AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Hei! Lurte på om dere vet hvor man kan få laget et monogram? Evt lage det selv? 😊Anonymous poster hash: 9fd7f...cdb
SiMa Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 (endret) Det er ganske enkelt å lage et selv. Gå inn i paint, velg tekstboks og en skrifttype, farge og størrelse du liker. Skriv den ene bokstaven. Ny tekstboks, bokstav nr. 2, så kan du flytte på boksen så bokstavene ligger over hverandre på en måte du liker. Hva skal du bruke monogrammet til? Edit: Ser spørsmålet ligger under bryllup, så jeg antar monogrammet skal brukes på invitasjoner el.? Vi bestilte våre fra optimalprint, der lagde vi monogram direkte på nettsiden (med metoden jeg beskrev), og fikk det der vi ville på invitasjoner. Endret 29. juni 2014 av SiMa
melatonin Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Pleier de fleste å lage monogram?? Min utkårede synes det er teit, og bare for de kongelige, men jeg synes det er litt fint jeg da...
Antoinette Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Monogram er særdeles harry. Bare ta en titt på de grusomme bryllupsprogrammene på FEM og TLC. Vil du virkelig være en av dem? 1
Gjest miora Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Du kan få en grafisk designer til å gjøre dette, dersom du ønsker at det skal se ordentlig ut
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Tusen takk for svar 😊 Jeg vil aller helst egentlig ha navnene våre og bryllupsdatoen, samt noe pynt, som kan gå igjen på invitasjoner, menyer og takkekort. Litt som en rød tråd. Synes det kan være pent så lenge det ikke blir for voldsomt 😊Anonymous poster hash: 9fd7f...cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå