Nuttery Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Jeg personlig liker ikke når folk flåser med meg om treningen min. Jeg blir også ganske lei meg/irritert når noen skal kommentere negativt/flåsete om bloggen min. Hva syntes dere ikke er greit?
Petra75 Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Flåsete kommentarer om maten min og bakgrunnen min. Blir løvinne når noen slenger med kjeften om "mitt folk". 2
Nuttery Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2014 Flåsete kommentarer om maten min og bakgrunnen min. Blir løvinne når noen slenger med kjeften om "mitt folk". Den kan jeg forstå. Jeg liker heller ikke når folk flåser om maten min.
Petra75 Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Den kan jeg forstå. Jeg liker heller ikke når folk flåser om maten min. Jepp. "Ææææsj, skal du HA det der??" Eller: "skjønner ikke at du orker TO biter med kake!" Da er det rett før de får hele asjetten i fjeset. 15
Nuttery Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2014 Jepp. "Ææææsj, skal du HA det der??" Eller: "skjønner ikke at du orker TO biter med kake!" Da er det rett før de får hele asjetten i fjeset. Jeg også. Tenker bare stille i mitt sinn "hold kjeft ditt dråg" 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Usj, den maten, det er nok noe av det verste jeg vet at folk kommenterer. Jeg hadde en gutt på vaktlaget mitt i førstegangstjenesten som alltid kommenterte hva jeg spiste. Han prøvde selv å gå ned i vekt så han hadde vel et problem med at andre kunne spise mat han måtte holde seg unna. Tilsluttt klarte jeg ikke spise når vi var på vakt for jeg følte meg så teit når han kommenterte maten min. Liker ikke at folk tuller med diagnoser. Har et barn med autismespekter forstyrrelse og når folk slenger ut den diagnosen (og andre diagnoser) som en skjellsord så blir jeg forbanna. De aner jo ikke hva de snakker om Anonymous poster hash: d5e08...b66 6
Nuttery Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2014 Har en til: Folk som flåser med ting utseendemessig som folk ikke kan noe for. Typ "se på den svære kvisa hu har i panna a!" Ja, den kan hu faenmeg noe for. Mobb litt mer. plis. Du har vel aldri slitt med hudproblemer du. 8
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #8 Skrevet 29. juni 2014 Det er nok ingen som liker når folk flåser om ting som er personlig og sårt for dem selv. Men uansett hvilket tema det er snakk om, vil det alltid være noen som har det sånn. Derfor kan man ikke la ens egne problemer få definere hvordan andre mennesker skal oppføre seg heller. Man må bare lære seg å bite det i seg. Det er ihvertfall mer realistisk enn å tro at man kan kjemisk rense verden for alle former for flåserier som noen kan bli såret av. Selv liker jeg ikke når folk flåser med ting som går på manglende attraktivitet, og bruker det som "forklaringsmodell" på hvorfor noen mener, sier, ønsker og gjør som de gjør. Spesielt når det gjelder ondsinnede handlinger og rævhull-oppførsel. Liker ikke uttrykk som "liten mann - syndromet", eller når folk på død og liv skal plukke på utseendet til folk som ABB og andre som har gjort grusomme, ondsinnede ting, som om det fortsatt er utseendet til personen som er det viktigste. Liker ikke at "skurken" og "slemmingen" på film alltid er stygg av utseende i tillegg, mens helten er vakker og ven. Mest av alt hater jeg når kompiser skal tulle om hvor lite draget jeg har. Men som tidligere nevnt, det må nesten være lov også, selv om jeg ikke liker det av personlige årsaker. Anonymous poster hash: 5dee2...9b2 7
Kjempeliten Skrevet 29. juni 2014 #9 Skrevet 29. juni 2014 Haha jeg tar meg nær av mye egentlig sånn innerst inne hvert fall. Men egentlig mest fordi jeg syns at alle burde bry seg mer om selv og ikke hva andre folk bruker tida si på. Jeg liker ikke at folk: Kommenterer klærne mine. Jeg syns det er fint, jeg har ikke bedt om noens mening. Jeg gir så voldsomt faen i hva alle andre går med, det syns jeg andre skal gjøre og. Musikken min. Ja jeg har rar musikksmak men folk har likevel ikke rett til å buse ut om hvor fælt det er om jeg legger ut en video på face. At jeg leser mange bøker på norsk i stedet for engelsk. Det er da mitt valg! Også sånne småting som folk legger seg opp i da. Som å ikke klirre med terningene under brettspill når man ikke skal kaste... Og en gang hadde jeg satt et egg i et eggeglass på kjøkkenbenken. Fikk besøk av ei venninne og hu skulle drive å legge seg opp i hvorfor jeg hadde det egget der og ikke i kjøleskapet. Det var helt merkelig for hu!! Herregud 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 Jeg blir litt oppgitt over folk som er så hårsåre og tar seg nær av hver minste ting. Snakk om å være navlebeskuende, når alt andre sier blir tatt som angrep på egen person. Hvertfall når man legger det ut på nettet! Har du "rar" musikksmak og blir sår av at folk kommenterer det, hvorfor legge ut video på face? Hvorfor i all verden blogger du, om du tar deg nær av at folk kommenterer det som står der? Man kan trene og spise uten å dokumentere det noe sted! Og da bryr ikke folk seg! Ingen vet hvor mye jeg trener feks. Føler mange i dag, har veldig dårlig selvtillit/tar alt som et personangrep, og likevel har stort behov for å utlevere seg selv og sine interesser. En dårlig kombo;) Det er lov å flåse litt med alle tema syns jeg. Også sykdommer og diagnoser. Alt trenger ikke være så seriøst:)Anonymous poster hash: e3dad...23d 5
Pottepalme Skrevet 30. juni 2014 #11 Skrevet 30. juni 2014 Når noen etterligner dialekta mi på en dum måte. 6
Nuttery Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #12 Skrevet 30. juni 2014 (endret) Jeg blir litt oppgitt over folk som er så hårsåre og tar seg nær av hver minste ting. Snakk om å være navlebeskuende, når alt andre sier blir tatt som angrep på egen person. Hvertfall når man legger det ut på nettet! Har du "rar" musikksmak og blir sår av at folk kommenterer det, hvorfor legge ut video på face? Hvorfor i all verden blogger du, om du tar deg nær av at folk kommenterer det som står der? Man kan trene og spise uten å dokumentere det noe sted! Og da bryr ikke folk seg! Ingen vet hvor mye jeg trener feks. Føler mange i dag, har veldig dårlig selvtillit/tar alt som et personangrep, og likevel har stort behov for å utlevere seg selv og sine interesser. En dårlig kombo;) Det er lov å flåse litt med alle tema syns jeg. Også sykdommer og diagnoser. Alt trenger ikke være så seriøst:)Anonymous poster hash: e3dad...23d Når jeg skriver aktivt, og er stolt av det, det er en lidenskap jeg har. Så kommer noen og bare "haha, så jævlig tett å ha blogg da" "Næmmen, ere bloggern? rosablogg eller? ;)" "driter i å høre om meningene dine, legg ut dagens outfit eller noe da :D" Jeg tar det ikke som personangrep, men det er så utenforstående for meg hvorfor noen kommenterer sånne ting når de vet jeg er ganske seriøst om det. Eller med treningen min: jeg har jobbet meg fra overvekt ned til å være ganske trent. En på treningssenteret skal kommentere HVER gang han ser meg: "er du her for å trene kjattra nå da? ))))" Så føler jeg at han nedverdiger treningen min og fremstiller det som jeg er der bare for å være sosial. Skal man gjemme seg fra all verdens skue bare fordi folk ikke klarer å være høflige? Hvorfor skal man tulle stygt med ting som er viktig med folk? Tulle med diagnoser sier du? Så, du sier til en skalla kreftpasient "HAHA, skulle kjøpt turtlewax til det huet ditt ass :D" så sitter vedkommende der og skammer seg grønn og er lei seg fordi de har kreft i utgangspunktet. Yes, kødd med alt. really. Endret 30. juni 2014 av Nuttery 1
calio Skrevet 30. juni 2014 #13 Skrevet 30. juni 2014 Psykisk sykdom. Har utrolig mange rundt meg som synes det er veldig festlig å tulle med. Til og med noen av de som vet jeg sliter tuller gjerne om sånt foran meg. Det gjør utrolig vondt, og det ender med at jeg ikke tilbringer like mye tid sammen med dem som jeg pleide. Noen synes kanskje jeg overreagerer litt nå, men for meg gjør det faktisk ekstremt vondt når noen tuller med diagnoser jeg har. 4
Chloe- Skrevet 30. juni 2014 #14 Skrevet 30. juni 2014 Hvis noen flåser om familien min. Jeg kan si at moren min er feit, men DU kan ikke si at moren min er feit. Nå er moren min uansett tynn da, men det er prinsippet.. 8
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #15 Skrevet 30. juni 2014 Når jeg skriver aktivt, og er stolt av det, det er en lidenskap jeg har. Så kommer noen og bare "haha, så jævlig tett å ha blogg da" "Næmmen, ere bloggern? rosablogg eller? ;)" "driter i å høre om meningene dine, legg ut dagens outfit eller noe da :D" Jeg tar det ikke som personangrep, men det er så utenforstående for meg hvorfor noen kommenterer sånne ting når de vet jeg er ganske seriøst om det. Eller med treningen min: jeg har jobbet meg fra overvekt ned til å være ganske trent. En på treningssenteret skal kommentere HVER gang han ser meg: "er du her for å trene kjattra nå da? ))))" Så føler jeg at han nedverdiger treningen min og fremstiller det som jeg er der bare for å være sosial. Skal man gjemme seg fra all verdens skue bare fordi folk ikke klarer å være høflige? Hvorfor skal man tulle stygt med ting som er viktig med folk? Tulle med diagnoser sier du? Så, du sier til en skalla kreftpasient "HAHA, skulle kjøpt turtlewax til det huet ditt ass :D" så sitter vedkommende der og skammer seg grønn og er lei seg fordi de har kreft i utgangspunktet. Yes, kødd med alt. really. Jeg syns virkelig ingen av de kommentarene var uhøflige! Det er jo litt stigmatiserende å være en blogger da. Med mindre det er en litt intellektuell nyhetsblogg eller liknende. Hvis du er stolt av det du gjør så ikke bry deg sånn om hva folk sier, er poenget mitt! Jeg er tannlege, og bestevenninna mi er gynekolog, og du kan tenke deg vi begge får mange kommentarer av ymse slag;) men vi elsker yrkene våre, og er skikkelig stolte av hva vi har fått til tross vår unge alder. Så jeg bare flåse med når folk pjatter, gjør meg ingenting. Men hender både titt og ofte det kommer en flåsete kommentar i motsatt retning i slike situasjoner ogsåAnonymous poster hash: e3dad...23d
Gjest Silverstream Skrevet 30. juni 2014 #16 Skrevet 30. juni 2014 Hva jeg velger å spise og hvor mye av det jeg skal spise. Hater at folk kommenterer når jeg spiser, eller gir meg det blikket når de selv synes at jeg ikke skal ha den maten eller at de synes jeg har fått nok. Jeg kan ta vare på meg selv, ellers takk ....
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #17 Skrevet 30. juni 2014 Folk som flåser om jobben min! Jeg er lærer, og i går snakket vi om streiken med noen venner av mamma og pappa. Da fikk jeg denne i fleisen: "I det VIRKELIGE arbeidslivet blablabla..." Takk for den... Anonymous poster hash: 06f11...764 4
laus Skrevet 30. juni 2014 #18 Skrevet 30. juni 2014 Hvis noen flåser om familien min. Jeg kan si at moren min er feit, men DU kan ikke si at moren min er feit. Nå er moren min uansett tynn da, men det er prinsippet.. Kunne ikke sagt meg mer enig! Familien min er noe jeg kan flåse om, ikke andre. Det samme gjelder egentlig for meg også, jeg kan godt kødde med mitt utseende - men du bør helst la være om du ikke står meg veldig nær.
lemon-aid Skrevet 30. juni 2014 #19 Skrevet 30. juni 2014 Å snakke nedsettende/gjøre narr av det andre spiser fordi de selv ikke har kunnskap eller peiling. Fingrene av fatet og tyggg brødskiva di!
Apocalypse Skrevet 30. juni 2014 #20 Skrevet 30. juni 2014 (endret) Begynner å bli ganske lei av at folk tuller med at jeg er vegetarianer. Dessuten synes jeg ikke det er greit når folk tuller med selvskadingsarrene mine. Skjønner at man ikke vet hvordan man skal forholde seg til det, men jeg foretrekker egentlig at folk lar være å kommentere det i det hele tatt. Endret 30. juni 2014 av Apocalypse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå