Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #21 Skrevet 30. juni 2004 har ikke noe problemer med det. elsker kona mi uansett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #22 Skrevet 1. juli 2004 jeg mener at mann bør få lov til å sette visse krav til den man deler livet med. det at mann legger på seg er 90 % selvforskylt og 10 % andre ting.Hvis mann har så liten respekt igjen for partneren sin, og dritter i om mann eser ut,så er det fult forståelig at han/hun går sin vei. det at vi mennesker legger på oss har en enkel forklaring: tar du inn mere energi enn det du forbruker så blir du feit.............
Nordlys Skrevet 1. juli 2004 #23 Skrevet 1. juli 2004 Jeg syns man skylder partneren sin å ta vare på seg selv jeg, men nå får jeg vel bank...
Suzy Skrevet 1. juli 2004 #24 Skrevet 1. juli 2004 Ja jeg mener ikke nødvendigvis at man skal sulte seg gjennom et helt samliv, men at man bør stelle seg, holde sg i form og forsøke å holde seg så fresh som man ville gjort om man var på jakt etter en partner/nyforelska. Det vil jeg tro gjør underverker for forholdet ivertfall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå