Gå til innhold

billigste telefonabonnement?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har akkurat flyttet til Norge etter lengre periode i Utlandet, så har ikke styr på norske teefonoperatører og priser etc.

Skal tegne meg et Norsk mobilabonnement nå, men usikker på hva som er mest lønnsomt for meg?

Jeg er student, bruker telefonen endel til internett osv, ringer litt, sender litt tekstmeldinger.

Jeg har til nå hatt et mobilabonnement hvor jeg betaler en viss sum for tale, sms, og gb inkludert. Dette synes jeg er veldig greit.

Så noen som kan hjelpe litt med å finne den biligste løsningen?

Anonymous poster hash: 08fce...3d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har Chess SjakkMatt. 1000 mb og fri sms/taletid/mms til 199 i måneden. Er veldig fornøyd med det :)

Anonymous poster hash: 06a65...101
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sier noe om hvor mye du bruker blir det raskt litt enklere å bedømme hva du burde ha. Hvis du f.eks bruker 2 gb så vil pakkene til 199 med 1 gb fort bli jævlig dyrt, sant? Forsåvidt har alle "underoperatørene" per i dag ubegrenset ringing og sms i de fleste fastpris-løsningene (fastpris er altså de pakkene med inkludert innhold) så alt kommer an på hvor mye nett du bruker egentlig :)

Edit; satte opp en liste i en lignende tråd, så kan like godt poste den samme her.

Djuice har;

Nonstop M; Fri bruk av sms og ringing, + 1 gb til 199,-
Nonstop L; Fri bruk av sms og ringing + 5gb til 299,-
Nonstop XL; Fri bruk av sms og ringing + 8gb til 399,-
+ Ren telenordekning.

Onecall har;
Folkepakka; Fri bruk av sms og ringing + 1gb til 199,-

Full pakke; Fri bruk av sms og ringing + 5gb til 298,-