Gå til innhold

Hjelp en slask med et superoverkommelig treningsprogram?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil bare stramme meg litt opp, ikke noe mer enn det. Har det ikke travelt med resultater heller. Er ute etter noe jeg lett kan gjøre til en vane over lengre tid.

Ser for meg følgende:

- Toppen 30 min 3 ganger i uka. Evt. 15-20 min. annen hver dag.

- Gjøre bruk av min egen kroppsvekt og krakker og stoler og andre ting man gjerne har i hus fra før av. Vil helst slippe å måtte gå på treningsstudio eller kjøpe ting jeg helst forbinder med TV-shop.

- Fokus på mange og store muskelgrupper i en og samme øvelse.

Angående kosthold, er det "godt nok" dersom jeg tar meg et glass melk og en banan etter trening og ellers kjører på som før? Kostholdet mitt er ikke krise fra før av.

Blir ikke klok på hvor mange serier og repetisjoner som er optimalt heller, så noen formeninger om det hadde vært flott.

Og husk, vi snakker lavt nivå her, ikke lege-advokat-ha-alt-på-stell-syns-at-trening-er-kjempegøy-program. Jo mer idiot-sikkert og slaske-tilpasset, jo bedre.

Blir veldig takknemlig for hjelp :)

Anonymous poster hash: 9f044...216
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å søke opp noen av treningsvideoene til Jillian Michaels på youtube, for eksempel 30 days shred :)

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Gjør det enkelt for deg selv. Tren øvelser som bruker flere muskelgrupper på en gang. Du kan også svømme om du har badebasseng ;)

Google Yngvar Andersen sammen med nrk puls. Der finner du mye bra trenings og helse info som er ganske fornuftig.

Og forresten, slutt med å kalle deg selv slask. Kall deg heller "en som har begynt å trene"... det føles mye bedre. :)

Endret av Coolaid
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Skal teste ut oppleggene til både gutte-jenta og NRK-mannen.

Anonymous poster hash: 9f044...216

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...