpenlyst når du tydeligvis har fersket han før.

Skrevet

Kan du ikke bare valse inn og spørre han om noe slik at damene hører / ser det? Bare som et siste stikk før du dumper han. For du skal vel det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...