Gå til innhold

usexy fett

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hva syns dere damer om menn som dumper dama si fordi hun har lagt på seg for mye? er det en teit grunn?er han da for kroppsfiksert?

Videoannonse
Annonse
Gjest Myumi
Skrevet

Det kommer nok an på bakgrunnen til hvorfor hun har lagt på seg. Er det snakk om 5 kg eller 30 kg? Skyldes det sykdom, svangerskap, depresjon, latskap etc.

Gjest Anonymous
Skrevet

Skulle ikke du skrive mer til høsten, Appleblossom? Trodde du skulle på ferie.

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvorfor har du laget to likedan tråder? Det er ikke nødvendig å skrike for å få svar her...

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg vil tro at det ville dreie seg om en veldig umoden og overflatisk mann, hvis han dumper sin kjære pga at hun har lagt på seg.

K

Gjest Myumi
Skrevet
Skulle ikke du skrive mer til høsten' date=' Appleblossom? Trodde du skulle på ferie.[/quote']

Og hvis du hadde fulgt bedre med hadde du visst at jeg ikke skal reise før om en uke.

Skrevet

Da er ikke den mannen mye å samle på.

Da ligger han veldig mye vekt på utseendet og det er ikke det som teller mest.

Jeg er selv overvektig etter 3 svangerskap, og mannen min er fremdeles her :-)

Skrevet
Da er ikke den mannen mye å samle på.

Da ligger han veldig mye vekt på utseendet og det er ikke det som teller mest.

Jeg er selv overvektig etter 3 svangerskap, og mannen min er fremdeles her :-)

Det er sant, men en kan jo også legge litt vekt selv på hvordan en ser ut.

Hvis en selv ikke bryr seg om hvordan en ser ut, bryr en seg da så mye om partneren? Eller tar en det for gitt at partneren er der uansett? (Tar partneren for gitt?) Jeg tror det er sånn noen kan oppfatte det.

Skrevet
Det kommer nok an på bakgrunnen til hvorfor hun har lagt på seg. Er det snakk om 5 kg eller 30 kg? Skyldes det sykdom' date=' svangerskap, depresjon, latskap etc.[/quote']

Enig - det kommer an på omstendighetene og det kommer an på om vedkommende plutselig har lagt på seg, eller om det er et produkt av jevn gi faan holdning.

Jeg syns man skylder partneren sin å ta vare på seg selv jeg, men nå får jeg vel bank... :roll:

Skrevet

Jeg vil at min mann tar vare på seg selv...og da regner jeg med at han "forventer" det samme fra meg!

Men å dumpe noen fordi de har lagt på seg er drøyt!!

Skrevet

enig i at det er umulig å svare generellt på, det kommer helt an på hva som har skjedd og hvorfor det har skjedd.

Og også om den som har lagt på seg gir faan eller om vedkommende faktisk er mer/like fornøyd med slik h*n ser ut med de ekstra kiloene.

Skrevet

Det er sant, men en kan jo også legge litt vekt selv på hvordan en ser ut.

Hvis en selv ikke bryr seg om hvordan en ser ut, bryr en seg da så mye om partneren? Eller tar en det for gitt at partneren er der uansett? (Tar partneren for gitt?) Jeg tror det er sånn noen kan oppfatte det.

Det er ikke så lett å gå ned i vekt for alle sammen. Så lenge man ser bra ut på håret og klærne ser helt ok ut, så har man lagt litt vekt på seg selv.

Jeg synes uansett at overvektighetl ikke skal ha noe å si.

Sevfølgelig er det en grense der og da, for hvor mye man kan ligge på seg.

Visst man gir blanke og gafler i junkfood m.m. hver dag.

Men da kan samboeren prøve å hjelpe enn å bare snu ryggen til og gå sin vei.

Jeg sliter med vekten og jeg prøver så godt jeg kan å ta vare på utseende mitt og jeg prøver å kle meg fint så fremt jeg finner noen klær som passer meg.

Jeg prøver å slanke med pr i dag, men det det ikke lett.

Men selv min samboer har fått en liten mage, men jeg klager ikke på han for det.

Han har heller ikke noe i mot meg sånn som jeg er.

Skrevet

Sorry, var ikke deg spesielt jeg mente!

Prøvde å snu vinklingen litt.

Enig i det at hår, klær osv spiller en stor rolle. Mitt poeng er at en bør pynte seg litt for mannen sin, ikke bare for alle andre når en skal ut. Det å ta vare på seg selv generelt kommer jo forresten begge parter til gode.

Skrevet

Det er også stor forskjell på de som er overvektige og som trener ,spiser sunt etc...og prøver å holde seg sunne , og de som er overvektige men ikke gidder å prøve, og spiser fet mat, etc.....

Skrevet
Sorry, var ikke deg spesielt jeg mente!

Prøvde å snu vinklingen litt.

Enig i det at hår, klær osv spiller en stor rolle. Mitt poeng er at en bør pynte seg litt for mannen sin, ikke bare for alle andre når en skal ut. Det å ta vare på seg selv generelt kommer jo forresten begge parter til gode.

Jeg vet at det ikke var meg du siktet til. Jeg mente sånn generelt jeg og :wink:

Skrevet

Skal jeg være helt ærlig så synes jeg det er meget uheldig å legge på seg endel etterhvert som forholdet blir eldre. Et forhold kan fort bli mindre stimulerende og spennende, og da hjelper det lite om kjæresten pakker på seg isolasjon som en annen bjørn, og får dårligere almenntilstand og mindre energi. Jeg er helt bevisst på min helse og mitt utseende, og forventer at partner er det samme. Er dere to feite slasker så gir dere faen og det er jo et persolig valg.

Skrevet

Tja, jeg ville ikke sparket ut sambo om han la på seg litt, men kan ikke si at at jeg ville vært begeistret for +20 kg!!! Vi har dessuten en "pakt" inngått på stranda i forfjor: Ingen av oss skal bli fete, og vi er "forpliktet" til å holde oss rimelig slanke begge to. Denne pakten er litt tull, men den er seriøs også, fordi den signaliserer at vi vil holde oss attraktive for den andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...