AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Jeg og forloveden bor for øyeblikket på hver vår kant av landet. Han kan ikke flytte hit pga en videreutdanning, og jeg kan ikke flytte dit ennå pga jobb og studier. Vi må ha det slik fram til neste høst, da vi begge da er ferdig og flytter sammen. Problemet er at han bor et litt avsidesliggende sted, så det å reise koster mye. I tillegg har vi hektiske liv for øyeblikket, så da får vi ikke sett hverandre så ofte.. Jeg holder på å bli sprø av å savne han. Vi ringer hverandre hver dag. Sender meldinger osv. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal klare et år til! Vi har overlevd dette i 1,5 år, men nå kjennes det for mye. Tar i mot alle tips og råd for å klare dette!Anonymous poster hash: a45ad...abf
Cambria Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Tenk på at han er forloveden din. Du skal leve resten av livet med han. Selv om det kanskje ikke føles sånn, så går ett år veldig fort. Ellers er skype en fin måte å prate på. Da får dere sett hverandre samtidig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå