Gå til innhold

Facebook: Står at jeg har vært innlogget flere ganger i en annen by..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Sjekket nettopp Facebookinstillingene mine, og innpå "Sikkerhetsinnstillinger" står det hvor du har vært pålogget på facebook.

Der står det at jeg har vært pålogget fra iPhone i Oslo for noen dager siden, også står det at jeg har vært pålogget på Facebook Messenger i Oslo. Jeg bor i Bergen.. Hvordan kan dette ha seg? Ble veldig bekymret nå.. :( Kan den vise feil, eller betyr dette at noen har logget seg på min?

Tusen takk for svar!!

Anonymous poster hash: 3ddab...8ad
Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Hvis du går på sikkerhetsinnstillinger så finner du alle enheter du er logget inn på. Avslutt alle sammen og så kan du bruke på telefonen/dataen din igjen. Kan være greit å sjekke den regelmessig i tilfelle du har blitt hacket.

Pluss, gps på iphone pg facebook suger så det er nok bare en feil.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du går på sikkerhetsinnstillinger så finner du alle enheter du er logget inn på. Avslutt alle sammen og så kan du bruke på telefonen/dataen din igjen. Kan være greit å sjekke den regelmessig i tilfelle du har blitt hacket.

Pluss, gps på iphone pg facebook suger så det er nok bare en feil.

Okei, ja jeg avsluttet dem når jeg så det! Nå har jeg byttet passord, også logget jeg inn på mobilen igjen, og sjekket Facebook-sikkerhetsinstillingene, og nå står det at det er i Bergen.. Uff, håper virkelig det var en feil :( Men rart at det ikke fortsatt står Oslo, siden det stod det forrige gang! Takk for svar! :)

Gjest constance90
Skrevet

Okei, ja jeg avsluttet dem når jeg så det! Nå har jeg byttet passord, også logget jeg inn på mobilen igjen, og sjekket Facebook-sikkerhetsinstillingene, og nå står det at det er i Bergen.. Uff, håper virkelig det var en feil :( Men rart at det ikke fortsatt står Oslo, siden det stod det forrige gang! Takk for svar! :)Anonymous poster hash: 3ddab...8ad

Har du nyligt vært i oslo?

AnonymBruker
Skrevet

Har du nyligt vært i oslo?

Nei, ikke på lenge.. Har ikke dratt noen steder i løpet av juni, bortsett fra til Voss liksom! Skjønner ingenting ..:(

Gjest constance90
Skrevet

Nei, ikke på lenge.. Har ikke dratt noen steder i løpet av juni, bortsett fra til Voss liksom! Skjønner ingenting ..:(Anonymous poster hash: 3ddab...8ad

Glemte å si at du bør bytte passord!

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å si at du bør bytte passord!

Gjorde det med en gang! Men tror du det er en mulighet for at den gps-en viste feil? Virker så rart at noen har hacket seg inn på min Facebook, jeg er omtrent aldri aktiv der.. Har prøvd å søke litt rundt på nettet og nå, men finner ingen informasjon eller noen som har opplevd det samme (selv om det sikkert er mange!)

Gjest constance90
Skrevet

Gjorde det med en gang! Men tror du det er en mulighet for at den gps-en viste feil? Virker så rart at noen har hacket seg inn på min Facebook, jeg er omtrent aldri aktiv der.. Har prøvd å søke litt rundt på nettet og nå, men finner ingen informasjon eller noen som har opplevd det samme (selv om det sikkert er mange!) Anonymous poster hash: 3ddab...8ad

Hvis du feks bruker appen til vanlig og tilfeldigvis bruker safari appen i oslo vil det stå "iphone oslo", eller så har du logget innpå en annens telefon/datamaskin i oslo. Men er det logget inn for et par dager siden så er det større sannsynelighet at du er innlogget hos noen andre. Stedtjenester, som du ser med statusoppdateringer og meldinger, har en tedens til å henge etter hvis du ikke oppdaterer gps på facebook. Men innloggingen vil ikke henge etter på samme måte. Følg heller med om det skjer igjen

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke hacking.

Anonymous poster hash: c205d...341
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk inn på mine innstillinger og sjekka nå. Der står det at jeg har vært innlogga i Oslo på Facebook via iPhone. Det har jeg aldeles ikke. Det må jo være noe feil? Tror ikke noen har tilgang til min profil, jeg vet ikke om noen som kjenner passordet mitt. Kanskje det er noe feil?

Anonymous poster hash: 7c616...4e9
Gjest constance90
Skrevet

Jeg gikk inn på mine innstillinger og sjekka nå. Der står det at jeg har vært innlogga i Oslo på Facebook via iPhone. Det har jeg aldeles ikke. Det må jo være noe feil? Tror ikke noen har tilgang til min profil, jeg vet ikke om noen som kjenner passordet mitt. Kanskje det er noe feil? Anonymous poster hash: 7c616...4e9

Hvis du har slettet enheten og endret passord har du ikke mer å bekymre deg over. Hvis du heller ikke er så aktiv er det stor sjangs for at det er deg selv sist du var i oslo.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har slettet enheten og endret passord har du ikke mer å bekymre deg over. Hvis du heller ikke er så aktiv er det stor sjangs for at det er deg selv sist du var i oslo.

Har ikke vært i Oslo etter jeg kjøpte telefonen.

Gjest constance90
Skrevet

Har ikke vært i Oslo etter jeg kjøpte telefonen. Anonymous poster hash: 7c616...4e9

Og du har ikke brukt en annens telefon heller?

AnonymBruker
Skrevet

Og du har ikke brukt en annens telefon heller?

Hmm, nei tror ikke det.

Gjest constance90
Skrevet

Hmm, nei tror ikke det. Anonymous poster hash: 7c616...4e9

Jaja, ikke noe mer du kan gjøre nå. Du kan også legge til en tjeneste at du må godkjenne hver enhet du vil bruke facebook på. Da får du en sms med en kode som skal aktivisere enheten. Ligger også under sikkerhetsinnstillinger. Da får du mye bedre kontroll :)

AnonymBruker
Skrevet

Jaja, ikke noe mer du kan gjøre nå. Du kan også legge til en tjeneste at du må godkjenne hver enhet du vil bruke facebook på. Da får du en sms med en kode som skal aktivisere enheten. Ligger også under sikkerhetsinnstillinger. Da får du mye bedre kontroll :)

Jada.

Men jeg bare tenker at det må være feile opplysninger der inne. Jeg finner det ikke sannsynlig i det hele tatt, at noen i Oslo har vært pålogga på min Facebook... Bytta passord for 3 mnd siden, og har ikke fortalt noen om passordet. Kjenner ingen i Oslo, og bor på andre siden av landet. Så det er bare ikke realistisk!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk inn på mine innstillinger og sjekka nå. Der står det at jeg har vært innlogga i Oslo på Facebook via iPhone. Det har jeg aldeles ikke. Det må jo være noe feil? Tror ikke noen har tilgang til min profil, jeg vet ikke om noen som kjenner passordet mitt. Kanskje det er noe feil?

Åh, virkelig? Da er jeg hvertfall ikke den eneste.. Hvor bor du da?

Ts

Gjest constance90
Skrevet

Jada. Men jeg bare tenker at det må være feile opplysninger der inne. Jeg finner det ikke sannsynlig i det hele tatt, at noen i Oslo har vært pålogga på min Facebook... Bytta passord for 3 mnd siden, og har ikke fortalt noen om passordet. Kjenner ingen i Oslo, og bor på andre siden av landet. Så det er bare ikke realistisk! Anonymous poster hash: 7c616...4e9

Nei det trenger ikke alltid være annet enn en feil. Men man kan i det minste sikre det man kan sikre ;)

AnonymBruker
Skrevet

Åh, virkelig? Da er jeg hvertfall ikke den eneste.. Hvor bor du da?

Ts

Edit: Åja, så ikke at du hadde skrevet du bodde på andre siden av landet :)

Gjest constance90
Skrevet

Ser jeg også er innlogget i oslo. Det er nok bare en feil fra fb sin side :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...