Chizue Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Som ei venninne sa: "Kinesere er heldige" Meg:"Hvorfor det?" "Joo, de kan spise kinamat hele tiden" Samme venninne: "Hvorfor spiser vi egentlig sjokolade?Vi gjør det jo bare fordi det smaker godt..." Og jeg kom med noe da jeg var 13-14år gammel: "Seriøst..hvorfor står det hvil i fred på gravstenene??De får jo ikke akkurat hvile i fred når vi går oppå dem hele tiden! -.-"
Gjest M1A Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 En venninne av meg trodde alle saker på VG som det står "LIVE" på handlet om ei som hette Live. "Live er i nyhetene igjen", sa hun. "Hva er egentlig Live-saken? Jeg har ikke fått det med meg." 1
Chizue Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2014 En bekjent av meg fortalte meg at han ville bestige K9.. Ble ordentlig sint på meg da jeg sier :"Du mener vel K2?" "Nei nei nei, K9!" "Ok...så du vil bestige bikkja di altså? -.-" "eeehhh....ååh...Canine...ah!" 1
laus Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Jeg og en venninnegjeng var på stranden og oppdaget en død sel. Hvor da en venninne utbryter "Hva finnes det seler her?! Jeg trodde de bare fantes på TV og akvarier og sånn jeg" Samme venninne har også kommet med gullkorn som disse "Hvorfor er katter så myke? De tøyer jo aldri ut liksom?" og "Det eeeer så rart at kanin bæsj er runde... altså kaniner er jo runde de også, men ikke sååå runde" 2
Chizue Skrevet 13. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2014 Jeg er sikker på at jeg har gullkorn selv.. Men akkurat nå kommer jeg ikke på dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå